חברת הסייבר Wiz משלימה סבב השקעה בהיקף של 200-300 מיליון דולר
חברת הסייבר Wiz של אסף רפפורט משלימה בימים אלה סבב גיוס של 200-300 מיליון דולר, לפי שווי גבוה מ-10 מיליארד דולר, זאת אחרי שלפני שנה גייסה החברה 300 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליארד דולר. עד היום גייסה וויז כ-900 מיליון דולר.
הפעם מדובר ככל הנראה בסבב סקנדרי, במסגרתו מוכרים חלק מהמשקיעים הוותיקים בחברה חלק מהחזקותיהם למשקיעים חדשים, כך שלמעשה אין מדובר בגיוס כספים לתוך קופת החברה.
לפני כשבועיים הודיעה Wiz מודיעה על רכישת הסטארט אפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי) בסכום של 350 מיליון דולר. ג'ם מציעה יכולות Cloud Detection and Response (CDR) - זיהוי ותגובה בזמן אמת למתקפות בענן, שמאפשרות לארגונים וצוותי ניטור ובקרה (SOC) לקצר את משך התגובה בעת מתקפה על תשתיות הענן.
- 1.לתת בראש (ל"ת)לתת בראש לפאלו 21/04/2024 18:18הגב לתגובה זו
בדרך להנפקה של יוטפו: שופיפיי העולמית תשקיע בה
חברת יוטופ (Yotpo) שפיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית לאתרי סחר, ונמצאת בדרך להנפקה בנאסד"ק לפי שווי של 1.5-2 מיליארד דולר, הכריזה היום על שותפות עם Shopify, פלטפורמת סחר בה פועלים מעל ל-1.7 מיליון מותגים מכל רחבי העולם. שתי החברות יעבדו במשותף במטרה לפתח חוויית קנייה חלקה ורציפה. Yotpo פיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית המיועדת למסחר מקוון המספקת למותגים יכולות לבלוט, לרכוש ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה-eCommerce התחרותי. פלטפורמה זו כוללת פתרונות שיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת הכוללים ביקורות גולשים, תמונות וסרטוני משתמשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות SMS אשר יחד מייצרים חוויות לקוח ייחודיות ובעלות יחס המרה גבוה. בחודש מרץ 2021, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר בסבב Series F, סבב ההשקעות הגבוה ביותר של Yotpo עד כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל, כך שסך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על היקף של כ-406 מיליון דולר מנכ"ל Yotpo תומר תגרין: "שתי החברות שלנו חולקות אמונה משותפת: כדי שעתיד הסחר המקוון יפרח, מותגים חייבים את היכולת לתחזק מערכת יחסים עם לקוחותיהם. השותפות האסטרטגית שיצרנו מגיעה כתגובה ישירה למצב בו מותגים נאלצים לכלות זמן, מאמץ ואנרגיה רבה בניסיונם להתחרות על תשומת הלב של הלקוחות. Yotpo ו-Shopify עובדות ביחד כדי לייצר התאמה הדוקה בין הטכנולוגיות של שתי החברות, התאמה שתאפשר להציג חדשנות ולהמציא מחדש את תשתית הסחר המקוון". ברנדון צ'ו, סמנכ"ל מוצר ב-Shopify: "בעינינו Yotpo היא דוגמה מובהקת למה שניתן לעשות בקהילת השותפים והמפתחים של Shopify. נוכחנו כיצד החברה מספקת ערך אדיר למותגים והתרשמנו עמוקות מהמסירות והתשוקה שלה לבניית עתיד טוב יותר של סחר מקוון, בו מותגים עצמאיים יכולים ליצור ולתחזק מערכות יחסים עם לקוחותיהם".
