11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

על חשבון דור שלם: הכנסות המדינה מנדל"ן זינקו ב-2015 ל-10.6 מיליארד שקל

מעניין לראות שהירידה החדה במחיר הדלק, לא ממש פגעה בהכנסות המדינה מסעיף זה - שהמשיכו לטפס
 |  48
פרת מזומנים
Share
משרד האוצר פרסם היום את דו"ח הכנסות המדינה לשנת 2015 וקשה לפספס את הפרה החולבת שנקראת שוק הנדל"ן. סך ההכנסות הכולל עמד על 301 מיליארד שקלים, זאת לעומת 297 מיליארד ש'. ההוצאות הסתכמו ב-325 מיליארד ש', כלומר גירעון של 2.15%, זאת לעומת צפי לגירעון של 2.75% בתכנית המקורית ל-2015. 


ההכנסות ממיסוי מקרקעין הסתכמו ב-10.6 מיליארד ש', גידול של 37% לעומת 2014. בדיווח של האוצר מצויין כי הגבייה ב-2014 הושפעה מהקיפאון בעסקאות בגלל תוכנית 'מע"מ 0' שבסופו של דבר לא יצאה לפועל. הגידול בגבייה בשנת 2015 נבע גם מהעלאת שיעור מס הרכישה על דירות נוספות (בחודש יוני) שהוביל משקיעים רבים להקדים רכישות.

כעת שימו לב להכנסות המדינה ממיסוי הדלק. בעוד המחיר לליטר המשיך לאבד גובה בשל הירידה החדה במחיר הנפט, הכנסות המדינה ממיסוי דלק טיפסו ל-17.1 מיליארד שקלים בשנת 2015, זאת מול 16.3 מיליארד שקלים שנה קודם. כלומר המיסים על הנדל"ן והדלק מהווים כמעט 10% מסך ההכנסות המדינה בשנה החולפת. הרחבה מייד...
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 ענת 22/01/2016 16:56 נו, ותתנו מענק של 5000 ש"ח לכול צעיר שקונה דירה אחת???? (ל"ת)
34 שי 22/01/2016 16:55 העיקר האוצר מנהל מלחמת חורמה כנגד מי שמפרנס את הקופה (ל"ת)
33 אורן 18/01/2016 06:56 תחנקו עם המיסים שלכם
זבלים חלאות זו הממשלה שמשעבדת דור שלם למשכנתאות מקווה שתחנקו עם המיסים זבלים הילדים שלכם בטח מסודרים
32 hguy 17/01/2016 22:01 המיסוי המטורף ב3 שנים אחרונות יצר עודף בתקציב. מיתן
המדינה הוריד את רמת החיים . העלה יוקר המחיה ותרם רבות לבזבוז האדיר שאותו לפיד ניסה למתן. העברות אדירות לחרדים וההתנחלויות לצבא ללא בקרה (ואין לי בעיה לתת לצבא)ומצד שני אין למוסדות לאומללים למסכנים לחסרי דירות ברחבי המדינה. אלה ה"חברתיים " שמנהיגים. תבחרו בהם שוב. אבל עוד יש זמן. תהנו מכל רגע.
31 אריק 15/01/2016 11:42 ככה זה כשחלאות בשלטון (ל"ת)
30 אמיר 14/01/2016 00:29 וכמה מזה חוזר לזוגות צעירים לסיוע ברכישת דירה? כלום! (ל"ת)
אמיר 19/01/2016 17:53 היו נותנים לכול צעיר חסר דיור 50000 שח מענק לרכישת דירה
ראשונה והיו מאזנים קצת את העליות המטורפות , אבל האוצר עסוק ברעב תמידי לעוד ועוד כספים. מזכיר לי קריקטורות אנטישמיות האירופה.....
29 yitzik 13/01/2016 15:57 כחלון החלף מוד
הצעתי תעבור למוד אחר [לך בעקבות מה שעשה אריק שרון שהיה שר השיכון
28 מ2009 הורס אותנו 12/01/2016 20:10 והחלאה מקיסריה גר בארמון. ממש מעניין אותו העם כאן (ל"ת)
27 עכשיו הכל ברור 12/01/2016 00:56 הספסר הראשי בקרקעות בישראל הוא כחלון (ל"ת)
26 ישראל ישראלי 11/01/2016 15:18 תודתו של עובד מדינה לכל הרוכשי הנדלן, המשיכו
ההכנסות הגואות ממסי הנדלן המשולמים ע"י האזרחים, בצורת מס על הקרקע, מע"מ ועוד, אפשרו למעבידי הטוב, המדינה, להעלות את שכרי וגם להבטיח לי בעתיד פנסיה תקציבית מפנקת. עלו והמשיכו
25 עובר לבנק לפקדון 11/01/2016 12:08 מחירי הדירות בירידה
מתווך מהשטח הכול יורד שלושים אחוז ולא מוכרים מלא שלטים ואין מכירה זה כבר מתפוצץ התרחקו כמו מאש מדירות זה יפול חזק יותר ראו הוזהרתם גם הקבלנים אומרים לי את זה בסתר הכי אמיתי אני רואה מהשטח יש שלושים אלף דירות לא מכורות מאה אלף בבניה מיתון רבית תעלה מחיר למשתכן מטרה ועוד יש המון הכול מתרסק והיה יותר לברוח מדירות יפול עד חמישים אחוז מה שיקנה שם המון כסף על קרן הצבי ואני הכי רציני ומאוד אזהרה לכם ורצינית הזהרו לכם רואה הכול מהשטח אל תאמינו לשמאים ולקבלנים ולאנטרסנטים למינהם יפילו אותכם בפח זה מה שהם רוצים שתקנו ראו הוזהרתם המתווך
24 חוק שימור הכסף . 10/01/2016 22:43 הכל יתהפך עכשיו .
ב-2016 המדיניות של כחלון תחתוך את ההכנסות המדינה כתוצאה מצמצום הספסרות שלה בקרקע . לכן צפו מכות של מסים מכוונים אחרים .
23 יעלון 10/01/2016 21:57 פנסיה
איך ישלמו על המחטף לאנשי הצבא.כחלון אתה כישלון
22 ירון 10/01/2016 15:50 זה רק ישאיר יותר מקום לסבסוד קרקעות
ותוכנית מחיר למשתכן.. על מה הבכי? הכנסות המדינה מנדל"ן יאפשרו לאוצר להכניס את היד עמוק לכיס ולהוזיל את מחיר הקרקע לטובת כולם.
21 משה 10/01/2016 15:01 שטויות בטונות
כל עוד שיש קונים אין סיבה לאוצר להפחית מחירי הדיור כי זו הוכחה חותכת שלאזרחים יש שפע כסף ומי שאין לו משלים זאת מההורים אז לא לבכות ולקנות ובאמת מי שאיבד את הרכבת מהגר ויש לו פוטנציאל אז מהגר למדינות המערב ותאמינו לי שגם שם הדיור יקר כמו פה ואין מציאות וההבדל הוא רק במתח הנפשי הדיכאוני היום יומי שיש פה ויתכן שזה מפצה על הקשיים שיש בהגירה
בא 10/01/2016 16:27 מה הקשר בין משקיעי נדלן לדינוזאורים , כבר יש קשר משה (ל"ת)
20 אתם קונים בית פרטי 10/01/2016 13:58 חברים יקרים - במחיר דירה של 4- 5 חדרים בשדרות!!
באטלנטה! זה אמיתי לגמרי! לא צריך תיווך ועמלות גבוהות. טוסו וקנו ואין שום בעיה משפטית בתנאי שהמחיר עד 100,000 דולר. קבלו תשואה ברוטו של כ- 10% עד 12%. הטיסות לארצות הברית ל"ביקור" הנכס מוכרות לצרכי מס מטעם השלטונות האמריקאים. אז למה לקנות בארץ ולהיות עבד נרצע של הבנקים למשך 30 שנה, לשלם מיסים, לעשות מילואים , כדי שהמדינה והספקולנטים יתעשרו עוד ועוד...
19 אזרח 10/01/2016 13:56 הבלו, הוא מס בסכום קבוע על כל ליטר דלק. לכן הוא לא יורד (ל"ת)
18 שמוותרים על רווחה 10/01/2016 13:53 המדינה שואבת מיליארדים על גבם של הצעירים והוריהם
כלכלית לעת זיקנה ! זה הסיפור שטרם סופר!!!! לתשומת ליבך כחלון השר היקר וממשלת ישראל כולללה!
יפעת 19/01/2016 17:54 אתה צודק! יהיה דור שלם שקנה דירות בגימלתו לילדים וישאר
חסר כול
17 רדיסון 10/01/2016 13:11 פינק מאמר מעולה (ל"ת)
16 בולשיט !!! 10/01/2016 13:11 אם כל כך רע למה הרחובות רקים מאדם ?
כנראה שלא הכל רע .
15 מבין עניין 10/01/2016 13:03 בחרתי ביבי-לקח זמן אבל הבנתי עובד עלינו בעיניים
כן, הכל עבודה אחת גדולה בעיניים, כאילו מורידים מחירים, לא מורידים כלום לעומת מה שבאמת צריך להיות, הרי לדוגמא הנפט צנח ביותר מ-45% והדלק כאן מורידים באגורות, וכך עם כל השאר. עבודה בעיניים
14 בקרוב יפלו ההכנסות 10/01/2016 12:58 נדלן נפילה בהכנסות
רצו להקדים את עלית מס רכישה . עכשיו לא כדאי למכור בגלל מיסוי גבוהה במיוחד חנויות מסחרי וקרקעות קטנות במס שבח היסטורי . יהיה קיפאון כי החלפת נכס תעחה הרבה מיסים . טעות של המדינה עדיף מס נמוך והרבה עיסקאות
13 גיל יוטינה 10/01/2016 12:49 במלחמה הבאה שלא יקראו לי "לשמור על הבית"!
כי אין לי בית! ארץ אוכלת יושביה ומגרשת צעיריה! אסון הבאת על דור שלם! ותודה לליכוד וביבי...
סרגיי 10/01/2016 13:41 כל מילה בסלע!! התחלתי לזרוק צוי מילאוים הישר לפח!!! (ל"ת)
ענת 22/01/2016 17:01 מוחמד תמשיך לקשקש, לא יעזור לך כלום! (ל"ת)
12 דולפין מרושע 10/01/2016 12:30 כולכם רציתם לדפוק משקעי נדלן. אכלתם אותה (ל"ת)
11 רונן 10/01/2016 12:10 על זה נאמר
ארץ אוכלת יושביה
10 משה 10/01/2016 12:09 גנבים בחסות החוק
המדינה היא ספסרית הקרקעות מספר אחת והיא האשמה הבלעדית ביוקר המחיה עקב רצונה לעשוק הציבור דרך מחירי הקרקע לבניה והמסים בשיעור של כ:65% על הדלק. (שלא לדבר על המסים על רכב חדש) בקיצור גזלנים בחסות החוק
9 שאול לא המלך 10/01/2016 12:08 הכנסות יופי, מה החלוקה של הכסף למחזור????
למשכורות של ח"כ וכל יתר עובדי מדינה ועיריה, שיהיה. מה החלוקה ליתר האזרחים?????? מה עם הגימלאים ו קשישים????? חברה תפסיקו לפרגן לעצמכם, כי ראיתם בבחירות אחרונות לאן ירד הליכוד בפעם הבא הוא ימחק כפי שמפאי נמחקה על אותם תרגילים, ובחשיבה שהתושבים אינם מבינים כלום, כי את האמירה מטאטה חדש הוא מטאטה טוב עדיין לא מוחשית
8 boz 10/01/2016 11:55 אם הייתי בחור צעיר בן 21 אחרי צבא הייתי עוזב את הארץ
מה יש לחפש פה כשביבי הוא ראש ממשלה והוא גם יהיה ראש ממשלה ב- 20 השנים הבאות היחיד שיכול להחליף את ביבי זה הבן הבכור של ביבי מכיוון שהחרדים תומכים בו ובשבילם הוא מוכן לשעבד דור שלם. מכיוון שדמוגרפית % החרדים באוכלוסייה גדל כל שנה ביבי לעולם לא יפסיד בחירות.
ענת 22/01/2016 16:58 מוחמד, תעזוב אתה (ל"ת)
7 והמדינה תלויה במיסים 10/01/2016 11:53 למשבר הכלכלי הבא אזרחי המדינה נכנסים ממונפים עד הצוואר (ל"ת)
6 הנביא 10/01/2016 11:44 תעשקו אותנו ,תקנו צעצועי מלחמה השאלה מי יפעיל את אותם?
הצעירים יעזבו , ומשרד האוצר ישאר עם הרבה כסף מנדל"ן שיחולק למתנחלים לחרדים נצלניים שלא משרתים ..נראה מה יהיה
ענת 22/01/2016 16:59 מוחמד, המתנחלים בלוד מטריפים אתכם? מעולה!!! (ל"ת)
5 עם טיפש 10/01/2016 11:41 מגיע לו כחלון ביבי ולפיד (ל"ת)
4 יויו 10/01/2016 11:33 כל 120 חברי הכנסת כפול 8 דירות לכל אחד
יש שהם מעלים את מחיר הדירה מביקוש יתר
3 טוני 10/01/2016 11:21 ממשלה עושקת אזרחיה העובדים בשביל לתת לחרדים ומתנחלים (ל"ת)
לא אח שלך 10/01/2016 11:47 כנס תבין
מה קשר חרדים ומתנחלים?והמימון של כל הגנבות של השרים לא נחשב?והמימון שנותנים לך לתרופות לא נחשב?לך חפש
ישראל ישראלי 11/01/2016 15:23 לתרופות . 300 מיליון ????
זה לעג ל כ ל ה אז ר ח י ם הטרודים בעלות הקוטג/ וצפיה באח הגדול. כך זה בסדום כל אחד לעצמו ויחרב העולם (וגם הוא).
יוס 10/01/2016 11:42 תפסיק לבלבל ותעוף מפה אם לא מוצא חן
בעינך.
טוני 10/01/2016 12:19 זה נראה לך הגיוני שתלמיד ישיבה מקבל תמיכה גדולה מחייל ? (ל"ת)
שי 10/01/2016 21:55 ממש לא נכון (ל"ת)
שמיל 10/01/2016 13:33 זה מאד לא הגיוני ולכן זה גם לא נכון (ל"ת)
2 דוד 10/01/2016 11:19 מיסים
סטטוס תאריך 08 ינואר 2016חלק א: "רפורמת האג"ח המיועדות יוצאת לדרך"כיצד הפנסיה שלנו תהיה מושפעת? – כדאי לעיין! חלק ב: חשיבות תשלום ביטוח לאומי עבור עזרה במשק ביתאל תגידו שלא ידעתם – כדאי לעיין! חלק ג: תעודות סל – תשואה צפויה להשקעה בחודש ינואר למשך 5 שנים"מדד ת"א 100", "מדד ת"א 25" ועוד – כדאי לעיין!להמשך קריאה:http://goo.gl/Fxa60aאם הקישור המקוצר אינו פעיל, אפשר להגיע לסטטוס בשתי הקלקות בלבד: נכנסים לאתר: WWW.KEC4U.CO.ILאחר כך מקליקים על קטגוריה בשם "כללי".זה הכל!קריאה נעימה!?WWW.KEC4U.CO.IL
1 עושר ואושר 10/01/2016 11:14 לא צריך ייצור פיתוח ייצוא השכלה יש לנו את ענף הנדל"ן (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש