שטראוס-עלית משקיעה 9 מ' ש' בהשקה מחודשת של 'ארומה'

ובמקביל, משיקה את "עלית קפה", שבמהלך אסטרטגי עד לסוף 2005, ייכנסו תחתיו כל מותגי הקפה של עלית (קפה נמס עלית, ארומה, פלטינום, טורקי). מנכ"ל חברת הקפה: "שטראוס-עלית מובילה את שוק הקפה הנמס בישראל עם נתח של 60%"
שרון שפורר |

מנכ"ל חברת הקפה של שטראוס-עלית, דליה מנדלמן-זוננפלד, הכריזה היום (א') על השקה מחודשת של קפה ארומה של עלית בהיקף השקעה של 9 מיליון שקל.

חברת הקפה של עלית משיקה מחדש את הקפה הנמס המגורען, בעיצוב חדש של צנצנת ותווית. תחת מותג ארומה יהיו 3 מוצרים: ארומה - קפה נמס מגורען, ארומה מעודן וארומה נטול קפאין.

במקביל, חברת הקפה של עלית משיקה לראשונה את מותג העל, כפי שהיא קוראת לו, "עלית קפה" ליצירת משפחה מבודלת של תתי מותגים. המותג יהווה מטרייה אחת ובמהלך אסטרטגי שיימשך עד סוף שנת 2005 - יכנסו תחתיו כל מותגי הקפה של עלית (קפה נמס עלית, ארומה, פלטינום, טורקי). עיקרי המהלך האסטרטגי כוללים השקת לוגו "עלית קפה", השקת אסטרטגיה תקשורתית חדשה: "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב", מינוף מומחיותה של עלית בקפה וכאמור, השקה מחודשת של קפה ארומה כשלב ראשון בהשקת מותג העל "עלית קפה".

מנדלמן-זוננפלד אומרת, כי "שטראוס-עלית מובילה את שוק הקפה הנמס בישראל עם נתח שוק של 60%. סוד ההצלחה שלנו לאורך השנים, הוא שאנו בעלית יודעים לעשות קפה בדיוק כמו שהצרכן הישראלי אוהב, וזאת בזכות מומחיות והיכרות עמוקה עימו, כי הרי כשאתה מכיר מישהו היטב אתה יודע בדיוק איך הוא אוהב את הקפה שלו. המומחיות שלנו היא להפיק מהקפה את הטעמים המשובחים ביותר, ליצור שילוב מיוחד וקולע, ויותר מכך – לשמור על טעמו העקבי של המוצר, כך שבכל פעם הצרכן יקבל בדיוק את אותו קפה שהוא אוהב. שילוב נדיר של מומחיות והיכרות עם חוויית הקפה הישראלית, מאפשר לנו להציע מגוון מוצרי קפה שכולם מתאימים בדיוק לטעם ולאופי הישראלי".

עוד מוסיפה דליה מנדלמן-זוננפלד, כי "חברת הקפה של עלית משקיעה למעלה מ-50 שנה מאמץ ומשאבים רבים בלמידת הרגלי צרכן הקפה הישראלי והעדפות הטעם שלו. עם השנים טעמו של הישראלי התפתח, השתבח והפך מגוון ואנין. עלית קפה מציעה מוצרי קפה שונים, במרקמים ובחוזקים שונים, טעמים מחוספסים ויצריים, מרקמים קטיפתיים, טעמים מוכרים ועוד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה