הלוקיישן למודעת הקמפיין למרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית: הכותל המערבי
מה לאחד הסמלים הכי קדושים ליהדות ולקמפיין למרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ואונס? במשרד הפרסום דה בריף, סבורים שמדובר דווקא בחיבור עוצמתי. החל ממחר (יום ו') יעלה קמפיין פרו בונו של דה בריף המיועד לפרסם הפנינג מיוחד שיתקיים בסנימטק בירושלים ביום שישי הבא וכל הכנסותיו קודש למרכז הסיוע בירושלים. המודעה שתוביל את הקמפיין שנויה במחלוקת, עושה שימוש בכותל המערבי כדי לתקשר את הסטטיסטיקה הכואבת התמונה מראה את הכותל כשכל פתק שלישי שנטמן בו, סגול כצבע המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית ואונס. נמרוד ניר, מנכ"ל דה בריף מסביר על הרציונאל שמאחורי הרעיון: "קיבלנו בריף לא פשוט: כיצד להביא את הסטטיסטיקה הקשה לתודעה הציבורית, ללא שימוש בנשים, באפס תקציב, כשכל זה נדרש להתחבר לירושלים. החלטנו לצאת למהלך שבו נעשה שימוש בכותל המערבי, אייקון יהודי וירושלמי חזק ביותר עם כוח עצירה רב ולצבוע כל פתק שלישי בצבע של הארגון - רמז לכך שכל אישה שלישית מבקשת מאלוהים שיפסיק את התקיפה". עוד הוסיף ניר כי: "נמנענו מטקסט מתחכם או עוקצני כי המטרה כאן לא הייתה לייצר פרובוקציה אלא להפך, להבהיר שמדובר בבעיה שרלבנטית לכל המגזרים בארץ. מה גם שהרעיון הגאוני חסך לנו התפלפלויות תיאולוגיות. התייעצתי עם חברים מהמגזר והם הסכימו שיש כאן קידוש השם. אנחנו הולכים לעשות פעילות גרילה בכותל עצמו שתתקשר לקונספט של המודעה יחד עם פעילות דיגיטל משלימה. אני קורא לכל מי שיכולה או יכול להגיע בשבוע הבא ליריד המדהים הזה, שכל הכנסותיו קודש לארגון לסיוע נפגעות תקיפה מינית בירושלים". הקמפיין יכלול פעילות באתר אונלייף ביום שישי ובמסגרתה יתבקשו הגולשים באתר אונלייף להתייחס ב-140 תווים לנושא התקיפה המינית (מסר לנשים שעברו פגיעה, בקשות מאלוהים וכו'). ביום שני בבוקר יודפסו המסרים על דפים סגולים (צבע המרכז לסיוע נפגעות) ויוטמנו בכותל המערבי. ההזמנה ליריד ההתרמה תורכב מתמונת הכותל המערבי, כשכל פתק שלישי צבוע בסגול, עם קריאה להשתתף ביריד ולשנות את הסטטיסטיקה (אחת מתוך שלוש נשים בישראל עוברת תקיפה מינית). יריד ההתרמה המיוחד יתרחש ביום שישי הבא (8.4) ויכלול מיצגים מיוחדים, שוק איכרים ואמנים, הופעות ועוד, כשכל ההכנסות הן קודש למרכז הסיוע.
- 21.איש בער 03/04/2011 14:11הגב לתגובה זוהחברה החרדית תיפגע מהחשיפה של המסר למרות שהמסר נכון ונצרך אני לא חושב שאפשר לפרסם יריד לציבור הכללי בכותל
- 20.שאלה 03/04/2011 10:56הגב לתגובה זויש אפשרות לקבל לינק לפעילות באונלייף ? היוזמה יפה ומבורכת
- 19.שאלה 03/04/2011 10:32הגב לתגובה זויש קישור לפעילות באונלייף? פעילות יפה ומבורכת
- 18.מישו 02/04/2011 12:56הגב לתגובה זועל מישהו שכותב על עצמו "הרעיון הגאוני"? יהללך זר ולא פיך, נמרוד. היית אמור ללמוד את זה בתקופה ש"חזרת בתשובה".
- 17.The Art 01/04/2011 17:40הגב לתגובה זולא טקסט ולא עיצוב, אז תליתם סטיקר בכותל, מרשים.
- 16.דלעת 01/04/2011 13:28הגב לתגובה זונמרוד - יישר כוח!!
- 15.ההייתי ממלא את כל הקיר הזה בסטיקרים כאלו !! (ל"ת)שי 01/04/2011 10:53הגב לתגובה זו
- 14.אחד שמכיר 31/03/2011 19:11הגב לתגובה זוסוף סוף הפסיקו לברבר והתחילו לעשות קריאייטיב טוב. רעיון מעולה ואהבתי את הלוויתן של קמפיין מעריב
- 13.רעיון מבריק! עלו והצליחו (ל"ת)חומסקי 31/03/2011 17:48הגב לתגובה זו
- 12.ק. 31/03/2011 17:45הגב לתגובה זוהתחילו לעבוד בדה בריף. אחלה קריאיטיב!
- 11.ארט 31/03/2011 17:44הגב לתגובה זובאמאשלכם צאו מהקנאה ותפרגנו או תשתקו כבר
- 10.בן 31/03/2011 17:43הגב לתגובה זואהבתי את הפעילות. אני שם, כל הכבוד!
- 9.ארט 31/03/2011 17:43הגב לתגובה זוקריאיטיב חכם וטוב, אהבתי.
- 8.קרן 31/03/2011 17:42הגב לתגובה זוכל הכבוד!
- 7.אלעד 31/03/2011 16:21הגב לתגובה זופעילות יפה!
- 6.אני 31/03/2011 16:14הגב לתגובה זומשרד שנראה יותר כמו ילד שמחפש תשומת לב.הקריאטיב שלהם מזכיר גן ילדים.
- 5.אלעד 31/03/2011 16:09הגב לתגובה זואהבתי את הקריאיטיב. סחתיין!
- 4.ב.ש 31/03/2011 16:08הגב לתגובה זוכל הכבוד לנשים החזקות של המרכז. סחתיין לדה בריף על היוזמה והפעילות.
- 3.מי אני 31/03/2011 16:02הגב לתגובה זונמרוד, אם היית משקיע בעבודה שלך כמו שאתה משקיע ביחצנות, אולי היה יוצא משהו שבאמת שווה לקרוא עליו. אתה עדיין לא שם.
- 2.מריה 31/03/2011 15:28הגב לתגובה זוגם ברמת הסרטן, וגם ברמת השד. הקונספט סגור. וגם זה לא חילול השם. בהצלחה.
- 1.משרד רב פעלים (ל"ת)יותם פ.. 31/03/2011 15:17הגב לתגובה זו