בידידות: עידן אלתרמן, צחי מנווה חמציצים יהיה הפרזנטור של קרסו טרייד אין

אלתרמן יחזור לדמותו המפורסמת משנות ה-90 ויוביל קמפיין של קרסו טרייד אין. הקמפין יושק על-ידי משרד הפרסום 'פוזישן' בתקציב של 5.5 מיליון שקל
משה בנימין | (1)

חברת קרסו טרייד-אין בחרה בשחקן והקומיקאי עידן אלתרמן להוביל את מסעי הפרסום בשנה הקרובה. אלתרמן יככב בקמפיין של החברה בשנת 2011 שתחילתו במהלך חודש פברואר, בתקציב הנאמד בכ - 5.5 מיליון שקלים. הפרסום יכלול קמפיין אינטרנטי רחב (סרטונים ובאנרים), תשדרי רדיו, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות.

הקמפיין בניהולו של משרד הפרסום 'פוזישן' בחר להחזיר לקדמת הבמה את דמותו המיתולוגית של 'צחי' (כוכב סדרות הקאלט "נווה חמציצים" ו"כוכבי השכונה" בשנות ה-90) תחת הסיסמא: רכב יד ראשונה קונים רק בשיטת 'הכול כלול'.

אבינועם בר מנהל מערך הטרייד אין של חברת קרסו, מסר: "חיפשנו דמות ידועה, אהובה ומוכרת שתאפשר לנו להבליט את המסרים שלנו לצרכנים בצורה זכירה ומבדלת. בסקר מקיף שערכנו עם מכון גיאוקרטוגרפיה, גילינו שלמרות השנים, שחלפו מאז ירדו הסדרות בכיכובו, כמעט 90% מהאוכלוסייה בישראל עדיין זוכרת לטובה את דמותו המשעשעת של צחי ומתגעגעת אליו.

אלתרמן מככב בימים אלו בסדרה "החיים זה לא הכול" בזכיינית רשת בערוץ 2 (שמצטלמת בימים אלה לעונה חדשה). בשנת 1992 החל להופיע יחד עם אבי גרייניק במופע בידור בשם "פגע וברח" במועדון "דומינו גרוס" בתל אביב, לאחר חודשיים שונה שם המופע ל"ילדים סורגים לאלוהים". בשנת 1994 הופיע בטלוויזיה החינוכית בתוכנית הבידור "פלטפוס". מאז השתתף כחבר פאנל בתוכניות בידור רבות בארץ ביניהן "שבוע סוף".

קרסו טרייד אין מקבוצת מוטורס קרסו, מפעילה רשת טרייד אין המונה כיום 8 סניפים הממוקמים בערים: תל אביב, חיפה, ראשון לציון, באר-שבע, נצרת, טבריה, ירושלים וכרמיאל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פדיחות (ל"ת)
    מאיייר 06/02/2011 19:21
    הגב לתגובה זו