צעד נוסף לאדלר-חומסקי בגזרת הדיגיטל: מקים את MediaCom Interaction
משרד הפרסום אדלר חומסקי ממשיך בצעדיו בגזרת הדיגיטל. חברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר חומסקי מקימה את חברת MediaCom Interaction שתספק את כל פתרונות המדיה בזירה הדיגיטאלית עבור לקוחותיה מהחשיפה לפרסום ועד למערכת ה CRM.
MediaCom Interaction תפעל במתכונת חברות דומות לה בקבוצת WPP ותעניק שירות בפרמטרים שונים, כגון: תכנון ורכש מדיה בעולמות האינטרנט והסלולר, בקרה ואופטימיזציה, פעילות Performance מוכוונת ROI ב:מנועי חיפוש, רשתות שותפים, סלולאר, פייסבוק, ערוצים נוספים ועוד. את החברה החדשה יובילו דניאל זלקינד ועמית אוחיון, עד לאחרונה שותפים בחברת אינלייט, שעסקה ב Performance Advertising (פרסום מבוסס תוצאות). לשניים ניסיון של 10 שנים ברכש מדיה מבוסס תוצאות, ניהול מוצר, Web Analytics ו SEO.
אל צוות הניהול וההקמה יצטרף גם בועז שובל שהינו בעל עבר עשיר וניסיון רב בתחומי המדיה והפרסום, שובל שימש בעבר כסמנכ"ל השיווק והמסחר של אתר ynet בין 2002 ל-2007 ואח"כ כסמנכ"ל השיווק והמסחר של אתר NANA10 בין 2007 ל-2009. בשנה האחרונה עסק שובל בייעוץ לתחום האינטרנט לכמה מפרסמים מהגדולים בשוק.
אייל חומסקי: "במסגרת ההתחזקות ההולכת ונמשכת של קבוצת אדלר חומסקי בתחום הדיגיטל החלטנו להקים את החברה החדשה, שתרכז את כל הידע שצברנו בנושא בשנים האחרונות ותנצל את היכולות והמודלים שפיתחה מדיה קום העולמית. אני משוכנע שהחברה הזאת תיתן פיתרון אינטגרטיבי מלא לכל צרכי לקוחותינו בתחום הדיגיטל בשנים הבאות".
רן בר-און מנכ"ל מדיהקום: "אני שמח על הצטרפותם של בועז, דניאל ועמית - מאנשי המקצוע הבכירים והמנוסים ביותר בתחום האינטרנט בארץ לשורותינו. הגוף החדש שהם יובילו יעניק ללקוחותינו מגוון פתרונות בתחום האינטרנט במקום אחד ובמטרה להוביל את שוק האינטרנט בארץ".
יוזכר כי המהלך זה הוא חלק משינוי כולל שעוברת קבוצת אדלר חומסקי בתחום הדיגיטל במסגרתו מונה יוסי ארז לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטאל של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי והוחלט להיפרד מערן ארדן שניהל את זרוע הדיגיטל של הקבוצה ומקביל פורקה גם שותפות רכש המדיה באינטרנט עם D-SAY אינטראקטיב של תמיר יולביץ'.