פסגות על בזק: "המועדפת בתחום התקשורת", מעלים מחירי יעד לחברות הקבוצה

בפסגות מעניקים למניית בזק מחיר יעד המשקף פרמיה של 9%, לסמייל 012 מחיר יעד המשקף דיסקאונט של 42.5% ולאינטרנט זהב מחיר יעד הגבוהה בכ-40% ממחירה כיום
יונתן גורודישר |

"פירות המהלכים האסטרטגיים של קבוצת בזק" החלו להניב פירות, כשעוצמת המהלכים צפוייה להתגבר במהלך הרבעון הרביעי ובשנת 2010, כך טוענת אנליסטית התקשורת והמזון בפסגות, טליה לויברג.

האנליסטית מציינת במיוחד את ה"פירות הטמונים ברשת החדשה של פלאפון ובפריסת רשת ה-NGN", מהלכים שגרמו לבית ההשקעות להעלות את תחזיתם לרבעון הנוכחי ולשנת 2010 כולה. בנוסף, מוסיפה לויברג כי קיים "פוטנציאל אדיר" בחיסכון התפעולי שתניב רשת ה-NGN.

כל אלה מובילים את לויברג להעלות את מחיר היעד ל-10.6 שקל למניה ממחיר קודם של 10 שקל. המחיר החדש משקף דיסקאונט של 9% גם לאחר המהלך האחרון שעשתה המניה בבורסה.

"פירות המהלכים האסטרטגיים, המשך פוטנציאל התייעלות גם לפני פירות ה NGN, אסטרטגיה ממוקדת, סביבה רגולטורית ותחרותית שאתגריה לא צפויים לגבור מהותית מעמידים את בזק במקום תפעולי מצוין ל 2010", כותבת לויברג.

לויברג מוסיפה כי יחד עם תשואת דיבידנד של 9.5% בגין המחצית השנייה של 2009 ושל כ-8% בגין 2010, "מספקת בזק למשקיע את כל הקריטריונים הנדרשים לשימור המלצת קנייה ולהמשך היותה המניה המועדפת בתחום התקשורת".

בתוך כך, העלאת מחיר היעד לבזק מביאה את פסגות אף להעלות את מחירי היעד למניות סמייל תקשורת012 ו אינטרנט זהב. מאז החלו בפסגות לסקר את המניות, הניבו סמייל ואינטרנט זהב תשואה של כ-25%, "מהלך שבאופן טבעי הביא לצמצום הדיסקאונט". מחיר היעד לסמייל נקבע על 121 שקל, המשקף פרמיה של 42.5% על מחיר המניה כעת. מחיר היעד לאינטרנט זהב נקבע על 105.8 שקל, המשקף פרמיה של 40.5% על מחיר המניה כעת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה