ערוץ 10 כבר לא שומר בבטן: יוצא בפרסום - "ערוץ 10 – הזכיין הגדול בישראל"
בערוץ 10 מעודדים מתוצאות הרייטינג, בעיקר תודות להישרדות, ומודיעים על נצחונם מול קשת ורשת בנתח הצפייה של חודש ינואר
ערוץ 10 מודיע על קמפיין פרסומי חדש שעתיד לעלות מחר (ד') בעיתונות הכתובה ובו האמירה: "ערוץ 10 – הזכיין הגדול בישראל".
בערוץ מרגישים טוב מאוד את הרוח הגבית החיובית שמגיעה מכיוון האיים הקאריביים של הישרדות ומסתמכים על נתח צפייה שנמדד בחודש ינואר אל מול 2 הזכייניות הנוספות.
הקמפיין הפרסומי מתוכנן לעלות בעיתונות הכלכלית החל ממחר ויימשך כמה ימים, ללא תמיכה מסכית. המודעות, אשר פונות למפרסמים, יעידו כי לפי נתח הצפייה שנמדד בערוץ 10 בחודש ינואר לעומת רשת וקשת – ערוץ 10 הוא הזכיין הגדול מבין השלשה.
הקמפיין מגיע בהמשך לקמפיין התדמיתי הקודם של ערוץ 10, "יותר ויוצר צופים בחדשות 10".