אוה גרין ו-Dior ישראל בקמפיין של 2 מיליון שקל

אוה גרין ממשיכה את קו השחקנים המככבים בקמפיין קוסמטיקה לדיור, אחרי מרלן דיטריך, לורן באקול, שרליז ת'רון ועוד
משה בנימין |

Dior ישראל מעלה קמפיין בכיכובה של השחקנית אוה גרין לבושם "MIDNIGHT POISON" בהשקעה של 2 מיליון שקל.

חברת אינטרקוסמא, זכיינית בלעדית ומשווקת את מותג Dior קוסמטיקה בישראל, מעלה קמפיין חדש להשקת הבושם MIDNIGHT POISON.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, יכלול טלוויזיה ועיתונות, בקמפיין מככבת השחקנית ההוליוודית אוה גרין, אשר שיחקה בסרטו האחרון של ג'יימס בונד ("קזינו רויאל").

המותג "דיור", אשר נוסד בשנת 1947 ופרץ לתחום האיפור ב-1954, אימץ במהלך השנים דמויות ידועות שהפכו לאיקון המזוהות עם נשיות, עוצמה והצלחה, כמו מרלן דיטריך, לורן באקול, שרליז ת'רון, מוניקה בלוצי ולאחרונה גם שרון סטון.

מותג דיור מיובא לישראל על ידי חברת אינטרקוסמא והוא תופס כ- 10% אחוז משוק הקוסמטיקה היוקרתית בישראל ונחשב למספר 1 בשוק השפתונים באירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה