אולסייל: חצי מיליון שקל בפרסום ליום אחד

במוצ"ש הקרוב יעלה אתר הסחר האלקטרוני אולסייל בקמפיין פרסום בטלוויזיה שיכלול 10 סרטונים קצרים שיציגו מגוון מוצרים מהמכירה הפומבית באתר
משה בנימין |

חברת אולסייל, המתמחה בסחר אלקטרוני למוצרי חשמל, יוצאת במוצ"ש הקרוב (19/1/08) בקמפיין פרסום בטלוויזיה, ליום אחד, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון", תחת הכותרת: "אולסייל 10 זוכים בכל פומבית" כולל: פרסום בטלויזיה בערוצים - 2, 10 ו-9 , באמצעות 10 סרטונים קצרים מדוברים, כאשר בכל סרט יפורסם מגוון מוצרים לכל קטגוריה, שיופיע און ליין באתר האינטרנט של אולסייל, במכירות הפומביות - 10 זוכים בכל מכירה.

יאיר שמש מנכ"ל חברת "אולסייל" מסר כי: "הקמפיין החושף קו מוצרים עדכני, מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה, חיזוק שיטת המכירה הפומבית הייחודית של "אולסייל" ומענה לצורכי קהל היעד, באמצעות מכירה און ליין, הבאה לידי ביטוי במגוון מוצרים רחב ובטווחי מחירים זולים ממחירי השוק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בצלאל סמוטריץ
צילום: ועדת הכספים

"לא ייתכן שלאומי הגיע לשווי 100 מיליארד על חשבון הציבור"

שר האוצר מציג את מתווה התקציב - הוא רומז להעלות את המסים על הבנקים או להפחית את הרווחים שלהם לטובת רווחת הציבור:  "בנק ישראל גרם לעלית רווחי הבנקים מ-8 מיליארד שקל ל-30 מיליארד בשנה. זה לא ייתכן" 

צלי אהרון |
נושאים בכתבה בצלאל סמוטריץ'

שר האוצר וצוות המשרד, לצד מנהל רשות המסים, הכלכן הראשי ובכירי המשרד מציגים כעת את מתווה התקציב לשנה הבאה. זה עדיין לא המספרים (נעדכן בהמשך), אבל המסר ברור - המילואימניקים במרכז, המסים לציבור צפויים לרדת; הבנקים על הכוונת. "מי שמשרת מקבל הרבה יותר וזה הכי צודק", אומר בצלאל סמוטריץ', שר האוצר, "אנחנו נוריד מסים לאדם העובד. אנחנו נעשה את זה תוך שמירת המסגרות התקציביות, תוך הטלת מס רכוש ומסים נוספים שצריך להעלותם". 

"הורדת מס הכנסה מעודדת צמיחה. יש תוכנית מפורטת של הורדת מסים. 20% מאוכלוסיית ישראל משלמת 80% מנטל המס. אנחנו נוריד את  נטל המסים ונגדיל צמיחה. זה יהיה במיליארדים גדולים זה לא יהיה בשוליים".

סמוטריץ' סימן כאמור את הבנקים ובצדק -  "ההתנהלות של הבנקים היא שערורייה. אי אפשר לתפוס שהרווח גדל מ-8 מיליארד שקל ל-30 מיליארד בשנה רק כי הנגיד מחליט להעלות ריבית. לא ייתכן שלאומי הגיע לשווי 100 מיליארד על חשבון הציבור".

"במקום שהבנקים יוציאו הרבה כסף על פרסום בכל מקום שיחזירו את הכסף לציבור הלקוחות שלהם. מדברים על גימיקים שהם נותנים לציבור, זה גימיקים. שולי הרווח של הבנקים חסרי פרופורציות. אין שום סיבה למספרים האלו. 

"בקשר ליוקר המחיה, אנחנו באוצר ובממשלה נחושים להוביל רפורמה משמעותית מאוד במשק החלב. אנחנו נשמור על החקלאים. נשמור על החקלאות. נשמור על החקלאות שלנו, נשמור על הנכסים שלנו, אבל נדאג שהמחירים לצרכן ירדו. גם התקציב הביטחוני צריך לעבור חשיבה מחדש וצריך להיות הרבה יותר יעיל. יש הרבה מה לקצץ בתקציב הביטחון".