אולסייל: חצי מיליון שקל בפרסום ליום אחד
במוצ"ש הקרוב יעלה אתר הסחר האלקטרוני אולסייל בקמפיין פרסום בטלוויזיה שיכלול 10 סרטונים קצרים שיציגו מגוון מוצרים מהמכירה הפומבית באתר
חברת אולסייל, המתמחה בסחר אלקטרוני למוצרי חשמל, יוצאת במוצ"ש הקרוב (19/1/08) בקמפיין פרסום בטלוויזיה, ליום אחד, בהשקעה של חצי מיליון שקל.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון", תחת הכותרת: "אולסייל 10 זוכים בכל פומבית" כולל: פרסום בטלויזיה בערוצים - 2, 10 ו-9 , באמצעות 10 סרטונים קצרים מדוברים, כאשר בכל סרט יפורסם מגוון מוצרים לכל קטגוריה, שיופיע און ליין באתר האינטרנט של אולסייל, במכירות הפומביות - 10 זוכים בכל מכירה.
יאיר שמש מנכ"ל חברת "אולסייל" מסר כי: "הקמפיין החושף קו מוצרים עדכני, מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה, חיזוק שיטת המכירה הפומבית הייחודית של "אולסייל" ומענה לצורכי קהל היעד, באמצעות מכירה און ליין, הבאה לידי ביטוי במגוון מוצרים רחב ובטווחי מחירים זולים ממחירי השוק".
צילום: עודד אלטמן
שינויים בצמרת: פרופ' אבי שמחון יסיים את תפקידו
ראש המועצה הלאומית לכלכלה הודיע לראש הממשלה נפתלי בנט על סיום תפקידו אחרי חמש וחצי שנים; שמחון יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים
ראש המועצה הלאומית לכלכלה פרופ' אבי שמחון, הודיע לראש הממשלה נפתלי בנט, על כוונתו לסיים את תפקידו לאחר חמש שנים וחצי. ראש הממשלה הודה לשמחון על שירותו המסור ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. השניים סיכמו כי פרופ' שמחון יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים.
שמחון הוא כלכלן ישראלי, שהחל מדצמבר 2015 מכהן כיו"ר המועצה הלאומית לכלכלה. לאורך כהונתו היה מקורב לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו והיה פעיל במדיניות הממשלה לאורך הטיפול במשבר הקורונה. בין האירועים הבולטים של תקופת הקורונה בהם תמך היה מענק לכל אזרח בעלות של כ-6 מיליארד שקל. בנוסף בתחילת המשבר נקלע לוויכוח סוער עם להראל ויזל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת "פוקס". הוויכוח בין השניים נסוב סביב אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה, הנזק שנגרם לעסקים בישראל וחוסר השקיפות מצד משרדי הממשלה.
