אולסייל: חצי מיליון שקל בפרסום ליום אחד

במוצ"ש הקרוב יעלה אתר הסחר האלקטרוני אולסייל בקמפיין פרסום בטלוויזיה שיכלול 10 סרטונים קצרים שיציגו מגוון מוצרים מהמכירה הפומבית באתר
משה בנימין |

חברת אולסייל, המתמחה בסחר אלקטרוני למוצרי חשמל, יוצאת במוצ"ש הקרוב (19/1/08) בקמפיין פרסום בטלוויזיה, ליום אחד, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון", תחת הכותרת: "אולסייל 10 זוכים בכל פומבית" כולל: פרסום בטלויזיה בערוצים - 2, 10 ו-9 , באמצעות 10 סרטונים קצרים מדוברים, כאשר בכל סרט יפורסם מגוון מוצרים לכל קטגוריה, שיופיע און ליין באתר האינטרנט של אולסייל, במכירות הפומביות - 10 זוכים בכל מכירה.

יאיר שמש מנכ"ל חברת "אולסייל" מסר כי: "הקמפיין החושף קו מוצרים עדכני, מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה, חיזוק שיטת המכירה הפומבית הייחודית של "אולסייל" ומענה לצורכי קהל היעד, באמצעות מכירה און ליין, הבאה לידי ביטוי במגוון מוצרים רחב ובטווחי מחירים זולים ממחירי השוק".

לדבריו: "הקונספט החדש, המחזק ומבדל את אולסייל בשוק אתרי האינטרנט המכירתיים, נועד ליצור חשיפה מרבית למותגים ומודעות גדולה יותר למכירות פומביות און ליין".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה