אוטו דיל יוצאת בקמפיין ראשון לציון עשור
חברת הטרייד-אין יוצאת בקמפיין בשווי 2.5 מיליון שקל וחוגגת עשר שנים להקמתה. סיימה את שנת 2007 במחזור מכירות מעל 600 מיליון שקל
חברת הטרייד- אוטו-דיל, חוגגת עשר שנים להקמתה, וכדי לציין את המאורע והגעתה לשיא מכירות , יוצאים בחברה עם קמפיין פרסומי ראשון מאז היווסדה.
מאחר וחברת "אוטו-דיל" אינה עובדת באופן שוטף עם משרד פרסום, היא נעזרה בשירותי משרד "פוגל אוגילבי", שבנה עבור "אוטו-דיל" את הקמפיין.
הקמפיין כולל פירסום בכלי המדיה השונים, והיקפו נאמד בכ-2.5 מיליון שקל.
אוטו דיל הוקמה לפני 10 שנים ע"י מאיר אוחיון ותומר דותן וכיום עומד מחזורה על יותר מ- 600 מיליון שקל בשנה. על פי דן אנד ברדסטריט, נמצאת החברה במרכז רשימת 100 החברות הגדולות בישראל.
החברה מסיימת את שנת 2007 עם מכירת יותר מ-6000 מכוניות ומחזור מכירות שעולה על 600 מיליון שקל.