הדיה רכשה 50% מפעילות הפרסום של אדרי מדיה ברכבת

שנה וארבעה חודשים בלבד לאחר שרכש בחזרה את מלוא האחזקות בחברת הדיה מחברת "מקסימדיה", רכש עופר גל בעלי הדיה 50% מפעילות "אדרי מדיה גרופ" במערך הפרסום ברכבת ישראל
משה בנימין |

חברת "הדיה" רכשה 50% מזיכיון הפרסום ברכבת מחברת "אדרי מדיה גרופ" שתי החברות תקמנה את "HEDRIA-TRAIN MEDIA" אשר תחל לפעול החל מה-1 לינואר 2008 בבעלות משותפת.

שנה וארבעה חודשים בלבד לאחר שרכש בחזרה את מלוא האחזקות בחברת הדיה מחברת "מקסימדיה", רכש עופר גל בעלי הדיה 50% מפעילות "אדרי מדיה גרופ" במערך הפרסום ברכבת ישראל.

"אדרי מדיה גרופ" זכתה בזיכיון לפרסום ברכבת לפני כשנתיים לתקופת זיכיון של 4 שנים ובעוד 3 תקופות אופציה בנות שנה. עם זכייתה במכרז הקימה "אדרי מדיה גרופ" תשתיות חדשות לפרסום ושילוט בהיקף של כ - 8 מיליון שקל. במקביל ביצעה "אדרי" התקשרויות ארוכות טווח עם מפרסמים ארציים כגון "אורנג'" (פרסום ברציפים), ערוץ 10 (שידור חי ע"ג מסכי פרסום דיגיטאליים), "גלידות שטראוס", "בנק לאומי", "שופרסל" ועוד רבים אחרים.

לדברי עופר גל, בעלים ומנכ"ל הדיה: "פרסום ברכבת ישראל של היום הוא פרסום ארצי בעל חשיפה עצומה. לפרסום ברכבת יש פוטנציאל עצום, בזכות קהל הנוסעים הרב, האיכותי והממוקד המאפשר פרסום אפקטיבי עבור מעגל חברות בלתי נלאה ועבור קשת רחבה מאוד של לקוחות עמם אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק.

עופר גל ומאיר אדרי החלו את דרכם בענף הפרסום בתחום המגזינים. גל במעריב, ע"י החברה שהקים בשנת 1986 בשם "שיווק ומוספים מיוחדים" ומאיר אדרי אשר הקים בשנת 99' את חברת "מחלקת מוספים" אשר הפיקה והפיצה מוספים בידיעות אחרונות.

בימים אלה מרחיבה הדיה את פעילותה גם לחו"ל ולאחרונה ערכה החברה שתי התקשרויות אסטרטגיות עם חברה בינלאומית גדולה הפועלת באירופה ועם חברה נוספת מקזחסטן.

הנהלת הרכבת דנה בימים אלה באישור סופי לעסקה בין הצדדים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה