קרליין עולה בקמפיין פרסום לקראת סוף העונה

הקמפיין יעלה מחר (ה') באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
משה בנימין |

חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", יוצאת לראשונה בישראל, בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות לקולקציית סוף עונה. הקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים, צולם בקונספט "סוף עונה", ומציג מבצע על מגוון מוצרי האיפור של החברה.

הקמפיין יעלה לאוויר, באמצעות משרד הפרסום, באומן בר ריבנאי, בהשקעה של חצי מליון ש"ח. הקמפיין צולם בקונספט מראה החורף של חברת קרליין, ובהשראת עולם התוכן של חברות אופנה מובילות, המציגות קמפיין עונתי ומציעות מבצעים על קולקציות עונתיות.

דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בחברת קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "כחברה חדשנית ועדכנית, אנו שואפים להעניק לצרכניות שלנו ערך מוסף בקניית המוצרים. אנו גאים להיות חברת הקוסמטיקה הראשונה שמעלה קמפיין פרסום למבצעי סוף עונה ומעניקה ניחוח אופנתי למותג.

במסגרת הקמפיין, קרליין מציעה מבצע סוף עונה, על כל קולקציית האיפור, בקניית מוצר איפור של קרליין, מקבלים את השני במתנה, הזול מביניהם. המבצע יתקיים במהלך חודש דצמבר, ברשתות השיווק המובילות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה