TNT משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין לחורף

הקמפיין עולה תחת המסר: "virtual is the new reality" וישודר בערוצי הטלוויזיה, בתי קולנוע, שילוט חוצות, אינטרנט ועל גבי מסכים בברים ומקומות בילוי
אפרת אדיר |

אופנת TNT יוצאת במסע פרסום רחב בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקל להשקת קולקציית חורף 08. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה, בבתי הקולנוע, באתרי אינטרנט מובילים, שילוט חוצות וקירות, במסכים בברים ומקומות בילוי, וכן יופץ קטלוג ל-150 אלף בני נוער. הקמפיין עולה תחת המסר: "virtual is the new reality" וממחיש את המציאות הווירטואלית בה חיים בני נוער, מציאות של זהויות בדויות באמצעות האינטרנט. הסרטון הופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס בשיתוף עם חברת ההפקות ישי הדס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה