הזמרת גילת הלל תוביל את קמפיין אופנת "פאנקייר"
תחליף את השחקנית אליענה בקייר שהובילה את קמפיין החברה בעונה הקודמת ושכרה יעמוד על 30 אלף דולר ל-2 עונות
הזמרת גילת הלל תוביל את קמפיין רשת האופנה לצעירות - "פאנקייר", לחורף 2007. הלל תחליף את השחקנית אליענה בקייר שהובילה את קמפיין החברה בעונה הקודמת ושכרה יעמוד על 30 אלף דולר ל-2 עונות.
לדברי אילנית שריקי, סמנכ"ל שיווק של אופנת "פאנקייר": ""פאנקייר" פונה לקהל יעד צעיר, דינאמי וטרנדי. בחרנו בגילת הלל מכיוון שהלל מייצגת עבורנו את היופי הישראלי, הצעיר והאופנתי ויוצרת קו ברור לערכי המותג".
גילת הלל, (21), הוכתרה על-ידי מגזין "פנאי פלוס" כ"הבטחה חמה" לשנת 2007, לאחר שסינגל הבכורה שלה, "לשקר לעצמי", הפך ללהיט, וחברת "דיסני" בחרה בה לשיר בעברית את שיר הנושא של הסרט "High School Musical".
רשת חנויות "פאנקייר" מונה 8 סניפים ברחבי הארץ ומשווקת לכ-100 חנויות.