המשקיעים לא תמיד רואים את התמונה הגדולה, במיוחד בטווח הקצר, אבל לפעמים, מי שמחזיק ומאמין מתוגמל בענק; המקרה של גילת הוא דוגמא שלפעמים הסבלנות משתלמת הרבה יותר מכל ניסיון לתזמן את השוק
הפתעה חיובית בדוחות הרבעון השני של גילת שלחה את המניה ליום המסחר הטוב ביותר מאז 2021; מנכ"ל החברה עדי צפדיה מדבר על ההזדמנויות, הסיכונים ומה שצפוי בהמשך
חברת הלווינות הישראלית הכתה את הצפי: הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-105 מיליון דולר לעומת תחזית של 100.98 מיליון, והרווח למניה עמד על 0.17 דולר לעומת תחזית של 0.04 דולר; גם התחזיות השנתיות עודכנו כלפי מעלה.
בראיון לביזפורטל מספר מנכ"ל גילת, עדי צפדיה, על עסקת הענק החדשה למכירת פלטפורמת SkyEdge IV: "ככל שהלקוח ימכור יותר, הוא יצטרך לרכוש מאיתנו עוד רישיונות – וכך הרווחיות שלנו תגדל"; החברה ממשיכה את המעבר למודל מבוסס תוכנה בענן
החברה דיווחה על הכנסות של 92 מיליון דולר - מתחת לצפי האנליסטים להכנסות של 100.2 מיליון דולר; גילת רשמה רווח של 0.03 דולר למניה כאשר האנליסטים ציפו לרווח של 0.07 דולר