רשת קפה ג'ו בוחרת משרד פרסום חדש: אשכנזי זלצמן

הרשת עולה בקמפיין חדש עם משרד הפרסם החדש תחת המסר: "לצאת מהבית להיכנס לג'ו"
אפרת אדיר |

רשת "קפה ג'ו", השנייה בגודלה בארץ עם 42 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת בקמפיין חדש עם משרד פרסום חדש - אשכנזי זלצמן. עד כה טופל תקציב הפרסום במשך מספר שנים במשרד הפרסום "ערמוני בייטס".

הקמפיין עולה בהשקעה של 400 אלף שקל תחת המסר: "לצאת מהבית להיכנס לג'ו" ויוצג על-גבי 400 עורפי אוטובוסים בפריסה ארצית, לצד מגזינים ועיתונות ארצית.

הקמפיין נחלק למספר סיטואציות מהחיים, כאשר בכל אחת מהן, מועברת חווית הקפה ברשת. פעם נראה זוג היושב בבית הקפה האהוב עליו ומשוחח על כוס קפה ופעם בחור הנהנה לשבת לבדו על כוס קפה אצל ג'ו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה