ליהי אלון נבחרה לפרזנטורית של רשת נעלי מרקו
תקבל בתמורה 50 אלף דולר לעונה; הקמפיין לחורף עולה בהשקעה של חצי מיליון שקל
הדוגמנית ליהי אלון נבחרה להוביל את קמפיין החורף של רשת נעלי מרקו. בתמורה תקבל אלון 50 אלף דולר לעונה. אלון מחליפה את מיכל אמדורסקי שהובילה את קמפיין הקיץ של הרשת.
אלון היא בעלת מותג אופנת נשים בעיצובה ובקרוב תשתתף בתפקיד טלוויזיוני בסדרה החדשה של אדיר מילר בערוץ 2.
קמפיין החורף של נעלי מרקו יעלה בהשקעה של חצי מליון שקל ויכלול קטלוגים, מודעות בעיתונות, אינטרנט, פוסטרים בנקודות המכירה ושלטי חוצות.
רשת נעלי מרקו, בבעלות משפחת כהן, הרחיבה השנה פעילות ופתחה סניף ראשון לנעלי ילדים בשם "מרקו קידס".
לדברי ניסים כהן, מנכ"ל הרשת: "הפעילות השיווקית של הרשת צומחת באופן טבעי עם הגדילה וההתרחבות בפעילות החברה. הרשת גדלה משמעותית בשנתיים האחרונות והחיבור עם ליהי אלון, מהדוגמניות הבולטות והמצליחות בארץ, נושא עמו בשורה לעונה אופנתית ומוצלחת".