תוכן צרכנים: משקה ספרייט יופץ בעיצובים של צרכנים
המותג ספרייט יוצא לראשונה בישראל בפעילות של מעורבות צרכנים, בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. במסגרת הפעילות, תשווק בימים הקרובים סדרה ייחודית של פחיות מעוצבות במהדורה מיוחדת שעוצבו על ידי הצרכנים.
בפעילות, שנערכה באתר האינטרנט www.sprite.co.il, עוצבו למעלה מ-130,000 עיצובים מקוריים לפחיות ספרייט, כאשר מביניהם נבחרו 6 עיצובים שיתנוססו על גבי פחיות המותג וייחשפו בקמפיין ייחודי.
בין הצרכנים הזוכים שעיצוביהם נבחרו לעלות על הפחיות של ספרייט במהדורה מיוחדת נמצאת גם המעצבת והאומנית בתיה אפולו, אלמנתו של דן בן אמוץ, וכן גילה מהר מתל-אביב, אור בוהדנה מיקנעם, רועי אלבק מתל-אביב, מעיין שמעוני מחולון ולואיס אייזמן מאלקנה.
בנוסף, 400 צרכנים שעיצבו פחיות ספרייט וזכו לדירוג הגבוה ביותר על ידי הגולשים באתר, יזכו בפרס של 24 פחיות פרי עיצובם לשימושם הפרטי.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "המותג ספרייט ממשיך לחדש ולרענן בדרך מקורית ומאפשר לצרכנים לגעת במוצר האמיתי ולהיות שותפים בעולם התכנים שלו. אני שמחה על כך שבפעם הראשונה בישראל אפשרנו לצרכנים לגעת במוצר האמיתי ולעצב את פחיות המותג".