שופרסל פותחת מחלקת מוצרי זמינות ברשת שופרסל דיל

אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל: "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת הוחלט על הקמת מחלקה שתיתן מענה לתחרותיות הקיימת באספקת שורת מוצרים במחיר מוזל לפרק זמן קצוב"
אפרת אדיר |

רשת שופרסל מרחיבה פעילות ומשיקה מחלקה חדשה ברשת "שופרסל דיל": מחלקת זמינות.

אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל, אמר עם השקת המחלקה החדשה: "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת הוחלט על הקמת מחלקה שתיתן מענה לתחרותיות הקיימת באספקת שורת מוצרים במחיר מוזל לפרק זמן קצוב".

במסגרת המהלך האסטרטגי, החלה שופרסל לשווק מוצרי 'אימפולס' בקונספט הבא: 48 מוצרים שונים יעמדו למכירה בעלות של 9.99 שקל ליחידה, כאשר מגוון המוצרים יתחלף כל שבועיים במוצרים אחרים.

כמו כן, כל מוצר יימכר מתוך קרטון בניראות חיצונית אחידה והמוצרים יימכרו עד גמר המלאי. בין המוצרים נכללים: מוצרי "הובי", כלי עבודה, ציוד משרדי ועוד.

גידור מוסיף, כי בשלב הראשון המוצרים יימכרו בסניפי רשת "שופרסל דיל" ובהמשך ימכרו בסניפי הרשתות "שופרסל שלי" ו"שופרסל ביג".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה