סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.8% , מדד הבנקים ירד 1.4%, מניות הסלולר נחתכו

מניית לאומי איבדה 1.2%, פריגו השילה 0.9% מערכה, טבע וכיל הינן מהמניות הבודדות שעלו
|
(112)
באחוזת בית

יום המסחר האחרון לשבוע זה ננעל בירידות שערים במדדים המובילים, על רקע הירידות באירופה והפתיחה השלילית בוול סטריט. הבוקר ננעל המסחר באסיה בירידות שערים של עד 3.4% בהובלת מדד שנחאי הסיני. מדד ת"א 75 נפל 2.3%. מניות הסלולר פרטנר וסלקום נחתכו בכ-6.3%, ובזק ירדה 2.5%.

מדד ת"א 35 0% מדד ת"א 35 1,673.82 0% מדד ת"א 35 בסיס:1,673.82 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 125 0% מדד ת"א 125 1,609.53 0% מדד ת"א 125 בסיס:1,609.53 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 0% מדד ת"א בנק 2,462.12 0% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,462.12 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות השבועיות) ננעל על 1.44 מיליארד שקל.

בסיכום שבועי ירד מדד המעו"ף 1%, ומדד ת"א 100 נחלש ב0.8%.  

הרדמה בשוק המט"ח ממשיכה, יונתן כץ מלידר שוקי הון אמר כי אם בנק ישראל לא ישנה מדיניות - השקל צפוי להתחזק. (לסיקור המלא)

גם אתמול בבורסה בת"א נרשמה מגמה שלילית בכל המדדים המובילים, כשמדד הבנקים בלט ואיבד מעל 1.6% מערכו, לאחר פרסומם של הדו"חות הכספיים של הבנקים. מדד המע"וף ומדד ת"א 100 ירדו כמעט 0.7%, ומדד ת"א 75 השיל 0.75% מערכו.

הריבית בארה"ב: אמש פורסמו הפרוטוקולים של הפד', ומהם נראה כי קובעי המדיניות חשים שהתנאים הכלכליים להעלאת ריבית, לראשונה זה כמעט עשור "מתקרבים", אך טרם הגיעו, וחברי הפד רוצים לראות הוכחות נוספות לכך שהצמיחה במדינה חזקה דיה, כדי שהאינפלציה תחזור לתוואי היעד שהם הציבו. לכתבה בנושא - לחץ כאן.

מ'הבינלאומי' מסרו כי "למרות שמרבית הכלכלנים מעריכים כי הריבית תעלה בחודש
ספטמבר, נראה כי השוק מפרש את הפרוטוקולים כהססנות מתמשכת של הפד בכל הנוגע לעליית הריבית הראשונה ושינוי מדיניותו המוניטרית, כאשר השוק מתמחר הסתברות של פחות מ-50% לעליית ריבית בספטמבר".

מניות במרכז

סלקום 0% סלקום 1,321 0% סלקום בסיס:1,321 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- פרטנר 0% פרטנר 1,719 0% פרטנר בסיס:1,719 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צללו הבוקר, לאחר שפתחו בעוצמתיות. גם אתמול שתי המניות נפלו בחדות.

טבע 0% טבע 4,553 0% טבע בסיס:4,553 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 0.45%, לאחר שנחלשה עם פתיחת המסחר בניו-יורק.

אבגול 0% אבגול 233.2 0% אבגול בסיס:233.2 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נחתכה 5.6% במחזור ער, לאחר שפרסמה אמש את דו"חותיה הכספיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

הירידות במניית לאומי 0% לאומי 2,280 0% לאומי בסיס:2,280 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לא פסקו, לאחר שאתמול צללה המניה בכמעט 3%, עם פרסום דו"חותיה. (לניתוח של אקסלנס על תוצאות הבנקים - לחץ כאן)

{אלון רבוע כחול} המשיכה בצניחה החופשית, ואיבדה כ-7.8% בשל פרסום אזהרת רווח. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

שטראוס 0% שטראוס 10,620 0% שטראוס בסיס:10,620 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 3.5% על רקע פרסום דו"חותיה הכספיים הבוקר. לדו"ח לרבעון השני - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(112):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    מעוף יום א מגמת ירידה אני רוכשת הגנה אבל זה לא זה
    מרים 21/08/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 10
    בהגנות צריך הרבה ולא תמיד זה משתלם כי יש פקיעה בקרוב ואי אפשרי לדעת מה ילד יום בנוגע לפקיעה אפשר להפסיד הכל בפקיעה כי הם מעלים לפני הפקיעה קצת כדי למשוך קונים חדשים ולמחרת פותחים מסחר במינוס חצי אחוז וזה מספיק לפקיעה שלילית אז אני מנסה אבל נחכה כי לא כולם מוכנים להפסד והמוסדיים יזרימו ביקוש קטן לבנקים כדי לאזן בורסה אז נעבור את הירידות איכשהו ונמתין לעליות שיבואו בטוח בעתיד
    סגור
  • 45.
    666
    666 20/08/2015 19:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    666
    סגור
  • 44.
    יש ביקוש ממש חזק באיזור 51 אגורות (ל"ת)
    בונוס 20/08/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 43.
    זה אדום ? שבוע הבא נלמד מהו צבע אדום בוהק....
    מהפך מתחיל 20/08/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שחקנים נלחמים בשיניים , העולם התחיל את המסע ....
    סגור
  • 42.
    לירידות המינוריות האלה אי אפשר לקרוא ירידות (ל"ת)
    ירידות 20/08/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • טען עוד
  • 41.
    הסינים יתחילו למכור אג"ח אמרקאי
    סיני 20/08/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הנפילות בבורסת שנחאי לא יעצרו. מחירי הנכסים והמניות הסיניות יגיעו לרמה נמוכה ואטרקטיבית. מדוע להחזיק אגח אמרקאי ל- 10 שנים בתשואה של 2.2%? הם יתחילו למכור אגחים ויסחפו משקיעים נוספים. האגחים יפלו והתשואה תעלה ל- 3-4%. פירוש הדבר עליית רבית בשיעור דומה כאשר העולם בדרך למיתון. שוק המניות יצלול בעוד 15%.
    סגור
  • 40.
    הסינים יתחילו למכור אג"ח אמרקאי
    סיני 20/08/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    11 2
    הנפילות בבורסת שנחאי לא יעצרו. מחירי הנכסים והמניות הסיניות יגיעו לרמה נמוכה ואטרקטיבית. מדוע להחזיק אגח אמרקאי ל- 10 שנים בתשואה של 2.2%? הם יתחילו למכור אגחים ויסחפו משקיעים נוספים. האגחים יפלו והתשואה תעלה ל- 3-4%. פירוש הדבר עליית רבית בשיעור דומה כאשר העולם בדרך למיתון. שוק המניות יצלול בעוד 15%.
    סגור
  • 39.
    עובדים עליכם. מחזיקים את השוק כדי שהתמימים לא ימכרו
    שומר שער 20/08/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל הירידות בחו"ל ימשכו ובוקר אחד תגלו שהמעוף ב- 1600
    סגור
  • מעוף
    C300 20/08/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    13 2
    1600? ממש .תוריד את ה 1
    סגור
  • למרצדס C300
    א 20/08/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    17 0
    עלית לרמת מרצדס S65 AMG..
    סגור
  • 38.
    הפאדרל ריזרב במלכוד
    זקן חכם 20/08/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ילן רמזה שוב כמו במשחקי חמיצר שבכוונתם להעלות רבית. שהרי אחרי 7 שנים של ריבית אפס התפתחת בועת אגחי"ם שמסכנת את כלכלת העולם. אבל מצד שני כל העולם מבין שנכנסים למיתון ורץ לפחת את המטבע שלו פעולה שגורמת להתחזקות הדולר. דולר חזק פוגע ביצואן האמרקאי ויוריד לטמיון את מאמצי הפד עם 7 שנים של ריבית אפסית. הסוחרים מחילים להפנים מליכוד זה וגם ברור להם שבסופו של דבר האגחים יצללו ורווחי החברות יתקשו לעלות. כמו שכבר כתבתי לפני שבועיים אנחנו בתחילת שוק דובי. מי שהקשיב חסך את הירידות האחרונות ואלו שיבואו בהמשך
    סגור
  • לזקן חכם
    א 20/08/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    23 1
    אתה כותב וחושב ומבין בצורה שממש מרשימה אותי. הלוואי עלי חכמה כמו שלך.
    סגור
  • 37.
    לאחד שמבין החלטתי ללכת חזק על איטיגיאי ונקסט גן
    ביו 20/08/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמובן שלא ליום יומיים. שתיהן נראות לי בעלות הפוטניאל הגדול ביותר כיום מבין מניות הביו ובעלות שווי השוק הנמחוך ביותר מבינהן. שיהיה בהצלחה
    סגור
  • אי.טי.גי.אי נסחרת כמעט בהון העצמי שלה
    ביו 20/08/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין דברים כאלה בחברות ביוטק. אין לראות בכך משום המלצה כלשהיא
    סגור
  • 36.
    איך לכל הרוחות איטיגיאי יורדת 8% לאחר הודעה
    ביו 20/08/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כך כך מהותית עם 7 מיליון הון עצמי ו רק 10 מיליון שווי שוק.? זה רק אומר איזה בורסה מסכנה יש פה בארץ. אם החברה הזו היתה נסחרת בארה"ב הכל היה נראה אחרת לדעתי.
    סגור
  • 35.
    אחד שמבין. אתה באמת בעל הבנה גדולה
    שיהיה בהצלחה 20/08/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סחתיין על התשובה שלך למניות האמריקאית מכיוןן שבדקתי לעומק אתה בוודאי יודע ומבין. בהצלחה לנו.
    סגור
  • 34.
    put call put (ל"ת)
    הדןקטור 20/08/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    כולם להירגע
    הדוקטור 20/08/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    המטופל שלנו המעוף יתאושש קצת עוד מעט אבל מצבו אנוש ז"א 1640 נק עוד כמה ימים ואז ננתח שוב את המצב תראו את הs&p מגיע לנקודה קריטית מחר היום יכול להיות שהוא יעלה בכמה נקודות אבל מבחינה טכנית הוא נכנס מחר למבחן חשוב מאוד
    סגור
  • 32.
    אני מזהיר אתכם. הבורסה בחודש הבא תרד כנסו
    בבר 70 שנה בבורסה 20/08/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    9 2
    0.00000000000000000000000000000000000000000001
    סגור
  • בבר
    א 20/08/2015 18:13
    הגב לתגובה זו
    27 1
    אוהבים אותך.
    סגור
  • אתה כבר 75 שנה בבורסה כי לפני 5 שנים גם הזהרת
    לקשיש הסנילי 20/08/2015 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 20
    קנית קסם שורט פי 3 שנהפך לקסם שורט פי 2 וכל הכסף שלך נהפך לאבק. לא יעזור לך ירידות כעת. לא תחזיר את ההפסד לעולמים
    סגור
  • אתה
    לכותב לבבר 20/08/2015 18:11
    הגב לתגובה זו
    35 1
    מנוול.
    סגור
  • 31.
    היכן האדיוט שאמר שאיטיגיאי הולכת ל 200?
    לא מפסיקה לצחוק 20/08/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המנייה צוללת. אולי הוא התכוון 200 מטר מתחת לפני הים. הוארגים אותי כל הלייצנים האלה
    סגור
  • 30.
    לכל הג"ובניקים למינהם...תכינו מצנח לנחיתה.חחחח (ל"ת)
    ג"ובוקיט 20/08/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    עוברים לעליות?
    יש המלצות לקנייה? 20/08/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בורסה חזקה
    סגור
  • 28.
    קונה 50 יח קול 1700 (ל"ת)
    טרנגנדרית 20/08/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 27.
    כמה הזהרתי כמעט כל יום שהמפולת מגיעה
    אבי 20/08/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    5 3
    והתגובות שקיבלתי מילדים שלא חוות לעולם מפולת, "הבורסה ברזל" תמכור את הפוטים ועוד כל מני שטויות.
    סגור
  • מפולת קשה מאוד איך נתמודד עם ירידה של 0.6 מהמר ישאר מהמ
    המסביר הלאומי 20/08/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ר בלי שכל בלי דאגות
    סגור
  • אין שום מפולת
    אבי 20/08/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בסהכ תיקון טכני קטן שלאחריו יבואו העליות אז דיי להיות דרמטי ועכשיו זה בדיוק הזמן להיכנס ולקנות מניות אחרי ירידה. ממליץ על ג׳ובוקיט וסאפיינס.
    סגור
  • מהו תיקון ???
    הדוקטור 20/08/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם תיקון בשפתך הינו 2% או שמא 10% תפרט בבקשה
    סגור
  • 26.
    הפצרתי בכם לקנות מניה בארהב בשם WOGI ולא קניתם 500 אחוז
    אחד שמבין 20/08/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 11
    והיום כנראה תשלים 1000 אחוז מהיום שאמרתי לכם מדברים שם על עוד 5000 אחוז מניה עם פונציאל אדיר שהחלה את בנייתה מאפס ומביאה חוזים ותגליות נפט בלי סוף ותשאלו מה שווי השוק תתפסו את הכסא חזק 3 מיליון דולר מדברים שם על שווי שוק עתידי עם מחיר מטרה של 270 מיליון דולר מטורף יחי ההבדל הקטן מבורסת תל אביב
    סגור
  • זבל של פינק שיט.AVEO לקראת זינוק אדיר
    אחד שמבין באמת 20/08/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הסכם של 326 מיליון דולר עם נוברטיס. המזומן יותר מחצי מששוי השוק. בדרך ל 3 דולר ויותר.
    סגור
  • אגב אם כבר עסקינן בענייני נוברטיס עקוב אחרי PBMD תקרא
    המסביר הלאומי 20/08/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קורה שם תברך אותי בעתיד
    סגור
  • הדיל עם PBMD היה רק 28 מיליון
    אי אפשר להשוות 20/08/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדיל עם AVEO יותר מ 320 מיליון. zacks כבר עוקב אחריה. שווה זהב לדעתי. נראה לך שנוברטיס תרכוש את כל הזכויות ואפילו תפתחת ןתשווק את המוצר לפני שבדקה לעומק את הנתונים.נוברטיס נסחרת ביותר מ 240 ביליון דולר.
    סגור
  • אני לא מזלזל בהסכם של AVEO ולגבי WOGI כנס לקבל הסבר
    אחד שמבין 20/08/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אז ככה היא בפינק שיט נכון אבל תקרא עליה מה קרה לה בשנתיים האחרונות תבין שזה בכלל לא שייך לפינק שיט בקרוב תעבור ל AMEX או NYSE או לנסדאק חביבי החברה קמה מכלום עם יושב ראש קטלני שמצא נפט בפלסבניה היא בעלת בארות היום החברה מתחילה פריסה ב 12 מדינות בעולם משהו מטורף שם באמת תבדוק כל מה אני אומר חברה שהיתה לפני CYBK היתה תרמית ואז הגיע נתן הול וקנה מהם את CYBK והכניס אותה יחד עם חברה נוספת שלו EPAPETRLEUM לפעולה עברה שנה הוא הקים צוות לתפארת הביא את דוקטור סם שהוא מוערך בעולם בענף האנרגיה להיות סגנו ומאז הם לא מפסיקים לתפור עסקה אחרי עסקה אתמול הם קבלו שיווק בלעדי במזהת ובצפון אפריקה משהו מטורףףףף חודש הבא עסקה ענקית עם PERU PETRO ענקית היא פרוסה כבר בבחריין ועוד 7 מדינות מהמדינות ששמו יעד לעצמם 7 מתוך 12 וההוכחה לכך היא הפקת הנפט והדוחות שמתחילים להראות הכנסות ברבעון הבא צופים בוםםם שם המניה שווי שוק 2 מיליון דולר ומחיר היעד הקרוב הוא 60 מיליון דולר יעד הבא הוא 130 מיליון דולר ומדברים כבר על סוף 2016 תחילת 2017 על יעד של 270 מיליון דולר פסיכי לגמרי רק תבדוק לא עולה לך כלום לבדוק אשמח לשמ
    סגור
  • הבנק לא מאפשר לקנות אותה מתחת ל 10 סנט
    מנייה מעניינת היא: 20/08/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק בנאסדק ולא חסרות מניות מעולות. AQXP המלצתי פה לקנות אותה בדיוק שבוע לפני שהפכה ממניה אלמונית למדוברת ביותר בעולם וזינקה 3000% ביומיים. אגב גם CBLI מומלצת הביוליונר הרוסי ישראלי דנידוביץ שם שם לאחרונה 25 מיליון דולר.יש רק 4 מיליון מנות בשוק בערף כמו AQXP. מי ששם סכום כזה יודע משהו שאנחנו לא יודעים.
    סגור
  • צודק הבנקים בישראל לא מאפשרים לקנות שם לכן יש חשבון
    אחד שמבין 20/08/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוסף לא בארץ לגבי CBLI מזמן מתבשל שם משהו אני איתך גם ב AVEO וגם CBLI בהצלחה לנו ואשמח לדון איתך מדי פעם על מניות מעניינות
    סגור
  • 25.
    עליות בקרוב
    עופר 20/08/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    6 13
    רק התמימים נלחצים ומוכרים עכשיו הכל. קניתי עכשיו 20000 יחידות ג׳ובטקיט החזקות, הולכת שבוע הבא לטוס למעלה ממליץ לכולם בחום.
    סגור
  • לעופר
    ג'ובניק מלא בכסף 20/08/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו תפסתי אותך על חם. זה אתה שמריץ את הנמניה 50 אחוז ליום וגם היום. והיום אתה עוד מפציץ איזה 14000 שקל פנימה. השתגעת? היא תקפוץ בבת אחת לשער 10000 ואני מוכן לקנות רק עד שער 7000 כןלה
    סגור
  • 24.
    כמשקיעה קטנה יחסית בשוק המניות אני ניזונה מהמלצות
    תמר סטודנטית 20/08/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    36 3
    המומחים באשר הם. ואני מתכוונת לאתרים וליועצים ולמנהלים ולמנתחים ולכל החשובים עם העניבות או בלי ועם החיוך המנצח או בלי..ושאלתי היא אחת בלבד: האם כולכם הייתם תמימים כמוני וכמו חברותי וחברי הרבים ובאמת האמנתם שהכל ימשיך כסידרו והכיוון הוא אחד בלבד.. או שידעתם את האמת ומילטתם את עצמכם ולנו מכרתם את כל השקרים. לא מצפה לתשובה אבל חומר למחשבה.
    סגור
  • עכשיו את כבר לא תמימה ??
    ישראל 20/08/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמשקיע בבורסה צריך להבין שאין רווחים בלי הפסדים מדי פעם , המומחה הכי גדול לא יודע מתי ישתנה הכיוון ומתי כי הנבואה ניתנה לשוטים חוץ מלכמה פה ??
    סגור
  • תמר שלום. מציע לך לא להקשיב לטמטום שהולך פה
    עצה 20/08/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    19 1
    לא לאחד שכאילו מבין ולא למסביר הלאומי ולא לאף אחד אחר. כולם פה קשקשנים שאין להם מושג בשוק ההון. תעשי את השיקולים שלך.
    סגור
  • תודה למנחם ועצה.
    תמר 20/08/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הפנמתי את תורתכם.
    סגור
  • בורסה לעולם לא נמחקת ככל שתשקיעי במניות שוות ככה תרוויח
    אחד שמבין 20/08/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 13
    י לאורך זמן אל תתיחסי לכתבות לממליצים לפרשנים חוק המחזוריות חזקה מהעולם עצמו לכן תלמדי להשקיע במניות טובות ואם הן גם במקרה קיצון נשחטות לא קרה כלום פשוט תגדילי השקעה בשחיתות ובעתיד ההשקעה תניב פירות הזורעים ברינה יקצורו אבל כלל חשוב לא להוסיף בלי שחיטה של 25 אחוז כל 25 אחוז להוסיף ורק מניות טובות ובהוספה לעבוד בשיטת ההכפלות 25 לקנות כמות שווה למה שיש לך 25 אחוז נוספים כפול ממה שיש לך וכן הלאה למרות שאני חושב שאת זה לא והוא זה כן בכל אופן קח קחי זאת לאורך זמן ותברכי אותי או תברך מי שלא תהיה
    סגור
  • לאחד
    סטודנטית 20/08/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    11 1
    האם בדקת לאורך שנים אם שיטתך עובדת? ובאמת איך אתה מסכם את סך שנות פעילותך? האם באמת הירווחת הרבה ותמיד? יש ירידות ויש עליות ויש גאות ושפל. כפי שאני מבינה..רוב המשקיעים על כל השיטות לא הרוויחו ואפילו הפסידו לאורך שנים. ועוד פעם..מה איתך? אני אישית הייתי מוכנה לשמור על ערך כספי בצמוד למדד או למטבע הקרונה הנורבגית שאני חיה לפיה..ואם אפשר ממש עוד אחוזים בודדים לשנה.
    סגור
  • לסטודנטית
    מנחם 20/08/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אל תלכי אחרי אלו שממליצים על ננו או גובוקיט או בונוס ועוד לכי כמוני על בטוח כמו בזק שהיתה לפני שבוע 700 והיום ואתמול תיקנה למעלה כל שבוע 1-2%מה בוער לך בשנה עושה ממוצע 10% וגם דיבידנד אז גם גזית גלוב מניה עם פןטנציאל של 10% בשנה וגם אורמת עם אותו דבר וכמובן הבנקים אז למה להתפתות אחרי אלו שכותבים שהנה הנה במניה עושה כמו גובוקיט מיידית תוך שבועיים 100 נק זה בולשיט היום לאחר ההודעה אפשרית ב68-70 אז איפה 100 ואיפה בטיח של המסביר המבין עילאי הוותיק אינדיאני ועוד ועוד חרטטנים בגרוש אז שמעי לעצתי לכי על מניות דיבידנד תמתיני ותצאי נשכרת משהו אין הכל או לא כלום יש יותר כלום מהכל תביני זאת ותצליחי קצת אבל בטוח לאט לאט ולא בום טראח זבנג וגמרנו איו דבר כזה הפנימי ותצליתי בעתיד אבל תתווכי על עמלות ניהול זה גמ משהו לחסוך בו כל טוב ממנחם וותיק בבורסה שלמד מנסיון מר וטוב מה ואיך
    סגור
  • אני עשרים שנה בבורסה תעשי חשבון שנת 95 היינו במדד 200
    אחד שמבין 20/08/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    3 8
    והיום 1700 אז זה עובד אני חושב לא ? אגב השלב הבא ירידות או עליות לא יודע מה שכן אני יודע שהבורסה תגיע ל 3800 עד 4300 בשנים הבאות משמע אם יורד זה בריא לחכמים כמוני אם זה עולה שיעלה על מה שיש
    סגור
  • 23.
    אני משתגע ממה שקורה במעוף.
    קיקי 20/08/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בארהב ירדו אתמול עד 0.9 שלשום עוד 0.7 ולפני שלשום עוד 1.3 % והיום החוזים יורדים 0.5% , באסיה הירידות מזמן עברו את 10% , באירופה כל יום יורדים 1-2 אחוזים ובמעוף חגיגה. שלשלום עלו 0.2 אתמול ירדו בקושי 0.6% והיום המעוף מסרב לרדת ומחפש הזדמנות לקפוץ למעלה. רק רפובליקת בננות מתנהלת ככה.
    סגור
  • וואלה ? באמת ? צא מהר מהבורסה לפני תהיה הומלס אם זה
    המסביר הלאומי 20/08/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
    1 19
    הידע שלך אתה אפילו לא מבין באיזה מדינה אתה אז בורסה אתה משקיע חחחח תבדוק באיזה מדינה אנחנו ותחזור עם תשובה אולי תלמד שאנחנו לא בברלין לא בוושינגטון ולא בפריס כשתלמד איפה אתה נמצא תעלה לכיתה א
    סגור
  • למה שיחזור עם תשובה?
    לדביל 20/08/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יכול לחזור עם מיידוף אחיך תאומך.
    סגור
  • מסביר דפוק ..עד שלא "ינקנקו "אותך בבורסה לא תחדל ! (ל"ת)
    מסביר גרוע 20/08/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • איטיגיאי שלך צונחת.יא ליצן מה הידע שלך?
    למסביר הלאומי 20/08/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בכלל
    סגור
  • מה מניה מודדים אותה עפ יום אחד חחחח איזה הומלסים אתם
    המסביר הלאומי 20/08/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הלוואי שתרד עוד מניות זה למשקיעים לא למהמרים של יום אחד כשאי טי גי איי תהיה פי 20 בעוד שנתיים שלוש ואולי פי 50 תתקשר איתי פה אם ישאר לך כסף עד אז
    סגור
  • איך תהיה פי 20 שאין קונים?
    איטיגיאי 20/08/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ?
    סגור
  • היכן משקיעים בבורסה במניות חחחח?
    לטומטום מסביר לאומי 20/08/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ואיך כותבים זאת? עם כמה ח? ניסיתי חחח וניסיתי חחחחחחח ולא מצאתי. זרוק טיפ כמה ח יש במניה.
    סגור
  • מה קרה ? הרווחת בפוטים 0.001 אחוז ממה שהפסדת בשנים
    המסביר הלאומי 20/08/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 8
    האחרונות קבלת בטחון חחחח הומלס
    סגור
  • לידיעתך
    לדביל הלאומי 20/08/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    23 0
    אין בשפה העברית מילה הומלס. ואם התכוונת שאני חסר בית. נכון..אתה צודק..אין לי בית משלי..אני שוכר פנטהאוז במאייאמי ב30.000$ לחודש ומטייל בעולם. ומה איתך? היכן אתה מתגורר? בדירת שיכון של אבא ואמא?
    סגור
  • שגעון
    c300 20/08/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא להשתגע זה יבוא בבום ויחסית מהר
    סגור
  • למרצדס היקר
    א 20/08/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    15 0
    זה כבר כאן מזמן.
    סגור
  • א היקר
    c300 20/08/2015 18:23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מזמן נותנים למשקיעים הקטנים אפשרות להחלץ. אין סוף איתותים וסימנים. תאוות הבצע מסנוורת. ליבי ליבי
    סגור
  • אתה
    א 20/08/2015 20:59
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בחור טוב.
    סגור
  • למה לא יורדת? 0.1-0.2-0.4 אלה ירידות חדות (ל"ת)
    בבר 70 שנה בבורסה 20/08/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • גם סנילי גם מתעורר כשיש תקווה לירידות? לך לישון (ל"ת)
    לנוכל 75 שנה בבורסה 20/08/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 26
    סגור
  • לאיש הקטן והרע.
    א 20/08/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    68 0
    מדוע אתה מכנה את מר בבר(שאיני מכיר)כסנילי ונוכל? אתה יודע מי מסתתר אחרי השם? אולי זה אדם נחמד ומבוגר שדאג בצעירותו שיהיה לאנשים כמוך מדינה לתפארת לחיות בה..אבקשך לחזור בך מדבריך ולהתנצל לפני מר בבר היקר.
    סגור
  • 22.
    נקסט ג'ן הרבה יותר מעניינת מ איטיגי'אי לדעתי
    ביו 20/08/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בדקו את גודל השוק במיליארדים לפסוריאזיס והשוו לשווי השוק העכשיו של החברה 5 מיליון ד"ח בלבד. שלב 3.הצלחה בשלבים הקרובים, כבר גייסה כ 3.5 מיליום ועברה להון חיובי.
    סגור
  • נקסט גן יכולה להיות כוכבת לפי מה שידוע לי מניסיון לא פס
    המסביר הלאומי 20/08/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 10
    לתי את נקסט גן בכלל להיפך אני בעד קניה שם וגם קניתי אבל להשקעה לא לקזינו של יום יומיים ואם מעשרת אלפים שלי שם יבוא יום והיא תהיה פי 50 מפה יש לי חצי מיליון שקל הבנת מר ברוך ככה משקיעים ואולי זה יקח שנים אבל עדיף שנים עם הכפלה של 50 מאשר כלום אני כבר ציינתי בפניך שיש מניות פשוט עם כסף על הרצפה ואי טי גי איי יחד עם נקסט גן הם כלולות ברשימה של כסף על הרצפה
    סגור
  • מדוע אתה מזיין כאן ת'מוח. הרי אינך מבין דבר..
    למסביר לאוני דביל 20/08/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    47 0
    וכולך כלומניק..מה אתה מחרבש כאן על מניות ששוות 3 או 6 מליון שקל ולא נשוות אפילו מינוס 1. מי מתעסק עם שטויות כאלו? כנראה רק דבילים כמוך. ואתה כבר סופר את ה10000 שקל שלך כחצי מליון..וכבר רץ לספר לחברה על החצי מליון ולהזמין מרצדס שכולה יש לך 10000 שקל ביד שיהפכו עוד מעט לשער שימור 1. ועכשיו..המסביר הלאומי ואחד שמבין וכל הדבילים שקדמו לכם. מיצאו לכם חיים שלא תיזדקקו לחסדי ההורים הקשישים . אשה ..אני מניח קשה למצוא עם פיגורה שכמוכם..חברים אין לפיגורות שכמוכם..מילואים אין..לימוד תורה ודרך ארץ אין..אולי תשאירו טלפון ואפנה אותכם לעזור במעברי חציה ליד בתי הספר או להעביר ישישות את הכביש..ותקבלו 6 שקל לשעה פטור ממס ותפסיקו להתעסק בקקה.
    סגור
  • איטיגיאי צונחת.המסביר הלאומי
    אבי 20/08/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פמפם אותה אתמול להזהר ממריצים כאלו
    סגור
  • אין מדינה בעולם המערבי עם משקיעים כאלה טמבלים לא יאמן
    המסביר הלאומי 20/08/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 9
    כמה אמבלים מסתובבים בשוק בישראל מודדים מניות עפ יום אחד יום הלכתי רחוק עפ שעה מודדים איזה הומלסים לכו ללמוד קצת מה זה להשקיע
    סגור
  • אין מה לחפש פה.בנאסדק מניות ביו טסות מאות
    האמת הכואבת 20/08/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחוזים ביום.אתמול עוד אחת השתוללה 400% רק בגלל הודעה. ומה פה.חברות ביו מביאות הודעות חיוביות והמנייה עולה בקושי 10% ויום לאחר מכן יורדת 5%. לדוגמא אי.טי.גי.אי. הודעה כזאת על השלמת מותר בארה"ב היתה מביאה ל 300-500% עלייה ביום אחד.
    סגור
  • 21.
    בקרוב פיטורים בכל הארץ כל הנגב יתרסק עם מסקנות שישנסקי
    תמכרו הכל 20/08/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הפופוליסטים בראשות המחנה הציוני לפיד וקחלון יהרסו את כיל ואת הנגב. ביבי הפחדן לא מסוגל לעשות כלום העיקר להישרד בשלטון. כמו שהוא טיפל באירן וכמו שהוא נחוש עם הגז כך הוא מטפל בכיל. ממשלה של כלומניקים שרק חומסים והורסים כל חלקה טובה העיקר להיות בשלטון. לא קונה יותר אף מניה עד שהשלטון הזה עם הפופוליסטים יעוף לי מהעיניים. כמה צדק חצרוני בכל מה שאמר על כחלון. חכו שהציבור יבין מה עשה לפיד עם הטלת חובת דיווח מיותר על מחזור של 811 אלף בקרוב מס הכנסה יטפל לאזרחים תמימים ויכריז עליהם סוחרים ויטיל עליהם מע"מ . זאת המטרה של הדו"ח הזה אחרת אין הסבר לטמטום של לפיד
    סגור
  • יש לך פוטים ? ... תגיד ישירות במקום לכתוב בטיפשות (ל"ת)
    חחח..כתבת שטויות 20/08/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    איפה כל התותחים
    רמי 20/08/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אחד שמבין ומסביר לאומי שיתנו טיפים זהב אני ממש לא יודע מה לעשות כי אני בטוח יהיה טיסות אבל בייינתים מאכזב
    סגור
  • בחורים שלהם מחכים לצאת. אחרי שפספסו 5 שנים של עליות
    העכברים עכשיו 20/08/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 40
    עוד מעט כמה ימי חסד ואחכ שוב החתולים יאכלו עכברושים
    סגור
  • כולם ברחו לפני מפולת
    אצבעוני 20/08/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה ברור לא?
    סגור
  • לאצבעוני
    אצבעונית העצבנית 20/08/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    32 0
    איזה ברחו? הם תקועים עם הכמה גרושים שלהם ומחכים לטיסות וביינתים הם מפסידים ת'תחתונים.
    סגור
  • 19.
    כל יום מגלחים אותה טיפין טיפין - מופסד ומתלבט למכור (ל"ת)
    מלכודת ג"בוקיט 20/08/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה ממש פאתטי.זה ברור שאתה מחכה לירידה להכנס
    :) 20/08/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל יום כותב את אותן שטויות. אם אתה לא מחזיק אותה למה לרשום את זה? אז זה ברור שאתה מחכה שתרד .הזוי
    סגור
  • מכרתי וצוחק עליך...חחח חתכות אותה ב3 ימים 25 אחוז !! (ל"ת)
    ג"ובוקיט גרועה ! 20/08/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    הדוחות מתוכננים להתפרסם ב 27/8/2015
    יוניטרוניקס 20/08/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צפי לדוחות מעולים
    סגור
  • 17.
    אופל -הדוחות מתקרבים ואחרי זינוק של 70% בהון וזינוק
    מישה 20/08/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    של 40% ברווח זה נראה מבטיח.שמתי לה שהיא התעוררה השבוע במחזור של פי כמה מהממוצע. גם האופצייה שלה שנחסרת רק שער 10 מיניינת היא כבר בתוך הכסף. לא לראות בכך המלצה כלשהיא ולבחון את הדברים בטרם נקיטת פעולה
    סגור
  • אני רוצה להחליף הפיאט שלי לאופל
    מרצדס 20/08/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כדאי?
    סגור
  • זה אופל עם קמץ. הויא יכולה לזנק בצורה חדה
    אופל 20/08/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הדוחות יהיו טובים כמו הדוח הקדום. תראה את שיעור הצמיחה והגידול ברווח ובהון
    סגור
  • 16.
    למכור דחוף . המניה בהמתנה לצלילה וירידות חדות ! (ל"ת)
    גובוקיט זהירות ! 20/08/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    ביבי מבין שצרי ך לבטל את שישנסקי המיותר (ל"ת)
    כיל 20/08/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • בתוך
    אתה 20/08/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הראש של ביבי? או שהוא התקשר אליך בטלפון האדום להודיע לך?
    סגור
  • 14.
    משהו מתפתח בטאואר.. (ל"ת)
    גיא 20/08/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 13.
    מניות הסלולר
    גיא 20/08/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה איתם?שוות קנייה?
    סגור
  • אם אתה רוצה סיבוב ברכבת הרים לא עדיף בלונה פארק ; - ) (ל"ת)
    ישראל 20/08/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    חזרה למסחר
    אבי ס 20/08/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יודעים מתי גבעות תחזור למסחר?
    סגור
  • 11.
    אל על היום תזנק (ל"ת)
    אל על 20/08/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אם אל על לא היתה חברת התעופה הגדולה בישראל היא היתה
    המסביר הלאומי 20/08/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפשוט רגל לפני שניםםםםםםםם בדיוק כמו חברת חשמל אבל יש מצב שאל על עוד תעלה בטח שיש מצב
    סגור
  • הזהרתי מירידות האאאא. וגם מהמלצך אתמול
    אבי 20/08/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תשמע קצת למומחים.לא יזיק
    סגור
  • 10.
    תל אביב הבורסה הטובה בעולם אין מושג של ירידות. (ל"ת)
    מני 20/08/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 16
    סגור
  • 9.
    להילחם בשורטיסט היום
    ביוגרופ 20/08/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לא למכור בזול סבלנות בדרך...היום לכיוון שער 60.מי שייכנס היום ירוויח..
    סגור
  • בדרכה הבטוחה ל סביבות ה 20 בתור התחלה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 20/08/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    היום תזנק (ל"ת)
    בונוס 20/08/2015 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • 7.
    המעוף היום בעליות
    זוזי 20/08/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 18
    לא מעניין מזרח או מערב. כאן השוק יעלה היום. גם באמריקה יהיו עליות.
    סגור
  • לאחת שמוינה א/וסטריה
    מנהל אמנון יוסף 20/08/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    40 0
    בוקר טוב גם אני מסכים לתגובה שלך אתמול שמקסימום ירידות קלות והלואי עוד כמה ימי ירידות(אני מצתת אותך) הני וואי אני מאריך שמקסימום יהיה בלי שינוי לצורך בלי שינוי ותפתחי את הגרפים כמו התותח ותיראי שאני צודדק
    סגור
  • לזוזי
    זוז 20/08/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יאללא בסדר
    סגור
  • 6.
    לפח וחסל- הקץ לפופוליזים ההרסני. מי שתומך בשישנסקי
    שישנסקי 20/08/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 6
    תומך בהרס המדינה . בהלאמה ובפיטורי עובדים. כל העיתונאים המובטלים הגיעו לכנסת ורק הסבו נזקים רוזנטל שלי לפיד והגמד גל. גם סתיו שפיר העיתונאית המדופלמת מלונדון שדואגת לאינטרס שלה עם פיקוח על שכר דירה . כי למסכנה אין כסף אחרי שבזבזה הכל בלימודי סרק בלונדון. אי מלילה כלכלי. שיחזרו לטלויזיה שם לפחות ניתן להעביר ערוץ והמלל שלהם
    סגור
  • מענין
    מוטי 20/08/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלא ציינת את ינון גוינט מגל . אורי ״השר לעיני ירושלים ״ אורבך ז״ל .ועוד ימינם פשיסטים עוכרי ישראל .״הדוברת״מירי רגב (בושה לצהל) הפילוסוף הדגול שטייניץ (שלפני שנים הודיע שהמצרים מתחמשים ועומדים לתקוף אותנו) או הדביל שעמד מעל גגות ימית ונלחם הדג השלום עם מצרים והיום יושב ראש ועדת חוץ ובטחון( צחי שממון נגב ). לך חפש מי מ...ן אותך ושכמותך
    סגור
  • תגיד השיר על מוטי נכתב בהשראתך?
    מוטי 20/08/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוטי מוטי הוא לא סתם בחור אדיוטי.
    סגור
  • 5.
    יש גבעות יש קרנבל
    שאפי'ק 20/08/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה לכל הצדדים
    סגור
  • 4.
    היום יורדים 1% לפחות !!!!
    אלי 20/08/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אם כן קוראים לי אלי אם לא מי לא ??
    סגור
  • לא
    למשה 20/08/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנתי כלום
    סגור
  • 3.
    עליית ריבית בספטמבר הכל ירד חבל לקנות כעת מניות (ל"ת)
    יוסי ג 20/08/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אנחנו לא צריכים לדאוג שהערבים יחסלו אותנו אנחנו עושים
    אבי 20/08/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    3 168
    את העבודה לבד.....רק כסף.זה מה שמענין אותנו. גם על חשבון לדרוס אחד את השני.
    סגור
  • לאבי
    א 20/08/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    334 2
    הסר דאגה מליבך. לא תחוסל ולא תידרס על ידי אף אחד.המש לחיות כאן בגאווה רבה וזכור שאנו רק בני 67. והקמת מדינה יש מאין מאין עוד בסביבה ובתנאים שאנו נימצאים..מצריכה זמן רב. ההשגים שהיגענו אליהם מ1948 מביאים אותנו לאחת המדינות המפותחות..החזקות..והנאורות..יש אמנם הרבה מה לתקן ולשפר..אך..זה יבוצע..ונהיה כעץ שתול על פלגי מים ופריו ייתן בעיתו. יום טוב.
    סגור
  • היכן מוצאים עוד אנשים כמו האיש הזה..ארצי ונתן יונתן.
    ד"ר ניר(איצ100) 20/08/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    238 1
    כמו שכתבנו כאן לאחרונה. לדעתנו אנו נימצאים כבר עמוק בתוך האפלה של נקודת האל חזור. לקח קצת זמן ודברים הבשילו לסיטואציה שבעיינינו עלולה להיתדרדר למאד לא נעימה. לפי מה שהבחנתי בשנה האחרונה ואולי יותר..יתכן והיה כאן מעין תרגיל עוקץ והסחת דעת של גופים ומדינות (הם עצמם נישארו תקועים בתוך "מישנתם") שבנו מצגת שווא שכל עיין נורמלית הייתה מבחינה שהיא בנויה על שקר והבלים. וכמו שאומר חברי ואחי דלעיל: "עם ישראל חי ב"ה"...
    סגור
  • 1.
    טבע עם פער חיוב=ווסתים קורסים. זה יום מסחר בו הכל אפשרי (ל"ת)
    זיפו 20/08/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • הזהרתי אותכם לפני כמה ימים אמרתי 1707 שבועי 1685 ח (ל"ת)
    יודע דבר 20/08/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות