בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

סגירה שלילית במדדים, הבנקים והביטוח הצליחו לנעול חיובי: ג'נריישן נפלה 10%, מיטב 8.9%, טאואר 5.6%

הפיננסים הצליחו למחוק ירידות ולסגור בעליות הביטוח עם עליה של 1%, הבנקים ב-0.8%; דיווחים על כוונה לממש אחזקות במיטב מצד האחים ניר ואלי ברקת, לצד אפשרות שגם משפחת סטפק - הפילו את מניית בית ההשקעות; ג'נריישן גם היא ריכזה עניין בעקבות הכוונה לצאת לגיוס הוני של כ-800 מיליון שקל כדי לממן את עסקת שו"ב אנרגיה; בקלינטק, אקונרגי' ופריים אנרג'י דיווחו על התקשרויות להתרחבות באירופה

נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

המגמה השלילית התמתנה לקראת הנעילה אך הרצף השלילי המשיך, ת"א 35 ירד 0.28%, בעוד ת"א 90 איבד 0.88%. הפיננסים הצליחו להתאושש, מירידות של כ-2% בביטוח קיבלנו עליה של 1.08%, הבנקים שגם נסחרו בתנודתיות נעלו בפלוס 0.89%. מחזור המסחר הסתכם על 5.55 מיליארד שקל.


דירוג הקרנות הכספיות של ביזפורטל לחודש מאי מספר על תשואה טובה במאי: העשירון העליון של הקרנות הניב מעל 0.4%. השאלה מה יהיה בהמשך במקביל להורדת הריבית החודש - קרנות כספיות מובילות ומה צפוי בהמשך?


האחים ניר ואלי ברקת בוחנים את מכירת אחזקתם במיטב מיטב השקעות 1.42%   - מיטב נפלה 8.9%. במהלך שעשוי להפוך לאחד האקזיטים הגדולים שנעשו בשנים האחרונות בבית השקעות ישראלי. לפי הדיווחים, חברת BRM שבשליטתם שכרה את שירותיו של ג'יי.פי מורגן כדי לאתר רוכש למניותיה בבית ההשקעות, כאשר האפשרויות שנבחנות הן מכירת אחזקת ברקת בלבד, כ-24%-25% ממניות מיטב בשווי של כ-3.3 מיליארד שקל, או עסקה רחבה יותר שתכלול גם את מניות משפחת סטפק, שמחזיקה בכ-25%-27% נוספים. המהלך מגיע אחרי זינוק של יותר מ-1,300% במניית מיטב בשלוש השנים האחרונות, שהעלה את שווי החברה לכ-13.5 מיליארד שקל והפך את אחזקת בעלי השליטה לנכס בשווי של מיליארדי שקלים. לפי ההערכות, רוכש אפשרי יהיה ככל הנראה קרן השקעות או בעל הון, ולא חברת ביטוח, בגלל המגבלות על הריכוזיות בשוק הגמל, שכן מיטב מנהלת כ-426 מיליארד שקל, מתוכם כ-135 מיליארד שקל בגמל.


חשוב לנו שתדעו מה שקורה מאחורי הקלעים. כבר כמה ימים שאנחנו מנסים להשיג לשיחה את הנהלת קווילטאו, מאז התוצאות החלשות קווליטאו -6.9%   איבדה כבר יותר מ-20%, 0.7 מיליארד שקל, היח"צן מסר שההנהלה "בנסיעת עסקים", עדיין אנחנו חושבים שתמיד אפשר למצוא זמן להגיב ולדבר, ושבעיקר לכם כבעלי המניות מגיע לדעת לאן פני החברה מועדות ואיך מתמודדים עם הנפילה. ברבעון האחרון, הצבר אמנם גדל אבל הרווח הרבעוני נחתך - חברת השבבים הישראלית עם דוח פושר - לאן הולכים מכאן ולמה החברה עדיין לא נמכרה? 


אקונרג'י נפלה היום בעד 5%, כעת אפשר להבין שזה היה יותר נפילה רוחבית בסקטור בעוד שככל שהשוק מסתכל על העסקה שלה בצרפת המניה החזירה את הירידות ואף מזנקת ב-6%. יותר ויותר חברות אנרגיה מתחדות מגדילות את הרגליים שלהן מעבר לים, בעיקר באירופה. זה קורה למרות שיש בישראל צורך אדיר לחשמל, המדינה רחוקה מהיעדים שהציבה לעצמה, אבל מצד שני יש גבול במדינתנו הקטנה לקצב החיבורים, לזמינות הקרקע-שטחים, ביכולת להעמיד פרויקטים גדולים בסקייל גדול. באירופה, לעומת זאת, אותן חברות מוצאות שווקים בשלים וגדולים יותר, אחרי טראלייט, אנרג'יקס שכבר פעילה בפולין ובמזרח היבשת, אנלייט שהתרחבה לגרמניה וגם דוראל שפועלת באיטליה רומניה ומדינות נוספות בדומה לנופר, גם אקונרג'י מרחיבה את הפעילות באירופה עם כניסה לשוק הרוח בצרפת. אקונרג'י אקונרג'י -0.66%      דיווחה הבוקר על מהלך אסטרטגי ראשון בשוק הצרפתי ובתחום הרוח במדינה, עם חתימה על מזכר הבנות בלעדי לרכישת חברה פרטית צרפתית תמורת השקעה של כ-135 מיליון אירו. העסקה, אם תושלם, תכניס את החברה לשוק אנרגיה אירופי מרכזי ותגדיל את החשיפה שלה לפרויקטים בעלי מנגנוני הכנסה ארוכי טווח.


שעה לקראת נעילה חברה נוספת מעדכנת על התרחבות ביבשת - פריים אנרג'י פריים אנרג'י -4.76%     מדווחת על התקשרות במזכר הבנות לרכישת שליטה בחברה פרטית אירופאית, הפועלת כפלטפורמה בתחום האנרגיה המתחדשת ואגירת האנרגיה. החברה הנרכשת היא חברה ספרדית הפועלת משנת 2009 בתחומי הייזום, הפיתוח, ההקמה וקידום פרויקטים סולאריים ופרויקטי אגירה, ומעסיקה צוות של 35 עובדים. הפלטפורמה מחזיקה בפורטפוליו של 14 פרויקטים סולאריים בהספק כולל של כ-0.5 ג'יגה וואט, מתוכם כ-82 מגה וואט כבר בהפעלה מסחרית, לצד צבר של 79 פרויקטי אגירת אנרגיה בשלבי פיתוח שונים, בעלי פוטנציאל קיבולת אגירה מצרפי של עד 29 ג'יגה וואט שעה. הפעילות ממוקדת כיום באיטליה, ספרד וגרמניה, כאשר פריים מציינת כי בכוונתה לרכז באמצעות הפלטפורמה את פעילותה האירופית בתחומי האנרגיה המתחדשת, אגירת האנרגיה וחוות השרתים.



קריאה חשובה -האם כדאי להיכנס להנפקת ספייס X?


ניקש ארורה, מנכ"ל פאלו אלטו, רוצה חבילת שכר שמוערכת בכמעט 100 מיליון דולר. בעלי המניות שוב הצביעו נגדה. מאז שנכנס לתפקיד המניה זינקה בכמעט 800% לשווי של 225 מיליארד דולר והחברה הפכה מאחת משחקניות הפיירוול הגדולות בעולם לחברת הסייבר הגדולה בעולם - המנכ"ל העשיר ביותר בבורסה בת"א מרוויח יותר ממנכ"ל מיקרוסופט



מניות בולטות בת"א 35:
-1.07%

  • טרם החל המסחר הרציף

מניות בולטות בת"א 125:
-1.14%

  • טרם החל המסחר הרציף


הנגזרים על ת"א 35 פקעו ברמה של 4273.87

מחזור המסחר הסתכם על 5.55 מיליארד שקל



מודיעין מזנקת - לפני כחודשיים בן ויינברגר כתב פה ניתוח עומק על הפוטנציאל הגלום במודיעין מודיעין יהש -3.07%   . 
להרחבה: מודיעין אנרגיה בפרשת דרכים - מה הפוטנציאל ומה הסיכונים?. בכתבה הוא ניתח האם השותפות ניצבת בצומת דרכים אסטרטגי. 

מצד אחד, אחזקות במאגרים קיימים בארה"ב ובמאגר "שמשון" והניסיון לקדם שותף אסטרטגי לפיתוחו, ומצד שני, שנים ארוכות של המתנה לאירוע צמיחה משמעותי שיוכל לשנות את פרופיל הסיכון וההזדמנות של השותפות. מאז פורסמה אותה סקירה, התרחש אירוע שעשוי להתברר כאחד המהלכים המשמעותיים ביותר בתולדות מודיעין: באמצע מאי 2026 חתמה מודיעין על הסכם לרכישת 12.5% משדה הנפט המפיק Big Foot במפרץ מקסיקו, נכס מים עמוקים המופעל על ידי Chevron ונמצא בהפקה מסחרית מלאה.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

השבוע קיבלנו שני עדכונים מהותיים אשר הקטינו באופן משמעותי את אי-הוודאות סביב העסקה - 1. שותפות הענק שברון ואקווינור הודיעו כי אינן מממשות את זכות הסירוב הראשונה (ROFR) שלהן לרכישת הזכויות הנמכרות. 2. קרן Eventide, המנוהלת על ידי בכירים מתעשיית הנפט והגז בארה"ב, הודיעה על מימוש האופציה להשקיע בפרויקט ולרכוש ממודיעין 10% מהחלק של מודיעין. כלומר קרן Eventide תרכוש 1.25% משדה הנפט ביג פוט ובידי מודיעין ישארו 11.25% מהשדה). העסקה הולכת ומתקדמת לקראת סגירה בשבועות הקרובים, ועולה השאלה האם מודיעין תהפוך בקרוב מהשקעה ספקולטיבית יחסית לחברת הפקה בעלת תזרים מזומנים חיובי ומשמעותי?


ג'נריישן ג'נריישן קפיטל -1.25%    צונחת על רקע דיווחים כי הקרן מקדמת גיוס הון פרטי משמעותי ממוסדיים בהיקף של כ-800 מיליון שקל, כחלק מהיערכות למימון עסקת שיכון ובינוי אנרגיה. זה מהלך גדול במיוחד עבור הקרן, שמנסה להוביל עסקה בהיקף של לפחות 4.2 מיליארד שקל, עם אפשרות לתמורה נוספת של עד 300 מיליון שקל בהתאם לעמידה באבני דרך. לפי הפרטים, הנהלת ג'נריישן כבר קיימה שיחות עם מוסדיים גדולים ובחנה את הנכונות שלהם להשתתף בהנפקת מניות, כאשר בשוק קיימת נכונות עקרונית לקחת חלק במהלך. עם זאת, השוק חושש מדילול אפשרי, לצד אי-הוודאות סביב השלמת העסקה. עדיין, גם גיוס של 800 מיליון שקל לא יספיק לבד לממן את הרכישה, ולכן ג'נריישן צפויה להישען גם על חוב, על הכנסת שותף פיננסי או אסטרטגי, ועל מקורות נוספים כמו התמורה ממכירת פעילות הרכבות באנגליה - ג'נריישן צונחת: בוחנת הנפקת ענק למוסדיים כדי לממן את עסקת שיכון ובינוי אנרגיה





סוגת -2.92%   סוגת משלמת כ-140 מיליון שקל עבור 50.33% מהמניות. זה משקף לחברות יורוצ'יז ויורוסטנדרט שווי של בערך 278 מיליון שקל לפני המזומנים נטו, אחריהם כ-250 מיליון שקל. ה-EBITDA המתואמת של 33.5 מיליון שקל ב-2025, זה מכפיל EBITDA של כ-7.5, לרכישות בשוק הפרטי סוגת עשתה רכישות קודמות במכפילים נמוכים מזה - סוגת רכשה את פילטונה עם EBITDA של 14 מיליון שקל לפי שווי פעילות (EV) של כ-89 מיליון שקל, כלומר במכפיל EBITDA של כ-6.3. אם נסתכל על השורה התחתונה (מכפיל רווח), מדובר כנראה על אזור ה-7, מקסימום 10. עם זאת, בהינתן ה-EBITDA הצפוי להערכת החברה באזור 40 מיליון שקל ב-2026, מכפיל ה-EV ביחס ל-EBITDA עומד על כ-6.3 - בדומה לרכישות קודמות - האם זו עסקה טובה ואיך זה ביחס למכפיל של סוגת?




ג'ין טכנולוגיות Jeen.ai   השלימה גיוס הון בהיקף של כ-30 מיליון שקל באמצעות הנפקה פרטית בדיסקאונט של 8% לשורה של משקיעים כשירים ומוסדיים המהלך הזה גם מגיע אחרי נפילה של כ-21% מהשיא לשווי של כ-240 מיליון שקל. קבוצת מנורה מבטחים הובילה את המהלך עם השקעה של כ-16 מיליון שקל, ובעקבות כך הפכה לבעלת עניין בחברה.
במסגרת הגיוס הנפיקה ג'ין כ-6.7 מיליון מניות במחיר של 4.50 שקלים למניה. המניות המונפקות מהוות כ-12% מהון מניות החברה לאחר הגיוס. בנוסף, ההנפקה כללה כ-5.3 מיליון כתבי אופציה לתקופה של שנה, אשר מימושם המלא עשוי להכניס לקופת החברה כ-30 מיליון שקל נוספים - ב-8% דיסקאונט: מנורה נכנסה כבעלת עניין בג’ין טכנולוגיות; החברה גייסה כ-30 מיליון שקל






חברת בגירה מצטרפת לבורסה - חברה ביטחונית שעוסקת בתחום הסימולטורים. היא יכולה להיות סיפור הצלחה, אבל צריך לשים לב שהמכירות שלה עלו רק בזכות משרד הביטחון. אלמלא המשרד החברה בירידה במכירות - מה מתחבא בתשקיף של ההנפקה החמה ביותר בבורסה?



שער הדולר מעט עולה, אבל אנחנו כבר כמה שבועות מתחת ל-3 שקלים - האם זה הנורמלי החדש? הדולר צריך לעלות כמעט 5% כדי להגיע בחזרה ל-3 שקלים, והאירוע של החודשים האחרונים כבר הגדיר מחדש את כללי המשחק גם להמשך - הדולר בהחלט בקידומת 2, וזה גם יכול להיות נמוך מהשערים הנוכחיים - דולר שקל רציף


מה האפשרויות של המשקיע הסולידי? פיקדונות, מק"מים, קרנות כספיות ופוליסות חיסכון שקליות. תתרחקו מפוליסות חיסכון שקליות. זה מוצר נחות שמספק לכם תשואה עלובה. חברות הביטוח למדו מהבנקים והתעלו עליהם וכל זה קורה מתחת לאף של הרגולטור הרדום - איפה הרגולטור? דמי ניהול מופרזים בפוליסות חיסכון  




טרום פתיחה

המניות הדואליות חוזרות על האפס, אבל אחרי המסחר היו דוחות ותחזיות של ברודקום וקראודסטרייק ושתיהן נופלות. אסיה בירידות והחוזים בירידות קלות. כל המכלול הזה עשוי להכביד על מניות הטכנולוגיה, בעיקר השבבים, אבל לא באופן משמעותי. מצד שני - הסכם הפסקת אש מלאה מול לבנון. כן, לא בטוח שלא יופר, אבל  בהודעה משותפת של לבנון, ישראל וארה"ב הדגישו המדינות כי הפסקת האש תלויה בהפסקה מוחלטת של האש מצד ארגון הטרור חיזבאללה ובפינוי כל פעיליו מהשטחים שמדרום לנהר הליטני. הצדדים הסכימו לחדש את המו"מ במסלולים המדיניים והביטחוניים בשבוע של 22 ביוני, כדי להגיע להסכם כולל. 

סיכוי טוב שהשוק יאהב את הפסקת האש הזו שהיא חלק ממה שנראה כמו הסכם כולל בין ארה"ב ואיראן.  


הנה המניות הדואליות הכבדות ופערי הארביטראז':


הוספת תגובה
121 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(121):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 71.
    אין פרנסות (ל"ת)
    אנונימי 05/06/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
  • 70.
    מוחקים את הכסף של הציבור (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 16:47
    הגב לתגובה זו
  • היו עליות נאות בבורסה בשנתיים האחרונות. זו לא ציפיה ריאלית שיהיו תמיד רק עליות! (ל"ת)
    לא מוחקים ולא בטיח 04/06/2026 20:43
    הגב לתגובה זו
  • 69.
    יצחק תשובה למה המניות שלך קורסות נגמרו הסיפורים 04/06/2026 16:45
    הגב לתגובה זו
    יוסי אבו הכיפה אדומה של תשובה היה מספר הרבה סיפורים על הצפת ערך כעת נוא נעלם כשמתברר שאין בסיפורים האלו כלום
  • 68.
    מזמן לא ראיתי כזאת אכזריות (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 16:44
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    קזינו לאס וגאס (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 66.
    המניות של המהמר תשובה קורסות בדרך לתספורת (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    אנונימי 04/06/2026 16:20
    הגב לתגובה זו
    לא יאומן מה שקורה כאן...ליויתן מרויח מיליארדים והמניות ורציו נשחתות.. מה קורה פה לעזזאל...
  • 64.
    אנונימי 04/06/2026 16:04
    הגב לתגובה זו
    המניות שלו ירדו עשרות אחוזים זה השקעות אצל מהמר
  • 63.
    מישהו עוד מאמין בבורסה הזאת (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 14:56
    הגב לתגובה זו
  • ברור שמאמינים. תבדוק את הגרף של מדדים מובילים בשנה החולפת. אחלה בורסה בעולם (ל"ת)
    בורסה שפינקה אותנו 04/06/2026 20:45
    הגב לתגובה זו
  • לא (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 15:43
    הגב לתגובה זו
  • כן בגדול (ל"ת)
    כן 04/06/2026 16:39
  • 62.
    אנונימי 04/06/2026 14:42
    הגב לתגובה זו
    כתבות טובות המלצות טובות אמון המוסדיים אבל הנייר הזה פשוט זבל.מדובר בנייר נאוויטס שעוד מעט אפשר יהיה לנגב בו את החלונות או משהו אחר...הרמאים והנוכלים גנבו לנו את הכסף.גועל נפש.
  • אנונימי 04/06/2026 16:22
    הגב לתגובה זו
    ושכל זה כנראה יבוא לביטוי כבר ברבעון הקרוב ובהמשך.הבעיה היא שיש כנראה כאלו שמנסים כל הזמן להוריד בכוונה את מחיר הנייר.ומעניין מה הסיבה לכך
  • אנונימי 04/06/2026 17:00
    אם היתה פה בוננזה אז המניה והאופציה היו כבר מזמן מזנקות. ומרוב דיבורים והצהרות דרסטיות על רווחים אדירים ופוטנציאל ענק פשוט אין כבר מה לאכול....
  • 61.
    מחרבייך ושונאייך ממך יצאו (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 14:34
    הגב לתגובה זו
  • אין הביישן למד ואין הקפדן משקיע בשוק ההון כי הוא מקפיד רק על השקעה סולידית של 3 אחוז שנתי (ל"ת)
    עונת הפתגמים שלא קשורים 04/06/2026 20:47
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    יעקוב 04/06/2026 14:28
    הגב לתגובה זו
    ברכה והצלחה לעם ישראל
  • 59.
    הבורסה לפני ירידות חדות בחודש הקרוב (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 14:24
    הגב לתגובה זו
  • כתבת את זה לפני חודש וגם חודש לפניו. אך אם תתמיד בסוף תצדק לתקופה קצרה בתוך העשור הנוכחי (ל"ת)
    אל תתן למציאות להחליש אותך 04/06/2026 20:49
    הגב לתגובה זו
  • 58.
    ניסיון לתקן מעט לא צלח מיד הגיעו המשחיתים (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 14:19
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    אנונימי 04/06/2026 14:15
    הגב לתגובה זו
    מחכה לכם כשתהיו עם המכנסיים למטה. אקנה ממכם בזיל הזול
  • השמחה לאיד של השורטיסיטים תמיד קצרה. מעניין למה (ל"ת)
    איך התשואה שלך בשנתיים האחרונות 04/06/2026 20:51
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 04/06/2026 14:52
    הגב לתגובה זו
    לונג לתווך ארוך לא מוכרים בגלל שיבוש רגעי
  • 56.
    י 04/06/2026 13:46
    הגב לתגובה זו
    שוב שעתיים בלי פרסום תגובות.. אפשר להחליף את כל האתר הזה ב AI
  • יפה שלא נמאס לך לקשקש אחרי תקופה כה ארוכה. לא ברור למה בכלל אכפת לך מתי מפרסמים. אולי יוצאים להפסקה (ל"ת)
    המתלונן היומי 04/06/2026 20:53
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    אנונימי 04/06/2026 13:46
    הגב לתגובה זו
    התגובה עוד לא התפרסמה ובנתיים זה בדיוק מה שקרה..השוק חוזר לרדת.. חבורת פשע השתלטה על המסחר באין מפריע
  • אתה כותב יום יום שאתה יודע מה יקרה בשוק ההון. מה היה עושה מישהו שנניח יודע מראש את המספרים בלוטו.. (ל"ת)
    בתיאוריה 04/06/2026 20:54
    הגב לתגובה זו
  • 54.
    עליות חברים לא יוצא אני קונה עוד (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    אריאל 04/06/2026 13:23
    הגב לתגובה זו
    לאומי ליפני המילחמה עים איראן היתה בשער 8750 היום נימצאת בתחתית
  • לאומי אכן אחלה מניה אבל התגובות שלך הן כמו הנדסת תודעה ולא מהסוג המתוחכם (ל"ת)
    שירות לאומי 04/06/2026 20:56
    הגב לתגובה זו
  • רן 04/06/2026 16:56
    הגב לתגובה זו
    שיא כל הזמנים במניית לאומי היה קרוב ל8100 והוא הושג בתחילת המלחמה עם איראן כאשר השווקים היו באופוריה מטורפת והבורסה כאן עלתה 10% בשבוע. עדיין היא רחוקה משם נסחרת ב6700 לטווח הארוך מאוד בהחלט השקעה טובה לדעתי
  • ירמולקא 04/06/2026 16:43
    הגב לתגובה זו
    יתרסק ל6666.66 ומשם ל 666.66..היידה ביבוש המלך
  • אני אוהבת דביבון לאומי. זה אחלה. מחזיקה שמונה שמיניות מההון הנסחר בפיקדון כספי סולידי. לפי שער של 3K (ל"ת)
    דברים שכתבתי בתגובות 04/06/2026 20:59
  • 52.
    גבי 04/06/2026 13:04
    הגב לתגובה זו
    לדעתי הזדמנות גדולה להיכנס פנימה
  • קניתי היום (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 15:07
    הגב לתגובה זו
  • רמקו 04/06/2026 16:52
    לקנות 6 מליון שקל לפי 7000 ושני מליון לפי 8300 ויוצא לנוח..
  • אורן 04/06/2026 14:16
    הגב לתגובה זו
    אתה מופסד על הנייר כי קנית אותו במחיר עדר ומחכה לעדר נוסף שייכסה עלייך
  • אנונימיבנקים 04/06/2026 15:10
    לא יודע מה אתה מדבר דוחות מצויינים היה להם בניטרול המס החד פעמי הם עוד יעלו חזק לחץ קטן של הזרים הפיל אותם אבל מהר מאוד הכל יחזור
  • לא נכון תמיד הוא כתב כאן לדעתו על לאומי גם בשיא (ל"ת)
    עוכב 04/06/2026 15:07
  • 51.
    אנונימי 04/06/2026 13:01
    הגב לתגובה זו
    הירידות כביכול הצטמצמו אבל אוטוטו שוב נראה אותן מתעצמות. שיטה שעובדת כך כבר מספר ימים באין מפריע ובאין חקירה
  • 50.
    אנונימי 04/06/2026 12:54
    הגב לתגובה זו
    גם המשך הסכם שלום עים סוריה
  • 49.
    ילדים משחקים עם הכסף של הציבור (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:35
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    ממשלה מושחתת מה מצפים מהבורסה (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:29
    הגב לתגובה זו
  • ביבי 04/06/2026 12:58
    הגב לתגובה זו
    שהבורסה זינקה בשלוש השנים האחרונות הממשלה גם אחראית לא תמשיכו להפגין בקפלן תחפשו על מה חבורת מסכנים כל החיים שלכם אתם רואים רק רע
  • אדיוט מה קשור שמאלני אתה חי פה. לא רואה לאן הממשלה מדרדרת את המדינה (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 16:50
  • 47.
    אנונימי 04/06/2026 12:28
    הגב לתגובה זו
    צריך פשוט לחכות בקרוב עוד 4 שנים של ימין בפרצוף שלהם ואז נמשיך למעלה
  • תזהרו מסכסכנים בתשלום או בשליחות שכותבים תגובות מסיתות בכוונה (ל"ת)
    עם ישראל חזק מימין ומשמאל 04/06/2026 21:04
    הגב לתגובה זו
  • אתה רציני סימן שאלה. עוד 4 שנים כאלה ואבדנו. עדיף לכולנו לחפש מדינה אחרת (ל"ת)
    מזלכם שגיבורי קפלן הצילו המדינה 04/06/2026 21:02
    הגב לתגובה זו
  • השמאל אתה מתכוון לטייסים שהצילו אותך מהאירנים (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 14:21
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 04/06/2026 14:56
    הטייסים לצערי בחרו ב7 לאוקטובר ולפני כן לשבות ולא להציל את אחינו שנרצחו באותו היום.הם קצת השתפרו אבל זה לא משכיח את הצד שהם בחרו.
  • 46.
    שושו 04/06/2026 12:27
    הגב לתגובה זו
    מישהו פה עשה קופה והאכיל את כל הסוחרים בסכומים זניחים הוריד את הבורסה ליותר מ2 אחוז מכר פוטים לכל הפריירים והעלה בחזרה ועכשיו קונה את הפוטים שמכר בחצי מחיר.הבורסב זה קזינו ושחקני המעוף הם בעליה זה לא בורסה זה קזינו אם כי הסיכויים להרוויח גדולים יותר
  • 45.
    4274 הייתה היום הפקיעה תראו לאן הורידו (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:19
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    שחקני מעוף החליטו החודש להרוויח מהפוטים (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    אנונימי 04/06/2026 12:02
    הגב לתגובה זו
    ישראל לקראת הסכם שלום עים לבנון ארצות הברית וישראל לקראת הסכם שלום עים איראן וישראל לקראת הסכם עים סעודיה
  • ליאת 04/06/2026 13:01
    הגב לתגובה זו
    עם ישראל יחגגו חגיגה גדולה אמן
  • מירי 04/06/2026 12:16
    הגב לתגובה זו
    ימים יפים יגיעו לעם ישראל בשעה טובה ומבורכת גאולה
  • 42.
    משה 04/06/2026 12:00
    הגב לתגובה זו
    לא יאמון מה שקורה בליויתן ורציו.. קק בשורות מצויינות החברות מרויחות מאות מיליוניי דולרים ורציו נמוכה 44 אחוז מהשיא שלה מלפניי 10 שנים..מדינה של פושעים
  • 41.
    אבי 04/06/2026 11:54
    הגב לתגובה זו
    ממשיכים לגנוב .....
  • קומבינות מכרזים ומינויים (ל"ת)
    אבי 04/06/2026 12:05
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    המדינה הלכה לנו (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 11:46
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 04/06/2026 19:53
    הגב לתגובה זו
    קפלניסטים מטורללים ונוכלים המדינה רשומה בטאבו על שמכם !
  • 39.
    אנונימי 04/06/2026 11:46
    הגב לתגובה זו
    זה לא שביזפורטל כתבו את זה סתם.. כנראה זה מידע מוקדם שנועד להכין את הקרקע ולצרף מוכרים נוספים ובכך להעצים את הירידות..כתבתי בעבר שצריך לחקור גם את המסחר החשוד וגם קשרי עיתונות וגופי השקעה
  • 38.
    אנונימי 04/06/2026 11:44
    הגב לתגובה זו
    מתקרבים לתיקון של עשר אחוזזה הזמן לקנות!!!
  • 37.
    איפה מר כלכלה למה הוא לא עוצר את הירידות העיקר הפנסיה שלו תקציבית (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 11:43
    הגב לתגובה זו
  • למר כלכלכה לא מעניין העם רק הכסא (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:26
    הגב לתגובה זו
  • 36.
    הזרים בורחים מהגועל במדינה (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 11:38
    הגב לתגובה זו
  • הגועל שאתה מנסה ליצור כאן (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 13:52
    הגב לתגובה זו
  • 35.
    תיקון (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 34.
    אנונימי 04/06/2026 11:17
    הגב לתגובה זו
    צרו קשר כמה שיותר מהר עם משרד מפרגן המדינה על מנת שיבדוק לעומק מה מתרחש בבורסה. חחחח
  • 33.
    אנונימי 04/06/2026 11:16
    הגב לתגובה זו
    היא יורדת כצריך לרדת
  • 32.
    אנונימי 04/06/2026 11:10
    הגב לתגובה זו
    מר בטחון ומר קלקלה ממשיך כרגיל ויש הפסקת אש עם לבנון ואפילו הוא ניצח את אירן ההסכם עם אירן אוטוטו מתקרב תמשיכו להצביע ביבי והכל יסתדר ... לטובתו
  • 31.
    אנונימי 04/06/2026 11:07
    הגב לתגובה זו
    חתמה 2 חוזים חשובים השבוע שיעלו לה את ההכנסות משמעותית ברור שהיא תעלה בקרוב.. וכבר היום עולה כשכל השוק יורד..
  • 30.
    אנונימי 04/06/2026 11:04
    הגב לתגובה זו
    נכנסו לארית וכבר מופסים 30 אחוז!!לנייס 15 אחוז הפסד!!!
  • להראל היו הביצועים הטובים ביותר במניות בשנה האחרונה. מוזמן לבדוק (ל"ת)
    מה נטפלת להראל 04/06/2026 22:29
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    ממשלה כושלת בורסה מתמוטטת (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 11:04
    הגב לתגובה זו
  • מהממשלות הטובות ביותר אי פעם בישראל (ל"ת)
    מאיר 04/06/2026 13:53
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 04/06/2026 15:07
    ממשלת כישלון וחידלון. מביש.
  • 28.
    אני כבר מפחד לפתוח את האתר בבוקר רק דיכאון. (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    אנונימי 04/06/2026 10:55
    הגב לתגובה זו
    הבורסה הולכת להתפרק ב30 40 אחוז. משבר קשה בנדלן וחברות בנייה ובנקים הולכים לקרוס. במקביל גלי פיטורים בהייטק ומחירים מטורפים בחיי אדם ופצועים עבור הגעה בדיוק לאותו הדבר בלבנון איראן ועזה. הכל בתיבול של שחיתות ורקבון. אין עציד ולצערי השבר כל כך עמוק שגם החלפת השלטון לא תביא מזור.
  • הבורסה בריאה הכל טוב רק אצלכם פורעי קפלן הכל רע רע רע ומקווים בשבילכם שימשיך להיות לכם רע (ל"ת)
    מפגש רעים 04/06/2026 13:57
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 04/06/2026 12:30
    הגב לתגובה זו
    גם ככה בבחירות תקבלו שוב ימין ואז תהיו חמוצים במשך 4 שנים שוב בטענה שאתם הרוב
  • 26.
    אנונימי 04/06/2026 10:54
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
  • אנשים לא מבינים שכאשר מחיר הדירה שלהם יורד המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4 (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    אל תאמינו להמלצות הן השחלות (ל"ת)
    חיים ליכט 04/06/2026 10:44
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    המוסדיים השקרנים יגידו תשואות חיוביות .. (ל"ת)
    אלי לוי 04/06/2026 10:43
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    הכי טוב תיקנו פוטים. הבורסה במפולת (ל"ת)
    יניב כהן 04/06/2026 10:43
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    הבורסה נשלטת עי שחקני מעוף שרוצים רק פוטים וירידות (ל"ת)
    בני שוטרץ 04/06/2026 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    לא לגעת פה בכלום בורסה מסריחה ומגעילה (ל"ת)
    מנחם 04/06/2026 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    מכירות חיסול בבורסה הזוועתית שלנו (ל"ת)
    רמיר 04/06/2026 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    א 04/06/2026 10:41
    הגב לתגובה זו
    תוך פחות משעה מרסקים את השוק כבר באחוז. מצד שני הדולר לא זז. אנומליה שמזמן היתה צריכה להביא לחקירה
  • 18.
    אנונימי 04/06/2026 10:40
    הגב לתגובה זו
    אותה כותרת כל יום...פשוט קופי פייסט...אף עיתונאי כלכלי רציני לא תוהה איך יום אחר יום מרדימים את הציבור עם פתיחה יציבה ואז משום מקום מגיעה התרסקות.. במחזורי מסחר גדולים אין מצב שדבר כזה יכול להתרחש ללא תיאום בין מספר שחקנים. דבר היותר לא ברור זה קשר השתיקה הן של רשויות האכיפה והן של התקשורת הכלכלית
  • העיתונאים מתפלאים מה האינטרס שלך לכתוב את אותן תלונות כל יום. מה יוצא לך מזה (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 21:09
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אנונימי 04/06/2026 10:25
    הגב לתגובה זו
    בשפה הונגרית. הסיומת של נאוויטס מראה על בדיחה. וזה מה שקורה עם הנייר הזה לאחרונה ואפשר עוד מעט לנגב איתו את ההפסדים הגדולים של המשקיעים שנפלו למלכודת של הרמאים
  • 16.
    דיקטטורה בורסה גמורה (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אנונימי 04/06/2026 10:24
    הגב לתגובה זו
    ניערו את הידיים החלשות
  • רמי 04/06/2026 11:25
    הגב לתגובה זו
    לאומי החכמים אוספים סחורה
  • 14.
    שיירות המוכרים הולכות ומדלדלות ומייצרות הזדמנות חדשה לכסף שחיכה בצד (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:23
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    י 04/06/2026 10:23
    הגב לתגובה זו
    כל מה שקורה בשוק מתואם ומתוזמן. העובדה שיום אחר יום השוק פותח ביציבות או בעליות ותוך פחות שעה עוברים לירידות חדות...מעיד אלף מונים שמשהו מסריח על גבול הפושע מתנהל במסחר. למי שנמצא הרבה שנים בשוק ברור שתנודתיות חריפה ומהירה כזו לא זכורה
  • שטויות במיץ. לך תלמד את עקרונות המסחר. אולי תשחרר אותנו מהתגובות המחזוריות שאף אחד לא מתייחס אליהם (ל"ת)
    זה בוטח תגובות מבוט 04/06/2026 21:12
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אין קונים לבורסה הצולעת הזאת שצוללת כבר שבועיים (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:23
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אנונימי 04/06/2026 10:21
    הגב לתגובה זו
    שוב פתיחה יציבה ותוך רבע שעה ירידה של חצי אחוז. יום אחר יום.. פעם אחר פעם. תגובה אחר תגובה וכמובן רשויות האכיפה ישנות...
  • 10.
    אנונימי 04/06/2026 10:15
    הגב לתגובה זו
    הזרים בורחים מהבורסה ..האמון שלהם בכלכלה ובאופק המדיני מתפוגג..
  • מה גורם לך לחשוב כך. זה בגלל הירידות. אתה מאלה שחושבים שבורסה תמיד עולה. לך תלמד ותחזור חכם יותר (ל"ת)
    מבוא להשקעות. חלק א 04/06/2026 21:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    כל יום אותו ניגון (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:14
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אנונימי 04/06/2026 10:14
    הגב לתגובה זו
    החברה מחלקת דיבידנד נדיב מישהו יודע כמה היא תחלק
  • פח (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מאפיונרים שולטים פה (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:07
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    הירידות הפכו לקבוע (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:03
    הגב לתגובה זו
  • ומה עם הביטוח ותשתיות 04/06/2026 22:25
    הגב לתגובה זו
    על מה אתה מבסס את הקביעה שלך. מה קבוע בירידות. האם לפני יומיים לא היו עליות
  • 5.
    אותה כותרת זו תעלה וזו תרד פשוט ירידות זהו (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 09:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אנונימי 04/06/2026 09:13
    הגב לתגובה זו
    חמדנות הורגת
  • 3.
    אנונימי 04/06/2026 08:50
    הגב לתגובה זו
    נייס חתמה על הסכם ענק בבריטניה תראו דיווח בבורסה בנושא אין ספק שהמניה תעלה בקרוב .
  • אין אמון בה סתם (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 09:34
    הגב לתגובה זו
  • מ. כהן 04/06/2026 09:28
    הגב לתגובה זו
    שמתפרס על שנים רבות כך שזה יתרום מעט בשורת הרווח השנתית.
  • אנונימי 04/06/2026 11:06
    שימו לב זה חוזה שני שלה השבוע חתמה גם עם בריטניה וגם עם נורווגיה.. זה יגדיל לה את ההכנסות מאוד ! ברור שתעלה בקרוב
  • חרטא אין אמון בנייס (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 10:36
  • 2.
    בנקים תענוג (ל"ת)
    אנונימי 04/06/2026 08:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מתרסקים לאט לאט (ל"ת)
    יוני 04/06/2026 08:36
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 04/06/2026 22:27
    הגב לתגובה זו
    אתה כנראה מתכוון ללווינים בני 30 שמתרסקים לאט לאט. בכל זאת שירתו הרבה שנים. אבל לפחות יש לנו את שוק ההון שעלה יפה בשנתיים האחרונות