
סגירה שלילית במדדים, הבנקים והביטוח הצליחו לנעול חיובי: ג'נריישן נפלה 10%, מיטב 8.9%, טאואר 5.6%
הפיננסים הצליחו למחוק ירידות ולסגור בעליות הביטוח עם עליה של 1%, הבנקים ב-0.8%; דיווחים על כוונה לממש אחזקות במיטב מצד האחים ניר ואלי ברקת, לצד אפשרות שגם משפחת סטפק - הפילו את מניית בית ההשקעות; ג'נריישן גם היא ריכזה עניין בעקבות הכוונה לצאת לגיוס הוני של כ-800 מיליון שקל כדי לממן את עסקת שו"ב אנרגיה; בקלינטק, אקונרגי' ופריים אנרג'י דיווחו על התקשרויות להתרחבות באירופה
המגמה השלילית התמתנה לקראת הנעילה אך הרצף השלילי המשיך, ת"א 35 ירד 0.28%, בעוד ת"א 90 איבד 0.88%. הפיננסים הצליחו להתאושש, מירידות של כ-2% בביטוח קיבלנו עליה של 1.08%, הבנקים שגם נסחרו בתנודתיות נעלו בפלוס 0.89%. מחזור המסחר הסתכם על 5.55 מיליארד שקל.
דירוג הקרנות הכספיות של ביזפורטל לחודש מאי מספר על תשואה טובה במאי: העשירון העליון של הקרנות הניב מעל 0.4%. השאלה מה יהיה בהמשך במקביל להורדת הריבית החודש - קרנות כספיות מובילות ומה צפוי בהמשך?
האחים ניר ואלי ברקת בוחנים את מכירת אחזקתם במיטב מיטב השקעות 1.42% - מיטב נפלה 8.9%. במהלך שעשוי להפוך לאחד האקזיטים הגדולים שנעשו בשנים האחרונות בבית השקעות ישראלי. לפי הדיווחים, חברת BRM שבשליטתם שכרה את שירותיו של ג'יי.פי מורגן כדי לאתר רוכש למניותיה בבית ההשקעות, כאשר האפשרויות שנבחנות הן מכירת אחזקת ברקת בלבד, כ-24%-25% ממניות מיטב בשווי של כ-3.3 מיליארד שקל, או עסקה רחבה יותר שתכלול גם את מניות משפחת סטפק, שמחזיקה בכ-25%-27% נוספים. המהלך מגיע אחרי זינוק של יותר מ-1,300% במניית מיטב בשלוש השנים האחרונות, שהעלה את שווי החברה לכ-13.5 מיליארד שקל והפך את אחזקת בעלי השליטה לנכס בשווי של מיליארדי שקלים. לפי ההערכות, רוכש אפשרי יהיה ככל הנראה קרן השקעות או בעל הון, ולא חברת ביטוח, בגלל המגבלות על הריכוזיות בשוק הגמל, שכן מיטב מנהלת כ-426 מיליארד שקל, מתוכם כ-135 מיליארד שקל בגמל.
חשוב לנו שתדעו מה שקורה מאחורי הקלעים. כבר כמה ימים שאנחנו מנסים להשיג לשיחה את הנהלת קווילטאו, מאז התוצאות החלשות קווליטאו -6.9% איבדה כבר יותר מ-20%, 0.7 מיליארד שקל, היח"צן מסר שההנהלה "בנסיעת עסקים", עדיין אנחנו חושבים שתמיד אפשר למצוא זמן להגיב ולדבר, ושבעיקר לכם כבעלי המניות מגיע לדעת לאן פני החברה מועדות ואיך מתמודדים עם הנפילה. ברבעון האחרון, הצבר אמנם גדל אבל הרווח הרבעוני נחתך - חברת השבבים הישראלית עם דוח פושר - לאן הולכים מכאן ולמה החברה עדיין לא נמכרה?
אקונרג'י נפלה היום בעד 5%, כעת אפשר להבין שזה היה יותר נפילה רוחבית בסקטור בעוד שככל שהשוק מסתכל על העסקה שלה בצרפת המניה החזירה את הירידות ואף מזנקת ב-6%. יותר ויותר חברות אנרגיה מתחדות מגדילות את הרגליים שלהן מעבר לים, בעיקר באירופה. זה קורה למרות שיש בישראל צורך אדיר לחשמל, המדינה רחוקה מהיעדים שהציבה לעצמה, אבל מצד שני יש גבול במדינתנו הקטנה לקצב החיבורים, לזמינות הקרקע-שטחים, ביכולת להעמיד פרויקטים גדולים בסקייל גדול. באירופה, לעומת זאת, אותן חברות מוצאות שווקים בשלים וגדולים יותר, אחרי טראלייט, אנרג'יקס שכבר פעילה בפולין ובמזרח היבשת, אנלייט שהתרחבה לגרמניה וגם דוראל שפועלת באיטליה רומניה ומדינות נוספות בדומה לנופר, גם אקונרג'י מרחיבה את הפעילות באירופה עם כניסה לשוק הרוח בצרפת. אקונרג'י אקונרג'י -0.66% דיווחה הבוקר על מהלך אסטרטגי ראשון בשוק הצרפתי ובתחום הרוח במדינה, עם חתימה על מזכר הבנות בלעדי לרכישת חברה פרטית צרפתית תמורת השקעה של כ-135 מיליון אירו. העסקה, אם תושלם, תכניס את החברה לשוק אנרגיה אירופי מרכזי ותגדיל את החשיפה שלה לפרויקטים בעלי מנגנוני הכנסה ארוכי טווח.
שעה לקראת נעילה חברה נוספת מעדכנת על התרחבות ביבשת - פריים אנרג'י פריים אנרג'י -4.76% מדווחת על התקשרות במזכר הבנות לרכישת שליטה בחברה פרטית אירופאית, הפועלת כפלטפורמה בתחום האנרגיה המתחדשת ואגירת האנרגיה. החברה הנרכשת היא חברה ספרדית הפועלת משנת 2009 בתחומי הייזום, הפיתוח, ההקמה וקידום פרויקטים סולאריים ופרויקטי אגירה, ומעסיקה צוות של 35 עובדים. הפלטפורמה מחזיקה בפורטפוליו של 14 פרויקטים סולאריים בהספק כולל של כ-0.5 ג'יגה וואט, מתוכם כ-82 מגה וואט כבר בהפעלה מסחרית, לצד צבר של 79 פרויקטי אגירת אנרגיה בשלבי פיתוח שונים, בעלי פוטנציאל קיבולת אגירה מצרפי של עד 29 ג'יגה וואט שעה. הפעילות ממוקדת כיום באיטליה, ספרד וגרמניה, כאשר פריים מציינת כי בכוונתה לרכז באמצעות הפלטפורמה את פעילותה האירופית בתחומי האנרגיה המתחדשת, אגירת האנרגיה וחוות השרתים.
קריאה חשובה -האם כדאי להיכנס להנפקת ספייס X?
ניקש ארורה, מנכ"ל פאלו אלטו, רוצה חבילת שכר שמוערכת בכמעט 100 מיליון דולר. בעלי המניות שוב הצביעו נגדה. מאז שנכנס לתפקיד המניה זינקה בכמעט 800% לשווי של 225 מיליארד דולר והחברה הפכה מאחת משחקניות הפיירוול הגדולות בעולם לחברת הסייבר הגדולה בעולם - המנכ"ל העשיר ביותר בבורסה בת"א מרוויח יותר ממנכ"ל מיקרוסופט
- יום שני של ירידות - הבורסה ירדה עד 1.3%; הביטוח איבד 2.4%, הקלינטק כ-3%
- הבורסה קבעה: הפסדנו; הביטוח איבד 5.8%, הבנקים 3.6%
מניות בולטות בת"א 35:
מניות בולטות בת"א 125:
הנגזרים על ת"א 35 פקעו ברמה של 4273.87
מחזור המסחר הסתכם על 5.55 מיליארד שקל
מודיעין מזנקת - לפני כחודשיים בן ויינברגר כתב פה ניתוח עומק על הפוטנציאל הגלום במודיעין מודיעין יהש -3.07% . להרחבה: מודיעין אנרגיה בפרשת דרכים - מה הפוטנציאל ומה הסיכונים?. בכתבה הוא ניתח האם השותפות ניצבת בצומת דרכים אסטרטגי.
מצד אחד, אחזקות במאגרים קיימים בארה"ב ובמאגר "שמשון" והניסיון לקדם שותף אסטרטגי לפיתוחו, ומצד שני, שנים ארוכות של המתנה לאירוע צמיחה משמעותי שיוכל לשנות את פרופיל הסיכון וההזדמנות של השותפות. מאז פורסמה אותה סקירה, התרחש אירוע שעשוי להתברר כאחד המהלכים המשמעותיים ביותר בתולדות מודיעין: באמצע מאי 2026 חתמה מודיעין על הסכם לרכישת 12.5% משדה הנפט המפיק Big Foot במפרץ מקסיקו, נכס מים עמוקים המופעל על ידי Chevron ונמצא בהפקה מסחרית מלאה.
- מאגר תמר מגדיל תפוקה: יכולת ההפקה היומית עלתה ל-1.6 BCF
- "דוח הדירקטוריון יהפוך להיות ממוקד ומדויק ויאפשר למשקיעים לראות את החברה בעיני ההנהלה"
השבוע קיבלנו שני עדכונים מהותיים אשר הקטינו באופן משמעותי את אי-הוודאות סביב העסקה - 1. שותפות הענק שברון ואקווינור הודיעו כי אינן מממשות את זכות הסירוב הראשונה (ROFR) שלהן לרכישת הזכויות הנמכרות. 2. קרן Eventide, המנוהלת על ידי בכירים מתעשיית הנפט והגז בארה"ב, הודיעה על מימוש האופציה להשקיע בפרויקט ולרכוש ממודיעין 10% מהחלק של מודיעין. כלומר קרן Eventide תרכוש 1.25% משדה הנפט ביג פוט ובידי מודיעין ישארו 11.25% מהשדה). העסקה הולכת ומתקדמת לקראת סגירה בשבועות הקרובים, ועולה השאלה האם מודיעין תהפוך בקרוב מהשקעה ספקולטיבית יחסית לחברת הפקה בעלת תזרים מזומנים חיובי ומשמעותי?
ג'נריישן ג'נריישן קפיטל -1.25% צונחת על רקע דיווחים כי הקרן מקדמת גיוס הון פרטי משמעותי ממוסדיים בהיקף של כ-800 מיליון שקל, כחלק מהיערכות למימון עסקת שיכון ובינוי אנרגיה. זה מהלך גדול במיוחד עבור הקרן, שמנסה להוביל עסקה בהיקף של לפחות 4.2 מיליארד שקל, עם אפשרות לתמורה נוספת של עד 300 מיליון שקל בהתאם לעמידה באבני דרך. לפי הפרטים, הנהלת ג'נריישן כבר קיימה שיחות עם מוסדיים גדולים ובחנה את הנכונות שלהם להשתתף בהנפקת מניות, כאשר בשוק קיימת נכונות עקרונית לקחת חלק במהלך. עם זאת, השוק חושש מדילול אפשרי, לצד אי-הוודאות סביב השלמת העסקה. עדיין, גם גיוס של 800 מיליון שקל לא יספיק לבד לממן את הרכישה, ולכן ג'נריישן צפויה להישען גם על חוב, על הכנסת שותף פיננסי או אסטרטגי, ועל מקורות נוספים כמו התמורה ממכירת פעילות הרכבות באנגליה - ג'נריישן צונחת: בוחנת הנפקת ענק למוסדיים כדי לממן את עסקת שיכון ובינוי אנרגיה
סוגת -2.92% סוגת משלמת כ-140 מיליון שקל עבור 50.33% מהמניות. זה משקף לחברות יורוצ'יז ויורוסטנדרט שווי של בערך 278 מיליון שקל לפני המזומנים נטו, אחריהם כ-250 מיליון שקל. ה-EBITDA המתואמת של 33.5 מיליון שקל ב-2025, זה מכפיל EBITDA של כ-7.5, לרכישות בשוק הפרטי סוגת עשתה רכישות קודמות במכפילים נמוכים מזה - סוגת רכשה את פילטונה עם EBITDA של 14 מיליון שקל לפי שווי פעילות (EV) של כ-89 מיליון שקל, כלומר במכפיל EBITDA של כ-6.3. אם נסתכל על השורה התחתונה (מכפיל רווח), מדובר כנראה על אזור ה-7, מקסימום 10. עם זאת, בהינתן ה-EBITDA הצפוי להערכת החברה באזור 40 מיליון שקל ב-2026, מכפיל ה-EV ביחס ל-EBITDA עומד על כ-6.3 - בדומה לרכישות קודמות - האם זו עסקה טובה ואיך זה ביחס למכפיל של סוגת?
חברת בגירה מצטרפת לבורסה - חברה ביטחונית שעוסקת בתחום הסימולטורים. היא יכולה להיות סיפור הצלחה, אבל צריך לשים לב שהמכירות שלה עלו רק בזכות משרד הביטחון. אלמלא המשרד החברה בירידה במכירות - מה מתחבא בתשקיף של ההנפקה החמה ביותר בבורסה?
שער הדולר מעט עולה, אבל אנחנו כבר כמה שבועות מתחת ל-3 שקלים - האם זה הנורמלי החדש? הדולר צריך לעלות כמעט 5% כדי להגיע בחזרה ל-3 שקלים, והאירוע של החודשים האחרונים כבר הגדיר מחדש את כללי המשחק גם להמשך - הדולר בהחלט בקידומת 2, וזה גם יכול להיות נמוך מהשערים הנוכחיים - דולר שקל רציף
מה האפשרויות של המשקיע הסולידי? פיקדונות, מק"מים, קרנות כספיות ופוליסות חיסכון שקליות. תתרחקו מפוליסות חיסכון שקליות. זה מוצר נחות שמספק לכם תשואה עלובה. חברות הביטוח למדו מהבנקים והתעלו עליהם וכל זה קורה מתחת לאף של הרגולטור הרדום - איפה הרגולטור? דמי ניהול מופרזים בפוליסות חיסכון
טרום פתיחה
המניות הדואליות חוזרות על האפס, אבל אחרי המסחר היו דוחות ותחזיות של ברודקום וקראודסטרייק ושתיהן נופלות. אסיה בירידות והחוזים בירידות קלות. כל המכלול הזה עשוי להכביד על מניות הטכנולוגיה, בעיקר השבבים, אבל לא באופן משמעותי. מצד שני - הסכם הפסקת אש מלאה מול לבנון. כן, לא בטוח שלא יופר, אבל בהודעה משותפת של לבנון, ישראל וארה"ב הדגישו המדינות כי הפסקת האש תלויה בהפסקה מוחלטת של האש מצד ארגון הטרור חיזבאללה ובפינוי כל פעיליו מהשטחים שמדרום לנהר הליטני. הצדדים הסכימו לחדש את המו"מ במסלולים המדיניים והביטחוניים בשבוע של 22 ביוני, כדי להגיע להסכם כולל.
סיכוי טוב שהשוק יאהב את הפסקת האש הזו שהיא חלק ממה שנראה כמו הסכם כולל בין ארה"ב ואיראן.
הנה המניות הדואליות הכבדות ופערי הארביטראז':
- 71.אין פרנסות (ל"ת)אנונימי 05/06/2026 12:00הגב לתגובה זו
- 70.מוחקים את הכסף של הציבור (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 16:47הגב לתגובה זו
- היו עליות נאות בבורסה בשנתיים האחרונות. זו לא ציפיה ריאלית שיהיו תמיד רק עליות! (ל"ת)לא מוחקים ולא בטיח 04/06/2026 20:43הגב לתגובה זו
- 69.יצחק תשובה למה המניות שלך קורסות נגמרו הסיפורים 04/06/2026 16:45הגב לתגובה זויוסי אבו הכיפה אדומה של תשובה היה מספר הרבה סיפורים על הצפת ערך כעת נוא נעלם כשמתברר שאין בסיפורים האלו כלום
- 68.מזמן לא ראיתי כזאת אכזריות (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 16:44הגב לתגובה זו
- 67.קזינו לאס וגאס (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 16:43הגב לתגובה זו
- 66.המניות של המהמר תשובה קורסות בדרך לתספורת (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 16:40הגב לתגובה זו
- 65.אנונימי 04/06/2026 16:20הגב לתגובה זולא יאומן מה שקורה כאן...ליויתן מרויח מיליארדים והמניות ורציו נשחתות.. מה קורה פה לעזזאל...
- 64.אנונימי 04/06/2026 16:04הגב לתגובה זוהמניות שלו ירדו עשרות אחוזים זה השקעות אצל מהמר
- 63.מישהו עוד מאמין בבורסה הזאת (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 14:56הגב לתגובה זו
- ברור שמאמינים. תבדוק את הגרף של מדדים מובילים בשנה החולפת. אחלה בורסה בעולם (ל"ת)בורסה שפינקה אותנו 04/06/2026 20:45הגב לתגובה זו
- לא (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 15:43הגב לתגובה זו
- כן בגדול (ל"ת)כן 04/06/2026 16:39
- 62.אנונימי 04/06/2026 14:42הגב לתגובה זוכתבות טובות המלצות טובות אמון המוסדיים אבל הנייר הזה פשוט זבל.מדובר בנייר נאוויטס שעוד מעט אפשר יהיה לנגב בו את החלונות או משהו אחר...הרמאים והנוכלים גנבו לנו את הכסף.גועל נפש.
- אנונימי 04/06/2026 16:22הגב לתגובה זוושכל זה כנראה יבוא לביטוי כבר ברבעון הקרוב ובהמשך.הבעיה היא שיש כנראה כאלו שמנסים כל הזמן להוריד בכוונה את מחיר הנייר.ומעניין מה הסיבה לכך
- אנונימי 04/06/2026 17:00אם היתה פה בוננזה אז המניה והאופציה היו כבר מזמן מזנקות. ומרוב דיבורים והצהרות דרסטיות על רווחים אדירים ופוטנציאל ענק פשוט אין כבר מה לאכול....
- 61.מחרבייך ושונאייך ממך יצאו (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 14:34הגב לתגובה זו
- אין הביישן למד ואין הקפדן משקיע בשוק ההון כי הוא מקפיד רק על השקעה סולידית של 3 אחוז שנתי (ל"ת)עונת הפתגמים שלא קשורים 04/06/2026 20:47הגב לתגובה זו
- 60.יעקוב 04/06/2026 14:28הגב לתגובה זוברכה והצלחה לעם ישראל
- 59.הבורסה לפני ירידות חדות בחודש הקרוב (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 14:24הגב לתגובה זו
- כתבת את זה לפני חודש וגם חודש לפניו. אך אם תתמיד בסוף תצדק לתקופה קצרה בתוך העשור הנוכחי (ל"ת)אל תתן למציאות להחליש אותך 04/06/2026 20:49הגב לתגובה זו
- 58.ניסיון לתקן מעט לא צלח מיד הגיעו המשחיתים (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 14:19הגב לתגובה זו
- 57.אנונימי 04/06/2026 14:15הגב לתגובה זומחכה לכם כשתהיו עם המכנסיים למטה. אקנה ממכם בזיל הזול
- השמחה לאיד של השורטיסיטים תמיד קצרה. מעניין למה (ל"ת)איך התשואה שלך בשנתיים האחרונות 04/06/2026 20:51הגב לתגובה זו
- אנונימי 04/06/2026 14:52הגב לתגובה זולונג לתווך ארוך לא מוכרים בגלל שיבוש רגעי
- 56.י 04/06/2026 13:46הגב לתגובה זושוב שעתיים בלי פרסום תגובות.. אפשר להחליף את כל האתר הזה ב AI
- יפה שלא נמאס לך לקשקש אחרי תקופה כה ארוכה. לא ברור למה בכלל אכפת לך מתי מפרסמים. אולי יוצאים להפסקה (ל"ת)המתלונן היומי 04/06/2026 20:53הגב לתגובה זו
- 55.אנונימי 04/06/2026 13:46הגב לתגובה זוהתגובה עוד לא התפרסמה ובנתיים זה בדיוק מה שקרה..השוק חוזר לרדת.. חבורת פשע השתלטה על המסחר באין מפריע
- אתה כותב יום יום שאתה יודע מה יקרה בשוק ההון. מה היה עושה מישהו שנניח יודע מראש את המספרים בלוטו.. (ל"ת)בתיאוריה 04/06/2026 20:54הגב לתגובה זו
- 54.עליות חברים לא יוצא אני קונה עוד (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 13:30הגב לתגובה זו
- 53.אריאל 04/06/2026 13:23הגב לתגובה זולאומי ליפני המילחמה עים איראן היתה בשער 8750 היום נימצאת בתחתית
- לאומי אכן אחלה מניה אבל התגובות שלך הן כמו הנדסת תודעה ולא מהסוג המתוחכם (ל"ת)שירות לאומי 04/06/2026 20:56הגב לתגובה זו
- רן 04/06/2026 16:56הגב לתגובה זושיא כל הזמנים במניית לאומי היה קרוב ל8100 והוא הושג בתחילת המלחמה עם איראן כאשר השווקים היו באופוריה מטורפת והבורסה כאן עלתה 10% בשבוע. עדיין היא רחוקה משם נסחרת ב6700 לטווח הארוך מאוד בהחלט השקעה טובה לדעתי
- ירמולקא 04/06/2026 16:43הגב לתגובה זויתרסק ל6666.66 ומשם ל 666.66..היידה ביבוש המלך
- אני אוהבת דביבון לאומי. זה אחלה. מחזיקה שמונה שמיניות מההון הנסחר בפיקדון כספי סולידי. לפי שער של 3K (ל"ת)דברים שכתבתי בתגובות 04/06/2026 20:59
- 52.גבי 04/06/2026 13:04הגב לתגובה זולדעתי הזדמנות גדולה להיכנס פנימה
- קניתי היום (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 15:07הגב לתגובה זו
- רמקו 04/06/2026 16:52לקנות 6 מליון שקל לפי 7000 ושני מליון לפי 8300 ויוצא לנוח..
- אורן 04/06/2026 14:16הגב לתגובה זואתה מופסד על הנייר כי קנית אותו במחיר עדר ומחכה לעדר נוסף שייכסה עלייך
- אנונימיבנקים 04/06/2026 15:10לא יודע מה אתה מדבר דוחות מצויינים היה להם בניטרול המס החד פעמי הם עוד יעלו חזק לחץ קטן של הזרים הפיל אותם אבל מהר מאוד הכל יחזור
- לא נכון תמיד הוא כתב כאן לדעתו על לאומי גם בשיא (ל"ת)עוכב 04/06/2026 15:07
- 51.אנונימי 04/06/2026 13:01הגב לתגובה זוהירידות כביכול הצטמצמו אבל אוטוטו שוב נראה אותן מתעצמות. שיטה שעובדת כך כבר מספר ימים באין מפריע ובאין חקירה
- 50.אנונימי 04/06/2026 12:54הגב לתגובה זוגם המשך הסכם שלום עים סוריה
- 49.ילדים משחקים עם הכסף של הציבור (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:35הגב לתגובה זו
- 48.ממשלה מושחתת מה מצפים מהבורסה (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:29הגב לתגובה זו
- ביבי 04/06/2026 12:58הגב לתגובה זושהבורסה זינקה בשלוש השנים האחרונות הממשלה גם אחראית לא תמשיכו להפגין בקפלן תחפשו על מה חבורת מסכנים כל החיים שלכם אתם רואים רק רע
- אדיוט מה קשור שמאלני אתה חי פה. לא רואה לאן הממשלה מדרדרת את המדינה (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 16:50
- 47.אנונימי 04/06/2026 12:28הגב לתגובה זוצריך פשוט לחכות בקרוב עוד 4 שנים של ימין בפרצוף שלהם ואז נמשיך למעלה
- תזהרו מסכסכנים בתשלום או בשליחות שכותבים תגובות מסיתות בכוונה (ל"ת)עם ישראל חזק מימין ומשמאל 04/06/2026 21:04הגב לתגובה זו
- אתה רציני סימן שאלה. עוד 4 שנים כאלה ואבדנו. עדיף לכולנו לחפש מדינה אחרת (ל"ת)מזלכם שגיבורי קפלן הצילו המדינה 04/06/2026 21:02הגב לתגובה זו
- השמאל אתה מתכוון לטייסים שהצילו אותך מהאירנים (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 14:21הגב לתגובה זו
- אנונימי 04/06/2026 14:56הטייסים לצערי בחרו ב7 לאוקטובר ולפני כן לשבות ולא להציל את אחינו שנרצחו באותו היום.הם קצת השתפרו אבל זה לא משכיח את הצד שהם בחרו.
- 46.שושו 04/06/2026 12:27הגב לתגובה זומישהו פה עשה קופה והאכיל את כל הסוחרים בסכומים זניחים הוריד את הבורסה ליותר מ2 אחוז מכר פוטים לכל הפריירים והעלה בחזרה ועכשיו קונה את הפוטים שמכר בחצי מחיר.הבורסב זה קזינו ושחקני המעוף הם בעליה זה לא בורסה זה קזינו אם כי הסיכויים להרוויח גדולים יותר
- 45.4274 הייתה היום הפקיעה תראו לאן הורידו (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:19הגב לתגובה זו
- 44.שחקני מעוף החליטו החודש להרוויח מהפוטים (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:18הגב לתגובה זו
- 43.אנונימי 04/06/2026 12:02הגב לתגובה זוישראל לקראת הסכם שלום עים לבנון ארצות הברית וישראל לקראת הסכם שלום עים איראן וישראל לקראת הסכם עים סעודיה
- ליאת 04/06/2026 13:01הגב לתגובה זועם ישראל יחגגו חגיגה גדולה אמן
- מירי 04/06/2026 12:16הגב לתגובה זוימים יפים יגיעו לעם ישראל בשעה טובה ומבורכת גאולה
- 42.משה 04/06/2026 12:00הגב לתגובה זולא יאמון מה שקורה בליויתן ורציו.. קק בשורות מצויינות החברות מרויחות מאות מיליוניי דולרים ורציו נמוכה 44 אחוז מהשיא שלה מלפניי 10 שנים..מדינה של פושעים
- 41.אבי 04/06/2026 11:54הגב לתגובה זוממשיכים לגנוב .....
- קומבינות מכרזים ומינויים (ל"ת)אבי 04/06/2026 12:05הגב לתגובה זו
- 40.המדינה הלכה לנו (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 11:46הגב לתגובה זו
- אנונימי 04/06/2026 19:53הגב לתגובה זוקפלניסטים מטורללים ונוכלים המדינה רשומה בטאבו על שמכם !
- 39.אנונימי 04/06/2026 11:46הגב לתגובה זוזה לא שביזפורטל כתבו את זה סתם.. כנראה זה מידע מוקדם שנועד להכין את הקרקע ולצרף מוכרים נוספים ובכך להעצים את הירידות..כתבתי בעבר שצריך לחקור גם את המסחר החשוד וגם קשרי עיתונות וגופי השקעה
- 38.אנונימי 04/06/2026 11:44הגב לתגובה זומתקרבים לתיקון של עשר אחוזזה הזמן לקנות!!!
- 37.איפה מר כלכלה למה הוא לא עוצר את הירידות העיקר הפנסיה שלו תקציבית (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 11:43הגב לתגובה זו
- למר כלכלכה לא מעניין העם רק הכסא (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:26הגב לתגובה זו
- 36.הזרים בורחים מהגועל במדינה (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 11:38הגב לתגובה זו
- הגועל שאתה מנסה ליצור כאן (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 13:52הגב לתגובה זו
- 35.תיקון (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 11:18הגב לתגובה זו
- 34.אנונימי 04/06/2026 11:17הגב לתגובה זוצרו קשר כמה שיותר מהר עם משרד מפרגן המדינה על מנת שיבדוק לעומק מה מתרחש בבורסה. חחחח
- 33.אנונימי 04/06/2026 11:16הגב לתגובה זוהיא יורדת כצריך לרדת
- 32.אנונימי 04/06/2026 11:10הגב לתגובה זומר בטחון ומר קלקלה ממשיך כרגיל ויש הפסקת אש עם לבנון ואפילו הוא ניצח את אירן ההסכם עם אירן אוטוטו מתקרב תמשיכו להצביע ביבי והכל יסתדר ... לטובתו
- 31.אנונימי 04/06/2026 11:07הגב לתגובה זוחתמה 2 חוזים חשובים השבוע שיעלו לה את ההכנסות משמעותית ברור שהיא תעלה בקרוב.. וכבר היום עולה כשכל השוק יורד..
- 30.אנונימי 04/06/2026 11:04הגב לתגובה זונכנסו לארית וכבר מופסים 30 אחוז!!לנייס 15 אחוז הפסד!!!
- להראל היו הביצועים הטובים ביותר במניות בשנה האחרונה. מוזמן לבדוק (ל"ת)מה נטפלת להראל 04/06/2026 22:29הגב לתגובה זו
- 29.ממשלה כושלת בורסה מתמוטטת (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 11:04הגב לתגובה זו
- מהממשלות הטובות ביותר אי פעם בישראל (ל"ת)מאיר 04/06/2026 13:53הגב לתגובה זו
- אנונימי 04/06/2026 15:07ממשלת כישלון וחידלון. מביש.
- 28.אני כבר מפחד לפתוח את האתר בבוקר רק דיכאון. (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:55הגב לתגובה זו
- 27.אנונימי 04/06/2026 10:55הגב לתגובה זוהבורסה הולכת להתפרק ב30 40 אחוז. משבר קשה בנדלן וחברות בנייה ובנקים הולכים לקרוס. במקביל גלי פיטורים בהייטק ומחירים מטורפים בחיי אדם ופצועים עבור הגעה בדיוק לאותו הדבר בלבנון איראן ועזה. הכל בתיבול של שחיתות ורקבון. אין עציד ולצערי השבר כל כך עמוק שגם החלפת השלטון לא תביא מזור.
- הבורסה בריאה הכל טוב רק אצלכם פורעי קפלן הכל רע רע רע ומקווים בשבילכם שימשיך להיות לכם רע (ל"ת)מפגש רעים 04/06/2026 13:57הגב לתגובה זו
- אנונימי 04/06/2026 12:30הגב לתגובה זוגם ככה בבחירות תקבלו שוב ימין ואז תהיו חמוצים במשך 4 שנים שוב בטענה שאתם הרוב
- 26.אנונימי 04/06/2026 10:54הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
- אנשים לא מבינים שכאשר מחיר הדירה שלהם יורד המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4 (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:16הגב לתגובה זו
- 25.אל תאמינו להמלצות הן השחלות (ל"ת)חיים ליכט 04/06/2026 10:44הגב לתגובה זו
- 24.המוסדיים השקרנים יגידו תשואות חיוביות .. (ל"ת)אלי לוי 04/06/2026 10:43הגב לתגובה זו
- 23.הכי טוב תיקנו פוטים. הבורסה במפולת (ל"ת)יניב כהן 04/06/2026 10:43הגב לתגובה זו
- 22.הבורסה נשלטת עי שחקני מעוף שרוצים רק פוטים וירידות (ל"ת)בני שוטרץ 04/06/2026 10:42הגב לתגובה זו
- 21.לא לגעת פה בכלום בורסה מסריחה ומגעילה (ל"ת)מנחם 04/06/2026 10:42הגב לתגובה זו
- 20.מכירות חיסול בבורסה הזוועתית שלנו (ל"ת)רמיר 04/06/2026 10:41הגב לתגובה זו
- 19.א 04/06/2026 10:41הגב לתגובה זותוך פחות משעה מרסקים את השוק כבר באחוז. מצד שני הדולר לא זז. אנומליה שמזמן היתה צריכה להביא לחקירה
- 18.אנונימי 04/06/2026 10:40הגב לתגובה זואותה כותרת כל יום...פשוט קופי פייסט...אף עיתונאי כלכלי רציני לא תוהה איך יום אחר יום מרדימים את הציבור עם פתיחה יציבה ואז משום מקום מגיעה התרסקות.. במחזורי מסחר גדולים אין מצב שדבר כזה יכול להתרחש ללא תיאום בין מספר שחקנים. דבר היותר לא ברור זה קשר השתיקה הן של רשויות האכיפה והן של התקשורת הכלכלית
- העיתונאים מתפלאים מה האינטרס שלך לכתוב את אותן תלונות כל יום. מה יוצא לך מזה (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 21:09הגב לתגובה זו
- 17.אנונימי 04/06/2026 10:25הגב לתגובה זובשפה הונגרית. הסיומת של נאוויטס מראה על בדיחה. וזה מה שקורה עם הנייר הזה לאחרונה ואפשר עוד מעט לנגב איתו את ההפסדים הגדולים של המשקיעים שנפלו למלכודת של הרמאים
- 16.דיקטטורה בורסה גמורה (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:24הגב לתגובה זו
- 15.אנונימי 04/06/2026 10:24הגב לתגובה זוניערו את הידיים החלשות
- רמי 04/06/2026 11:25הגב לתגובה זולאומי החכמים אוספים סחורה
- 14.שיירות המוכרים הולכות ומדלדלות ומייצרות הזדמנות חדשה לכסף שחיכה בצד (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:23הגב לתגובה זו
- 13.י 04/06/2026 10:23הגב לתגובה זוכל מה שקורה בשוק מתואם ומתוזמן. העובדה שיום אחר יום השוק פותח ביציבות או בעליות ותוך פחות שעה עוברים לירידות חדות...מעיד אלף מונים שמשהו מסריח על גבול הפושע מתנהל במסחר. למי שנמצא הרבה שנים בשוק ברור שתנודתיות חריפה ומהירה כזו לא זכורה
- שטויות במיץ. לך תלמד את עקרונות המסחר. אולי תשחרר אותנו מהתגובות המחזוריות שאף אחד לא מתייחס אליהם (ל"ת)זה בוטח תגובות מבוט 04/06/2026 21:12הגב לתגובה זו
- 12.אין קונים לבורסה הצולעת הזאת שצוללת כבר שבועיים (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:23הגב לתגובה זו
- 11.אנונימי 04/06/2026 10:21הגב לתגובה זושוב פתיחה יציבה ותוך רבע שעה ירידה של חצי אחוז. יום אחר יום.. פעם אחר פעם. תגובה אחר תגובה וכמובן רשויות האכיפה ישנות...
- 10.אנונימי 04/06/2026 10:15הגב לתגובה זוהזרים בורחים מהבורסה ..האמון שלהם בכלכלה ובאופק המדיני מתפוגג..
- מה גורם לך לחשוב כך. זה בגלל הירידות. אתה מאלה שחושבים שבורסה תמיד עולה. לך תלמד ותחזור חכם יותר (ל"ת)מבוא להשקעות. חלק א 04/06/2026 21:14הגב לתגובה זו
- 9.כל יום אותו ניגון (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:14הגב לתגובה זו
- 8.אנונימי 04/06/2026 10:14הגב לתגובה זוהחברה מחלקת דיבידנד נדיב מישהו יודע כמה היא תחלק
- פח (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 12:52הגב לתגובה זו
- 7.מאפיונרים שולטים פה (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:07הגב לתגובה זו
- 6.הירידות הפכו לקבוע (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:03הגב לתגובה זו
- ומה עם הביטוח ותשתיות 04/06/2026 22:25הגב לתגובה זועל מה אתה מבסס את הקביעה שלך. מה קבוע בירידות. האם לפני יומיים לא היו עליות
- 5.אותה כותרת זו תעלה וזו תרד פשוט ירידות זהו (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 09:32הגב לתגובה זו
- 4.אנונימי 04/06/2026 09:13הגב לתגובה זוחמדנות הורגת
- 3.אנונימי 04/06/2026 08:50הגב לתגובה זונייס חתמה על הסכם ענק בבריטניה תראו דיווח בבורסה בנושא אין ספק שהמניה תעלה בקרוב .
- אין אמון בה סתם (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 09:34הגב לתגובה זו
- מ. כהן 04/06/2026 09:28הגב לתגובה זושמתפרס על שנים רבות כך שזה יתרום מעט בשורת הרווח השנתית.
- אנונימי 04/06/2026 11:06שימו לב זה חוזה שני שלה השבוע חתמה גם עם בריטניה וגם עם נורווגיה.. זה יגדיל לה את ההכנסות מאוד ! ברור שתעלה בקרוב
- חרטא אין אמון בנייס (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 10:36
- 2.בנקים תענוג (ל"ת)אנונימי 04/06/2026 08:41הגב לתגובה זו
- 1.מתרסקים לאט לאט (ל"ת)יוני 04/06/2026 08:36הגב לתגובה זו
- אנונימי 04/06/2026 22:27הגב לתגובה זואתה כנראה מתכוון ללווינים בני 30 שמתרסקים לאט לאט. בכל זאת שירתו הרבה שנים. אבל לפחות יש לנו את שוק ההון שעלה יפה בשנתיים האחרונות