"דליס - מגשי אירוח"– אוכל שנולד באהבה ועשוי באהבה

תוכן בחסות |

בעידן שבו עסקים רבים מתמודדים עם קשיים ולא תמיד מצליחים להתגבר עליהם, טוב לפגוש את איציק מקייטרינג "דליס" שהצליח בעשר אצבעות להפוך סנדביצ'ייה קטנה בתל אביב למפעל מזון מורשה עם רישיון יצרן ועם אלפי לקוחות קבועים החוזרים ונהנים שוב ושוב מהשירותים של קייטרינג "דליס - מגשי אירוח".

 הכול החל במקרה, מספר איציק, הייתי עדיין רווק וחיפשתי עסק להשקעה, חבר סיפר לי על סנדביצ'ייה קטנה ברחוב אחד העם בתל אביב העומדת למכירה. ביקרתי במקום, התרשמתי ובתוך שבוע הייתי כבר הבעלים שלה. סיגל, שהייתה אז חברתי ולימים אשתי, הצטרפה אלי לעבודה.

עבדנו קשה והצלחנו להפעיל את העסק ולגדול בתקציב זעום. המקום היה קטן ואחרי שנתיים וחצי הוספנו עוד שטח וכך בחמש פעימות גדלנו, בכל פעם הוספנו עוד שטח ועוד מחלקה לעסק שלנו עד שבשנת 2018 החלטנו לאחד את כל המחלקות, עזבנו את הסנדביצ'ייה ברחוב אחד העם ועברנו לשביל המרץ בתל אביב, למקום גדול ומרווח עם מכשור בטכנולוגיה חדישה, עם עמדות עבודה מרווחות, עם עמדה לצ'קר, (אחראי על הביקורת) הבודק כל מנה לפני שהיא יוצאת מהמפעל, עם שף מיוחד שעובד במקום, עם מערך הפצה מתקדם, עם רישיון יצרן מטעם משרד הבריאות ועם הכשר של בד"ץ בית יוסף.

 

"דליס - מגשי האירוח" – החברה שהמציאה את מגש האירוח

בשנת 1997 סגנון ההגשה באמצעות מגשי אירוח עדיין לא היה מוכר. היינו הראשונים הראשון שזיהינו את הטרנד ואת הביקוש הרב לסגנון ההגשה באמצעות מגשי אירוח, ומאז הכול היסטוריה.

הייתה לנו לקוחה ותיקה, מספר איציק, שעבדה במשרד  עורכי הדין "גרוניצקי ושות'". היא נהגה לקנות אצלנו סנדוויצ'ים, היא התלהבה מהם והחלה להזמין אותם לישיבות הצוות במשרד. היא ביקשה שאכין לה סנדוויצ'ים לישיבה בדרך שבה היא לא תצטרך להתעסק בהם, רק לפתוח את האריזה, להגיש לשולחן ולאכול.

 הכנתי לה מגש מעוצב עם כריכים טעימים. לא עברו כמה ישיבות והיא ביקשה גם מגשים עם ירקות, וכך בכל פעם שבמשרד התקיימה ישיבת צוות הכנו לה מגשים מעוצבים עם כריכים במגוון טעמים העשויים מלחמים שאפינו במאפיה הביתית שלנו ומגשי ירקות צבעוניים וטריים.

זיהיתי את הצורך, הבנתי את היתרונות של מגשי אירוח, הערכתי שיכולה להיות דרישה גדולה למוצר והתחלתי לפתח אותו. כאמור, זה קרה בשנת 1998, אף קייטרינג עדיין לא השתמש בסגנון ההגשה הזה, אנחנו היינו הראשונים ואחרינו הגיעו חברות רבות שחיקו אותנו והצטרפו אל הטרנד.

הייתי בן בית במשרד עורכי הדין "גרוניצקי ושות'". הייתי נוכח גם בחלק מישיבות הצוות, בתפקיד המסעדן, והבנתי מה המשמעות של אכילה תוך כדי ישיבת צוות. הבנתי שהאנשים לא רוצים להתעסק עם האוכל, עם צלחות, סכין, מזלג וכו' וכך התחלנו לפתח את מגשי האירוח עם "פינגר פוד", אוכל בגודל אצבע, אוכל שאותו אפשר לאכול באלגנטיות עם האצבעות בלי להפסיק את רצף הדיון בישיבה.

 

משולחן ערוך ביער ועד לאירועים בבית הנשיא

כיום יש לנו 6000 לקוחות קבועים המזמינים אותנו שוב ושוב לאירועים שונים, לאירועים עסקיים, לכנסים, להרמת כוסית, לשמחות משפחתיות, קייטרינג לשבת חתן, בר מצווה, ימי הולדת, חתונה ועוד. הלקוחות שלנו מרוצים מאתנו ושמחים להמליץ עלינו, השם הטוב שלנו עובר מפה לאוזן ובכל שנה נוספים לקוחות חדשים למאגר הלקוחות הקבועים.

אנו יכולים להתמודד עם כל משימה ועם כל דרישה, מלקוח שהתקשר וביקש שנחכה לו עם שולחן ערוך בפארק בהרצליה, הוא מגיע עם אוטובוס מלא בנוסעים, הם רוצים לרדת, לאכול, ליהנות ולהמשיך בנסיעה ועד לאירועים יוקרתיים כמו אירוע בבית הנשיא שבו נבחרנו להיות האחראיים על הכיבוד באירוע.

מגשי האירוח שלנו כבר חצו את גבולות הארץ. לקוח מפורסם התקשר וביקש לקחת אתו במטוסו הפרטי מנות אירוח ולהגיש אותן באירוע שהוא עורך בקפריסין השכנה. גם כאן עמדנו במשימה בהצלחה רבה.

יש לנו מחלקות רבות במפעל, מחלקת מגשי האירוח, וקייטרינג בשרי וחלבי

בקייטרינג החלבי אנו מגישים מאכלי גורמה ,חלביים, פסטות, קישים, פשטידות, מיני פשטידות, סלטים עשירים ומגוון גדול של לחמים הנאפים רק עבורנו, במאפייה הביתית שלנו.

המטבח הבשרי נפרד מהמטבח החלבי מטעמי כשרות ובו אנו מתמחים בהכנה של מנות בשר מסוגים שונים, תוספות טעימות ומעניינות, דגים ועוד.

 

מה סוד הקסם שלכם? איך אתם מצליחים לגדול בשוק רווי תחרות?

הסוד שלנו הוא שירות אדיב, התמדה, התחדשות והקפדה על רמה גבוהה של אוכל טעים וטרי. המוטו שלי אומר איציק, "מה שלא הייתי נותן לילדים שלי לאכול לא אתן גם ללקוחות שלי".

אנו מקפידים על תנאי היגיינה גבוהים, על חומרי גלם משובחים וטריים ועל ביקורת קפדנית על כל מנה היוצאת מהמפעל. לא אחת, אנו נאלצים לפסול כמויות גדולות של אוכל מפני שהם לא עמדו בתנאי הבקרה הקפדניים שלנו.

שירות אדיב, זו לא קלישאה שחוקה עבורנו. אנו זמינים בכל רגע, אנו עונים מיד לטלפון, בתוך רבע שעה חוזרים עם תשובה במייל ואין לקוח שחיפש אותנו ולא נענה מיד,  גם אם זה שעות ספורות לפני האירוע, והכי חשוב יש לנו אתר שהוא זמין ללקוחת שלנו 24/7 ששם ניתן לבצע הזמנות און ליין מגשי אירוח

יש לנו מערך הפצה יעיל ומתקדם. אם תזמינו מגשי אירוח בתל אביב, הם יגיעו אליכם בתוך שעתיים, אם תזמינו מגשי אירוח להרצליה, קחו בחשבון שעתיים בתוספת זמן הנסיעה, למקומות מרוחקים בצפון או בדרום רצוי להזמין יום או יומיים מראש.

אנו מתחדשים כל הזמן. אנחנו נוסעים לתערוכות בעולם כדי להתרשם מטעמים חדשים, מטכנולוגיות ייצור עדכניות ועוד וכל הזמן מתחדשים במוצרים. רק לאחרונה הוספנו מגש מתוקים אל המבחר הגדול של מגשי האירוח שלנו. על הכנת המגש החדש עבדנו במשך שלושה חודשים, השקענו מחשבה בבחירה הנכונה של המתוקים, בעיצוב של המגש, באריזה שלו ועוד.

אנו מגיעים לכל אירוע, בכל מקום ברחבי הארץ. יש לנו צוותים מיומנים, בראש כל צוות עומד אחראי מחלקה, כולם עובדים באהבה ואוכל שעושים באהבה, מתקבל באהבה.

כשרות מהדרין בד"צ בית יוסף.

להזמנת מגשי אירוח בפריסה ארצית ניתן להיכנס לאתר בכתובת  www.delis.co.il

או ליצור קשר בטלפון 035600274

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.