שיווק שותפים טודובום – הכנסה מדהימה מהבית

|
(88)
arm-wrestling, צילום: Pixabay

בשנים האחרונות סוחפת אותנו מהפכת האינטרנט המאפשרת לעשרות אלפי ישראלים להגיע ליציבות כלכלית. שאלות כגון "איך לעשות כסף באינטרנט", "איך לייצר הכנסה מהבית" או "כיצד להרוויח בזמן שאתה נח בחוף הים" מקבלות תשובה על ידי הדור הצעיר,  דור אשר חוסך בחודש מה שבן אדם ממוצע חוסך במשך שנה שלמה.
הכסף מהיר, עלויות ההשקעה אפסיות, הזמן סביר והפעילות נעשית מהבית על פי לוח הזמנים שנקבע על ידי המשווק. אין ספק שכיום יש דרכים רבות ומגוונות כיצד ניתן להרוויח כסף מהאינטרנט.
אז אם המשכורת שלך לא מספיקה לך ועדיין אתה מפחד להתפטר, הכתבה הזו מיועדת עבורך.
יצאנו לשטח לבדוק איך באמת עובד עולם השיווק האינטרנטי והגענו לשיחה של "אחד על אחת" עם ליטל, מנהלת קשרי לקוחות של פלטפורמת שיווק השותפים -  טודובום או באנגלית ToDoBoom .

אז ספרי לי, האם באמת ניתן לייצר כסף באינטרנט?
"בוודאי, הסכומים שתוכל לייצר יהיו תלויים בך. אין גבול והאופציה פתוחה לכולם".

מה זאת אומרת הסכומים תלויים בי?
"רוב הדרכים לעשות היום כסף באינטרנט מדברות על שיטות שיווק שונות ומגוונות כשהמובילה והמוכרת הינה שיטת שיווק השותפים – שיטה שבה התמקדנו כאשר פיתחנו את פלטפורמת טודובום, שהיא למעשה - רשת שיווק השותפים הגדולה ביותר בישראל", מסבירה ליטל.
"המשווק השותף הוא אתה, ברגע שבחרת לעשות כסף דרך האינטרנט מהבית".
"תפקיד המשווק השותף הוא לייצר לקוחות מתעניינים עבור המערכת מרחבי הרשת. ככל שהמשווק שותף ייצר יותר לקוחות מתעניינים כך הוא ירוויח יותר ולכן אין ממש גבול להכנסה המדהימה שניתן לייצר מהבית – זה בעיקר תלוי בכושר ההתמדה, הלמידה והמקצועיות של המשווק".

מה הכוונה לייצר "לקוח מתעניין", האם מדובר במושג מתחום השיווק ?
"לקוח מתעניין נקרא בשפה המקצועית "ליד" . לדוגמא, אם יש לי חנות פרחים ויש מישהו שמתעניין לקנות זר פרחים אז הוא נחשב ל - "ליד" ברגע שהוא השאיר את הפרטים שלו, במודעה שפרסמה החנות וביקש ליצור עמו קשר".

אז איך מגיעים אל אותם לקוחות מתעניינים ?
"אז זו עבודתו של המשווק שותף ומכאן נוצר שמו. עליו לשווק את המוצר / שירות של בעל העסק בכל דרך שיבחר כאשר הדרך הנפוצה ביותר היא הרשת החברתית בה כולם כבר לוקחים חלק".
"ברגע שהלקוח הפוטנציאלי נחשף לפרסום לאותו בית עסק שהמשווק בחר לפרסם, והשאיר את פרטיו, זו פעולה המאפשרת למשווק לייצר "לידים" – אשר יומרו בתשלום, בהתאם לסכום אותו מוכן לשלם בעל העסק אשר עשה את השיקולים והכדאיות הכלכלית שלו לפני".
 
אז איך המשווק רואה מזה הכנסה בסופו של דבר ?
"טוב ששאלת", מחייכת ליטל. "ברגע שהמשווק שותף מפרסם מוצר או שירות מסויים הוא הופך למעין "יחצן" של בית עסק מסוים ועל הפעולות הללו הוא יקבל את העמלה שלו. מכאן נגזרת המילה השניה – שותף. הוא בעצם שותף להכנסות של אותו בית עסק, הוא יקבל עמלת תיווך לפי אותו קמפיין שבחר".

האם תוכלי לתת דוגמא ספציפית אצלכם בטודובום ?
"בשמחה" עונה ליטל. " בטודובום ביצענו מספר לא מבוטל של שיתופי פעולה עם גופים המעוניינים לפרסם את השירותים שלהם ולמשוך לקוחות מתעניינים, אך אני אבחר בדוגמא אחת ספציפית. דמיין לך שהיכן שהוא ברחבי ישראל יש אמא המחפשת לעשות לילד שלה יומולדת עם חוויה אחרת מהמקובל, ודמיין שמן הצד השני קיים עסק בשם קרקס פלורנטין אשר מציע להורים לחגוג ימי הולדת כשהדגש הוא על חוויה "קרקסית" ושונה – התפקיד שלנו כפלטפורמה הוא לחבר בין הצדדים", גורסת ליטל.
"בשלב הראשון בטודובום נחתם הסכם בין החברה לבין הקרקס, בו נקבע כמה ישולם על ידי הקרקס עבור לקוחות המתעניינים ביום הולדת – לשם הדוגמא נאמר 100 ₪ עבור כל לקוח שהשאיר פרטים (ליד)".
"בשלב השני החברה מעלה את הקמפיין הפרסומי ומעדכנת את כל אלפי השותפים כי הם יכולים להרוויח מייצור לידים לימי הולדת, כאשר ניתנים בתוך המערכת שלנו הצעות כיצד לשווק את "המוצר", הדרכות והוראות ספציפיות וכמובן נתונים כמה ירוויח המשווק עבור כל ייצור ליד – לרוב מדובר ב 25% מגובה התשלום הכולל, דהיינו 25 שח עבור כל "ליד" שנוצר על ידו".
"בשלב השלישי, לכל שותף ניתן "קישור ייעודי" אשר מוביל את הלקוח המתעניין להשארת פרטים, כאשר לכל קישור יש סיומת ספציפית המקשרת את ה"ליד" עם הפרסום הספציפי של השותף אשר הפיץ את הפרסום והקישור".
"ברגע שהלקוח השאיר פרטים הם עוברים אל הספק, הספק משלם לנו 100 ₪ ואנחנו משלמים לשותף 25 ₪ כך שלמעשה כל הצדדים מרוויחים מן העסקה ולכולם יש אינטרס לייצר כמות גבוהה ככל הניתן של לקוחות מתעניינים.

אז היכן רואה המשווק השותף את כל "הקמפיינים" אותם הוא יכול לשווק ?
"בטודובום בנינו לכל משווק שותף אזור ניהול אישי במערכת שם הוא יכול לבחור מבין עשרות הצעות - את השירות אשר הוא רוצה לפרסם, אלו נקראים הקמפיינים.
כל קמפיין מתומחר שונה ומעניק סכום עמלה שונה ולמעשה מייצר למשווק שותף, כאמור, קישור אישי לדף הרשמה, שם משאיר את פרטיו הלקוח הפוטנציאלי, ועליו רק לבחור קמפיין ולאסוף לידים זאת בכדי לייצר הכנסה הנעה בין כמה מאות לכמה עשרות אלפי שקלים בחודש".

האם תוכלי להסביר קצת יותר מה זה "קישור אישי" להרשמה ?
"פעולות הפרסום של השותף יוצרות חשיפה ללקוחות פוטנציאליים בהתאם לקמפיין שבחר, אך עלינו כחברה לדעת דרך מי הגיע הלקוח הספציפי אשר השאיר את הפרטים, זאת בכדי לחשב את גובה וכמות העמלות המגיעות לשותף".
"בטודובום פיתחנו מערכת אשר מייצרת עבור כל שותף, היישר מהחשבון האישי שלו, קישור (לינק) ייחודי אשר מוביל אל דף הרשמה – שם משאיר הלקוח את פרטיו מה שמאפשר למערכת "לסנן" אלפי לידים ולחשב את העמלה המגיעה לכל משווק".
 
אז למעשה כל שעליי לעשות הוא למצוא לקוחות ברחבי הרשת ולשלוח להם לינק להרשמה?
"נכון, הבנת הכל. בטודובום יצרנו מערכת מהפכנית שמציעה לך עשרות קמפיינים לבחירה, מייצרת עבורך לינקים אישיים, מעניקה לך אזור ניהול אישי למעקב אחרי רווחים ופעילות ואפילו תוכל לקבל הדרכות מקצועיות".

אם זה כל כך פשוט אז למה לא כולם עושים את זה ואיך זה שאנשים לא נהיים עשירים תוך זמן קצר ?
"החלק הקשה ביותר כמשווק שותף הוא לאתר את הלקוח ברחבי הרשת. לא כולם יודעים כיצד לשווק נכון את המוצר, באיזו פלטפורמה לפרסם ואין בידם את הכלים כדי להתמקצע ולמנף רווחים - זה למעשה הגורם העיקרי להבדלי ההכנסות בין המשווקים.
משווק שיודע כיצד להתנהל נכון בשיווק שותפים יוכל לייצר הכנסה גבוהה ואילו משווק שותף אשר מעוניין לייצר הכנסה אך אינו יודע כיצד לפרסם את הקמפיין, יתקל בבעיה אשר תוביל למפח נפש ואכזבה גדולה" .
"לצערי הרב אנשים הנכנסים לתחום מחפשים "כסף קל והתעשרות מהירה", וזה לא משהו שקיים בתחום. צריך ללמוד את התחום, להבין כיצד המח של הלקוח עובד, באילו פלטפורמות ניתן לפרסם ומי הוא קהל היעד, לבחור בקמפיינים הנכונים ובעיקר, כמו בכל עסק, להקים את העסק בסבלנות – אני לא מכירה "הוקוס פוקוס" אבל אני כן מכירה אנשים שלקחו את התחום כתחום העיקרי בחייהם ומרוויחים סכומים חודשיים אשר לא היו מביישים אף איש עסקים במדינת ישראל", אומרת ליטל.

אז מהיכן ניתן לקבל את הידע הדרוש ?
"גם כאן חשבנו על המשווקים בטודובום. ראשית כל, נתנו להם מענה ראשוני במערכת וייצרנו עבורם טקסט לפרסום המוצר בהתאם לכל קמפיין, כאשר מי שבאמת רוצה לייצר הכנסה פסיבית ולגדול בתחום, קיימת האפשרות להגיע להדרכות מקצועיות ולהבין את העולם של שיווק שותפים בצורה מקצועית.
בטודובום בנינו קורסים דיגיטליים המאפשרים לכל אדם בהתאם לרמת הידע שלו להיכנס לתחום בעלות מאוד סמלית, בלי הפתעות במהלך הדרך והכי חשוב , עם תמיכה בלתי פוסקת עד שיגיע להצלחה".

אז יש כאן עלויות מצד השותף המפרסם, חשבתי שזה בחינם ?
"אין עסק ללא עלויות", אומרת ליטל. "מי שמציג דבר כזה מציג מצג שווא. בטודובום בנינו "חבילות" הדרכה המאפשרות לכל אחד להחליט מה הסכום בו הוא מעוניין להשקיע כשהסכומים נעים בין 250 – 500 ₪ לחודש למשך 36 חודשים.
בסכום הזה מקבל השותף קורסים דיגיטליים, פגישות עם אנשי מקצוע, השתתפות בערבי צוות על בסיס שבועי השתתפות בכנסים וסמינרים, רישיון לתוכנות ספציפיות אשר מאפשרות פעילות אוטומטית על ידי רובוטים, תמיכה על בסיס שוטף – למעשה חבילה כוללת המאפשרת לכל אדם באשר הוא להגיע להצלחה וללמוד את התחום ואף לייצר הכנסה מדהימה".

האם אתם מוכנים "להבטיח" הכנסה כלשהי ?
"שאלה מצויינת", מחייכת ליטל. בניגוד לשאר קורסים או תוכניות שותפים אנחנו מתחייבים על הכנסה של מינימום 500 ₪ לחודש למשך 24 חודשים, מה שהופך אותנו לפלטפורמה היחידה אשר מוכנה לא רק ללמד אלא גם להתחייב לתוצאה".
 
 
אז אתם מתחייבים ליותר ממה שהשותף משלם? איך זה קורה בפועל ?
"קשה מאוד להסביר על תוכנית עסקית דרך כתבה ולכן מי שהתחום מעניין אותו מוזמן להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות, אשר יערכו על ידי אנשי מקצוע באחד מחמשת המשרדים שלנו הפרוסים ברחבי ישראל ולאחר מכן לקבל החלטה מושכלת האם התחום מעניין אותו".

אז כיצד נרשמים ?
ניתן להירשם למערכת בכתובת www.ToDoBooM.co.il , לאחר השארת הפרטים נציג מטעמינו יצור קשר טלפוני ויקבע פגישה פרונטלית כאמור, באחד ממשרדי החברה.
בסיום הראיון ביקשתי מליטל להציג בפני את המערכות הטכנולוגיות המאפשרות לכל "הקסם" הזה לקרות. בנימה אישית נראה שמדובר במערכת מדהימה אשר הושקעו בה שעות של פיתוח והמערכות אשר פותחו מאפשרות את הכניסה וההזדמנות להכנסה מהבית לכולם, בקליק אחד.
 
 
 מאת : רועי קינן

תגובות לכתבה(88):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 87.
    פשוט פצצה
    דניס 06/09/2019 02:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלטפורמה מטורפת
    סגור
  • 86.
    מרתק
    יוני 06/09/2019 01:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיואו פשוט מרתק
    סגור
  • 85.
    פלטפורמה מדהימה
    עדן 05/09/2019 20:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרויקט מטורף ורעיון מדהים ממליצה בחום??
    סגור
  • 84.
    טודובום אחלה הכנסה!!
    שרה 05/09/2019 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מסודרת, ומשפחתית עוזרים במהלך כל הדרך, אפשר להרוויח אחלה כסף בטודובום
    סגור
  • 83.
    רעיון מטורף
    עומר מחאמיד 05/09/2019 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בן אדם צריך המערכת רעיון מדהים
    סגור
  • טען עוד
  • 82.
    גאונות (ל"ת)
    אוראל 05/09/2019 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    רעיון גאוני (ל"ת)
    שמואל 05/09/2019 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 80.
    גאוני ביותר ! אין על טודובום רשת השוויק הכי גדולה בארץ. (ל"ת)
    ריזק 05/09/2019 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    סקפטי
    חן 05/09/2019 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לי להאמין שאפשר לבנות מערכת כל כך מתוחכמת הלוואי ואתבדה בהצלחה
    סגור
  • 78.
    הדרך להצלחה
    מיכאל 05/09/2019 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה באמת להתקדם בחיים זה המקום??
    סגור
  • 77.
    גאוני!
    אסף 05/09/2019 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העתיד כבר כאן! כסף על הרצפה
    סגור
  • 76.
    טודובום
    Jon 05/09/2019 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מדהים בהחלט שווה!!
    סגור
  • 75.
    טודובום
    יוסף 05/09/2019 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטורףףףףף
    סגור
  • 74.
    טודובום
    אבי 05/09/2019 19:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלטפורמה מדהימה וממש לעניין!!!
    סגור
  • 73.
    מטורף!!
    סיגל 05/09/2019 19:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע מטורף!!
    סגור
  • 72.
    אחלה
    ניסים 30/08/2019 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע ממש אחלה שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 71.
    טודו בום הגאוני!!
    בת 7 כהן 11/01/2019 00:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שמעתי על עשרות שיווקי שותפים. אבל לא שמעתי על כזאת שמהיום הראשון מקבלים כסף ויותר מיזה בצורה פסיבית! גאוני זו מילה קטנה מול הדבר העצום הזה . מאושרת להיות חלק הטירוף המושלם הזה!!!
    סגור
  • 70.
    טירף
    אלי 27/12/2018 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טירוף בעולם שיווק השותפים עושים היסטוריה ביחד
    סגור
  • 69.
    רשת שותפים
    אביאל אשכנזי 27/12/2018 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טודובום בהחלט מביאים משהו אחר חדש ושונה ונותן לנו את היכולת להרוויח כסף והרבה בדרך קלה ונוחה. תושה רבה לכל השותפים בעשייה.
    סגור
  • 68.
    פצצה של דבר
    יוסי 26/12/2018 12:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רשת השותפים הגדולה בישראל
    סגור
  • 67.
    שיווק שותפים ??
    ישי 26/12/2018 08:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דרך מעולה לייצר הכנסה עם עלות רצפה
    סגור
  • 66.
    תל אביב
    סמי 26/12/2018 02:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נשמע מעניין
    סגור
  • 65.
    צעד אחד לפני כולם
    צעד אחד לפני כולם! 26/12/2018 02:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין ספק שלקחו את רעיון שיווק השותפים למקום הרבה יותר מתקדם, שאפו.
    סגור
  • 64.
    שיווק מצליח
    לבנת נעה 26/12/2018 01:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טודובום זו רשת שיווק שותפים מטורפתתתתת ויעילה ביותר הרעיון והחדשנות שעומד מאחוריה לא יאמן- אך תאמינו תאמינו כי הנה זה קורה !!! מטורף
    סגור
  • 63.
    טודובום
    געפ 26/12/2018 01:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחלה דבר עתיד של עבודה
    סגור
  • 62.
    שיווק שותפים פיתרוו
    מקס 25/12/2018 23:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    על פניו נשמע ש טודובום הולכת לענות על הרבה חסרונות ובעיות שקיימות היום בתחום שיווק השותפים בין אם זה מערכת מרוכזת לקמפיינים תמיכה שותפת אצל שותפים קיימים וחדשים. ובעיקר זה הורדת הקושי בהתמדה היות והמערכת פועלת בדרך פסיבית עם כמה שפחות מגע אדם. פשוט מדהים!!
    סגור
  • 61.
    טודובום
    עמית מושייב 25/12/2018 23:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלופים פשוט שיטת הצלחה
    סגור
  • 60.
    מאוד מעניין
    אוראל 25/12/2018 23:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חקירה מעמיקה על התחום ואיך טודובום הולכת לשנות את הכללים!!!
    סגור
  • 59.
    טודובום רשת השיווק הכי מובילה שיש (ל"ת)
    אמיר אבו 25/12/2018 23:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    נשמע מעולה (ל"ת)
    יונתן 25/12/2018 23:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    גאוני!
    ארתור 25/12/2018 22:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הולך להיות העתיד...
    סגור
  • 56.
    טודובום
    נועם 25/12/2018 21:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעיון אדיר!!!!!
    סגור
  • 55.
    הגיעה הזמן לחדש
    אלון 25/12/2018 21:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף כל סוף הגיעה פלטפורמה שחשבה ופתרה את הבעיה הכי גדולה של השיווק שותפים, פשוט מטורף!!!
    סגור
  • 54.
    טודובום
    דניס 25/12/2018 21:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טודובום זה הדבר הבא!!
    סגור
  • 53.
    טודובום
    שחר 25/12/2018 20:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מעניין, הייתי רוצה לשמוע עוד פרטים על העסק הזה, איך הוא מתנהל וכו'..
    סגור
  • 52.
    טודובום
    ויאנה 25/12/2018 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טודובום רשת שיווקית מדהימה
    סגור
  • 51.
    מטורף (ל"ת)
    נעראני 25/12/2018 19:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 50.
    אחלה דבר
    נדב 25/12/2018 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מתעסק בשיווק שותפים כבר כמה שנים ואני רשום כמעט לכל פלטפורמה אפשרית גם בישראל וגם בחו"ל. חייב להגיד בכנות שמאוד התרשמתי מטודובום והמערכת שהם פתחו.. אני חושב שהיא מתאימה לא רק למשווקים מתחילים אלא גם למשווקים וותיקים כמוני שבעזרת הכלים שלהם הצלחתי להגדיל ולשדרג את העסק שלי ולהפוך אותו לאוטומטי
    סגור
  • 49.
    ואו.
    תמי 25/12/2018 19:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נישמע נורא מעניין, בתור אחת שמתעסקת בשיווק שותפים נישמע רעיון מדהים.
    סגור
  • 48.
    מטריףףף
    יוסף אבני 25/12/2018 19:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע שזה הולך לכבוש את העולם
    סגור
  • 47.
    רעיון מטורף (ל"ת)
    אוראל 25/12/2018 19:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    טוטודום
    אימאן 25/12/2018 19:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טודודום בצלחה
    סגור
  • 45.
    מעניין מאוד...איך מצטרפים?
    יצחק ישראלי 25/12/2018 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מאוד...איך מצטרפים?
    סגור
  • 44.
    איזה דבר!!!
    רוני עמית 25/12/2018 19:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לכם באמת!
    סגור
  • 43.
    חבל על הזמן!!
    דוד מויאל 25/12/2018 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שלא הצליח אי פעם בכל תוכנית שיווק אחרת יוכל להצליח בענק בטודובום, זאת מפני המענה הייחודי שהיא נותנת לאדם והולכת איתו עד ההצלחה
    סגור
  • 42.
    8
    5 25/12/2018 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ????
    סגור
  • 41.
    מערכת מדהימה שיכולה לייצר המון כסף. בלי ססמאות
    יוני 25/12/2018 19:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדהים
    סגור
  • 40.
    מעניין
    פואז 25/12/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוחות של הכנסה.. מאד מעניין
    סגור
  • 39.
    טודובום
    עופר 25/12/2018 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניייין מאוד.....שווה לשמוע לא עולה כסף
    סגור
  • 38.
    שיווק שותפים זה טודובום (ל"ת)
    סאמר 25/12/2018 18:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    ממליץ לכולם
    שמואל 25/12/2018 18:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שעובד ויש לו מעט בכיסו שיצטרף זאת הכנסה מהצד מדהימה
    סגור
  • 36.
    פקיעין
    אשרף סעידה 25/12/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדהים טודובום
    סגור
  • 35.
    לאנשים לפעמים קל לבחור בדרך הנוחה
    שני 25/12/2018 18:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשבפועל הדרך הנוחה היא לא הכי טובה. אם נכנסים לעומקם של דברים, וחושבים על זה באמת אז מגלים שאנחנו לרוב פועלים לפי הפחדים של ההורים שלנו כאשר אם היינו מתעלמים מהם לדקה היינו מגלים שזה הרבה יותר פשוט ממה שנראה לנו ! פשוט ללכת לפי מה שאנחנו מאמינים ולפי מה שאנחנו באמת חושבים שנכון. כי מה שאנחנו חושבים - אין חזק מזה..
    סגור
  • 34.
    מדהימים (ל"ת)
    aml khalilieh 25/12/2018 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    טודבום
    עופר 19/12/2018 19:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואאאאווווו רעיון אדיר
    סגור
  • 32.
    עוד עוקץ מבית היוצר של שגיב קורן
    רון 19/12/2018 19:10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כתבה ממומנת שנועדה לפתות אתכם לשלם לשגיב קורן כסף, ואז תשכחו מכספכם...כבר כמה שנים שהוא מחליף שמות לעוקצים שלו
    סגור
  • אתה קנאי (ל"ת)
    אלחי 25/12/2018 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 31.
    טודובום
    בוזגלו 19/12/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רעיוןןן מדהיייים, טודובום זה הדבר הבא בשיווק שותפים
    סגור
  • 30.
    טודובום ????????
    סירין 17/12/2018 21:34
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אחלה עסק, מטורףףף
    סגור
  • 29.
    טודובום שיווק שותפים
    אלי 17/12/2018 20:53
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פלטפורמה מטורפת תמניווה רווחים בדוק
    סגור
  • 28.
    טודובום רשת שותפים
    רוסלן 17/12/2018 19:56
    הגב לתגובה זו
    4 3
    טודובום שיווק שותפים - הינו שיטות שיווק, פרסום של העולם המודרני. המון בהצלחה!!
    סגור
  • 27.
    אום אל פחם
    מלאק 17/12/2018 19:40
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ממש מעולה שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 26.
    יר
    אימאן 17/12/2018 19:18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מדהים טודובוםםםםםםם??
    סגור
  • 25.
    טודובום ... ToDoBooM
    אנס 17/12/2018 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מדהים??????
    סגור
  • 24.
    טודובום מדהימה (ל"ת)
    טומי 17/12/2018 17:15
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 23.
    טודובום
    שחר 17/12/2018 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כתבה מעניינת, מחכה לראות תוצאות!
    סגור
  • 22.
    טודובוםםם
    טודובוםםםם 17/12/2018 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ממש מדהים זה יטריף את כולם
    סגור
  • 21.
    כתבה מעניינת מאוד (ל"ת)
    Amir abu 17/12/2018 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 20.
    וואו
    שלומי 17/12/2018 16:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    זה נשמע סופר מעניין שווא בדיקה
    סגור
  • 19.
    טודובום
    לינוי 17/12/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כתבה מעולה מציגה טוב מאוד את הייחודיות של טודובום רשת שיווק השותפים הגדולה בעולם
    סגור
  • 18.
    טודו בום
    אלי 17/12/2018 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הכנסה מטווורפת
    סגור
  • 17.
    שיטה מטורפת (ל"ת)
    משה 17/12/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 16.
    טודובום
    פואז סבאח 17/12/2018 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רעיון יצירתי להגברת ההכנסה
    סגור
  • 15.
    טודובוםםםםםםם
    .... 17/12/2018 16:14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ..
    סגור
  • 14.
    טודובום
    אימאן 17/12/2018 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חברת שיווק השותפים הגדולה בארץ.. עוד יהיה לה שם עולמי ..
    סגור
  • 13.
    טודובום
    עופר 17/12/2018 14:05
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ממש מדהים פשששש
    סגור
  • 12.
    טודובום
    טימור 17/12/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    6 2
    טודובום רעיון גאוני להכנסה. או הכנסה נוספת.
    סגור
  • 11.
    טודובום
    געפר 17/12/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    פרויקט מדהים
    סגור
  • 10.
    טודבום
    יוני 17/12/2018 12:02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    רעיון גאוני נשמע מטורףף
    סגור
  • 9.
    נשמע פנטסטי
    אלעד שפיר 17/12/2018 12:02
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מדהים מה שטודובום עושה! אהבתי מאוד את המיזם ואין ספק שלאחר שקראתי את הכתבה ארצה להיות חלק מהדבר האדיר הזה.
    סגור
  • 8.
    שיווק שותפים ברמה אחרת
    דוד בר 17/12/2018 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין ספק שטודובום פיתחה מערך שיווק יחודי במינו שיתאים לכל אחד שרוצה להשתלב בתחום, מדובר כאן אמנם בהשקעה אבל מדובר כאן בעסק לכל דבר והשקעה סמלית ביותר. מי שיכנס לתחום חזק, יוכל לפרט את הבוס ולהגיע להכנסות מדהימות שלא חשב כלל שאפשרי להגיע אליהם
    סגור
  • 7.
    שיווק שותפים פשוט מדהים (ל"ת)
    Amir abu 17/12/2018 11:59
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 6.
    טודובום Boom
    פואז 17/12/2018 11:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מדהים, הדרך להצלחה בטוחה
    סגור
  • 5.
    השיטה של טודובום היא שיטה מנצחת (ל"ת)
    אוראל 17/12/2018 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 4.
    טודובום
    נעראני 17/12/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מהםם וממליצים לקרא ולההצטרף לתוכנית
    סגור
  • 3.
    רשת שותפים הגדולה בישראל
    ליגון 17/12/2018 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 3
    טודובום ללא ספק מכוונת גבוהה ולא מפחדת ללכת על כל הקופה! עם המערכות המהפכניות והצוות הגדול ושגיב הלידר המטורף שנת 2019 הולכת להיות מטורפת!
    סגור
  • 2.
    טודובום
    הדסה 17/12/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הסבר מעולה, נשמע מעניין מאוד ושאפשר לעשות פההרבה מאוד כסף!!!
    סגור
  • 1.
    חברה מדהימה שאפשר לייצר הרבה כסף ! (ל"ת)
    יונתן 17/12/2018 11:42
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות