אחרי עסקת המיליונים: מה קשור ואלקטרה יעלו הערב בקמפיין
אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה תעלה קמפיין פרסומי בכיכובם של שלישיית מה קשור, תחת המסר "כשאתם בוחרים מזגן, תזכרו שהכל קשור". הקמפיין שמתכתב עם מהלך של החברה למען הסביבה, והקמת מפעל ירוק, יעלה בטלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ורדיו.
כזכור, לפני מספר חודשים חתמו שלישיית מה קשור, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף, על חוזה טאלנט עם אלקטרה, במסגרתו ירוויחו השלושה שישה מיליון שקל לשלוש שנים. בחישוב פשוט - כ-650 אלף שקל לשנה לכל אחד מהם.
הקמפיין הנוכחי נכנס למקבץ פרסומות מרתק, שכולל בין היתר את מורגן פרימן שמשמש כפזנטור של תדיראן, ורותם סלע, הפרזטורית של טורנדו.
אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה מספקת מגוון רחב של פתרונות מיזוג אוויר ביתיים ומסחריים. אלקטרה פועלת למעלה מ-77 שנה ומשווקת את המוצרים שלה בישראל וברחבי אירופה דרך חברות בינלאומיות, בהם BOSCH העולמית, עמה יש לאלקטרה שיתוף פעולה.
מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה, משה ארדר, מסר: "אנחנו שמחים להשיק את קמפיין הקיץ יחד עם שלישיית מה קשור, הפרזנטורים החדשים שלנו. כמובילת שוק המיזוג הישראלי, אלקטרה היא החברה הראשונה לייצר מזגנים ירוקים וידידותיים לסביבה, וזאת כחלק מהמאמץ הגלובלי לשמור על כדור הארץ ולצמצם את פליטות הגזים המזהמים. אלקטרה תמשיך להציע את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק, תוך שמירה על חדשנות ופיתוח טכנולוגיות ומוצרים ידידותיים יותר לסביבה".

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.