מה קשור מצטרפים לאלקטרה
צילום: יחצ אלקטרה

אחרי עסקת המיליונים: מה קשור ואלקטרה יעלו הערב בקמפיין

השלישייה שתקבל שישה מיליון שקל לשלוש שנים, נכנסת לתחום הסוער של עולמות המיזוג, עם תדיראן והפרזנטור שלה מורגן פרימן, וטורנדו עם רותם סלע. הערב יעלה הקמפיין
ביז מדיה |

אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה תעלה קמפיין פרסומי בכיכובם של שלישיית מה קשור, תחת המסר "כשאתם בוחרים מזגן, תזכרו שהכל קשור". הקמפיין שמתכתב עם מהלך של החברה למען הסביבה, והקמת מפעל ירוק, יעלה בטלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ורדיו.   כזכור, לפני מספר חודשים חתמו שלישיית מה קשור, ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף, על חוזה טאלנט עם אלקטרה, במסגרתו ירוויחו השלושה שישה מיליון שקל לשלוש שנים. בחישוב פשוט - כ-650 אלף שקל לשנה לכל אחד מהם.   הקמפיין הנוכחי נכנס למקבץ פרסומות מרתק, שכולל בין היתר את מורגן פרימן שמשמש כפזנטור של תדיראן, ורותם סלע, הפרזטורית של טורנדו.   אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה מספקת מגוון רחב של פתרונות מיזוג אוויר ביתיים ומסחריים. אלקטרה פועלת למעלה מ-77 שנה ומשווקת את המוצרים שלה בישראל וברחבי אירופה דרך חברות בינלאומיות, בהם BOSCH העולמית, עמה יש לאלקטרה שיתוף פעולה.   מנכ"ל אלקטרה מערכות אקלים ואנרגיה, משה ארדר, מסר: "אנחנו שמחים להשיק את קמפיין הקיץ יחד עם שלישיית מה קשור, הפרזנטורים החדשים שלנו. כמובילת שוק המיזוג הישראלי, אלקטרה היא החברה הראשונה לייצר מזגנים ירוקים וידידותיים לסביבה, וזאת כחלק מהמאמץ הגלובלי לשמור על כדור הארץ ולצמצם את פליטות הגזים המזהמים. אלקטרה תמשיך להציע את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק, תוך שמירה על חדשנות ופיתוח טכנולוגיות ומוצרים ידידותיים יותר לסביבה".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.