רותם סלע קמפיין טורנדורותם סלע קמפיין טורנדו
TV

קמפיין ראשון אחרי הסכסוך: צפו בפרסומת של רותם סלע לטורנדו

הקיץ בפתח וטורנדו תעלה בסדרת סרטונים בכיכובה של סלע, לראשונה מאז הצדדים סיימו את הריב המתוקשר ביניהם, שהגיע לביהמ"ש וחשף את תנאי העסקתה החלומיים של סלע
אלכסנדר כץ |

.

.

מזג האוויר הולך ומתחמם לקראת הקיץ וחברות המזגנים מעלות הילוך לקראת העונה החמה של השנה, תרתי משמע. כעת תעלה טורנדו קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע, לראשונה מאז תום הסכסוך בין הצדדים לפני כשלושה חודשים.

הסרטון הנוכחי הוא הראשון מתוך שישה סרטונים שהופקו על ידי משרד הפרסום מקאן תל אביב בעלות של כמה מיליוני שקלים, ואלה צפויים לעלות בעונה הקרובה, המועד החם של רכישת מזגנים לקראת הקיץ כאמור. 

בסרטון החדשה אותגרה סלע ללמוד שפה חדשה ומורכבת במיוחד - יפנית. במסגרת הסרטון פוגשת סלע מומחים יפניים שעומדים מאחורי טכנולוגיית האינוורטר של מזגני טורנדו, ומגלה כי יש דברים שנשמעים ברור בכל שפה. 

רונן בזזי, יו״ר ובעלים של קבוצת טורנדו, מסר: "אנו שמחים להשיק היום את הקמפיין הראשון שלנו לעונת הקיץ".

.

חוזרים לשתף פעולה

.

סלע שמשה במשך חמש שנים כפרזנטורית של טורנדו, והייתה מאד מזוהה עם המותג. באפריל 2021 היא אף חתמה על חוזה להארכת החוזה לסוף 2022. ואולם בסוף 2021 קיבלה הצעה מדהימה מבנק דיסקונט עם שכר של כ-2.5 מיליון שקל לשנה, אבל עם דרישה לבלעדיות. בשל כך הודיעה סלע לטורנדו על סיום ההתקשרות בין הצדדים, והבהירה כי לא ניתן יהיה לעשות שימוש בחומרים הכוללים אותה, מתחילת 2022. ההודעה של סלע תפסה את טורנדו בהפתעה וזו החליטה לתבוע את הדוגמנית והשחקנית, לדרוש כי לא תתחייב לבלעדיות לבנק דיסקונט, ושתמשיך לעבוד איתה עד סוף השנה. 

במסגרת התביעה, חשפה טורנדו את החוזה של סלע - בצעד יוצא דופן וחשפה לראשונה כיצד מורכב שכרו של פרזנטור בכיר. בין היתר שכרה עמד על 850 אלף שקלים עבור שלושה ימי צילומים (כל יום צילום עד 12 שעות, ומעבר לכך - על כל שעה נוספת עוד 24 אלף שקלים). עבור יום צילומים נוסף, נקבע בחוזה, אמורה הייתה סלע לקבל 102 אלף שקלים. על כך יש להוסיף כי כל הקלטה של תשדיר רדיו ועד שעתיים עבודה, אמורים היו להכניס לסלע עוד 30 אלף שקלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.