TV

קמפיין ראשון אחרי הסכסוך: צפו בפרסומת של רותם סלע לטורנדו

הקיץ בפתח וטורנדו תעלה בסדרת סרטונים בכיכובה של סלע, לראשונה מאז הצדדים סיימו את הריב המתוקשר ביניהם, שהגיע לביהמ"ש וחשף את תנאי העסקתה החלומיים של סלע
אלכסנדר כץ |

.

.

מזג האוויר הולך ומתחמם לקראת הקיץ וחברות המזגנים מעלות הילוך לקראת העונה החמה של השנה, תרתי משמע. כעת תעלה טורנדו קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע, לראשונה מאז תום הסכסוך בין הצדדים לפני כשלושה חודשים.

הסרטון הנוכחי הוא הראשון מתוך שישה סרטונים שהופקו על ידי משרד הפרסום מקאן תל אביב בעלות של כמה מיליוני שקלים, ואלה צפויים לעלות בעונה הקרובה, המועד החם של רכישת מזגנים לקראת הקיץ כאמור. 

בסרטון החדשה אותגרה סלע ללמוד שפה חדשה ומורכבת במיוחד - יפנית. במסגרת הסרטון פוגשת סלע מומחים יפניים שעומדים מאחורי טכנולוגיית האינוורטר של מזגני טורנדו, ומגלה כי יש דברים שנשמעים ברור בכל שפה. 

רונן בזזי, יו״ר ובעלים של קבוצת טורנדו, מסר: "אנו שמחים להשיק היום את הקמפיין הראשון שלנו לעונת הקיץ".

.

חוזרים לשתף פעולה

.

סלע שמשה במשך חמש שנים כפרזנטורית של טורנדו, והייתה מאד מזוהה עם המותג. באפריל 2021 היא אף חתמה על חוזה להארכת החוזה לסוף 2022. ואולם בסוף 2021 קיבלה הצעה מדהימה מבנק דיסקונט עם שכר של כ-2.5 מיליון שקל לשנה, אבל עם דרישה לבלעדיות. בשל כך הודיעה סלע לטורנדו על סיום ההתקשרות בין הצדדים, והבהירה כי לא ניתן יהיה לעשות שימוש בחומרים הכוללים אותה, מתחילת 2022. ההודעה של סלע תפסה את טורנדו בהפתעה וזו החליטה לתבוע את הדוגמנית והשחקנית, לדרוש כי לא תתחייב לבלעדיות לבנק דיסקונט, ושתמשיך לעבוד איתה עד סוף השנה. 

במסגרת התביעה, חשפה טורנדו את החוזה של סלע - בצעד יוצא דופן וחשפה לראשונה כיצד מורכב שכרו של פרזנטור בכיר. בין היתר שכרה עמד על 850 אלף שקלים עבור שלושה ימי צילומים (כל יום צילום עד 12 שעות, ומעבר לכך - על כל שעה נוספת עוד 24 אלף שקלים). עבור יום צילומים נוסף, נקבע בחוזה, אמורה הייתה סלע לקבל 102 אלף שקלים. על כך יש להוסיף כי כל הקלטה של תשדיר רדיו ועד שעתיים עבודה, אמורים היו להכניס לסלע עוד 30 אלף שקלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.