קמפיין ראשון אחרי הסכסוך: צפו בפרסומת של רותם סלע לטורנדו
.
מזג האוויר הולך ומתחמם לקראת הקיץ וחברות המזגנים מעלות הילוך לקראת העונה החמה של השנה, תרתי משמע. כעת תעלה טורנדו קמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית רותם סלע, לראשונה מאז תום הסכסוך בין הצדדים לפני כשלושה חודשים.
הסרטון הנוכחי הוא הראשון מתוך שישה סרטונים שהופקו על ידי משרד הפרסום מקאן תל אביב בעלות של כמה מיליוני שקלים, ואלה צפויים לעלות בעונה הקרובה, המועד החם של רכישת מזגנים לקראת הקיץ כאמור.
בסרטון החדשה אותגרה סלע ללמוד שפה חדשה ומורכבת במיוחד - יפנית. במסגרת הסרטון פוגשת סלע מומחים יפניים שעומדים מאחורי טכנולוגיית האינוורטר של מזגני טורנדו, ומגלה כי יש דברים שנשמעים ברור בכל שפה.
- נעמי לבוב במקום רותם סלע - לבוב תהיה הפנים החדשות של טורנדו
- טורנדו מסירה את התביעה - רותם סלע תמשיך לפרסם אותה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רונן בזזי, יו״ר ובעלים של קבוצת טורנדו, מסר: "אנו שמחים להשיק היום את הקמפיין הראשון שלנו לעונת הקיץ".
.
חוזרים לשתף פעולה
.
סלע שמשה במשך חמש שנים כפרזנטורית של טורנדו, והייתה מאד מזוהה עם המותג. באפריל 2021 היא אף חתמה על חוזה להארכת החוזה לסוף 2022. ואולם בסוף 2021 קיבלה הצעה מדהימה מבנק דיסקונט עם שכר של כ-2.5 מיליון שקל לשנה, אבל עם דרישה לבלעדיות. בשל כך הודיעה סלע לטורנדו על סיום ההתקשרות בין הצדדים, והבהירה כי לא ניתן יהיה לעשות שימוש בחומרים הכוללים אותה, מתחילת 2022. ההודעה של סלע תפסה את טורנדו בהפתעה וזו החליטה לתבוע את הדוגמנית והשחקנית, לדרוש כי לא תתחייב לבלעדיות לבנק דיסקונט, ושתמשיך לעבוד איתה עד סוף השנה.
במסגרת התביעה, חשפה טורנדו את החוזה של סלע - בצעד יוצא דופן וחשפה לראשונה כיצד מורכב שכרו של פרזנטור בכיר. בין היתר שכרה עמד על 850 אלף שקלים עבור שלושה ימי צילומים (כל יום צילום עד 12 שעות, ומעבר לכך - על כל שעה נוספת עוד 24 אלף שקלים). עבור יום צילומים נוסף, נקבע בחוזה, אמורה הייתה סלע לקבל 102 אלף שקלים. על כך יש להוסיף כי כל הקלטה של תשדיר רדיו ועד שעתיים עבודה, אמורים היו להכניס לסלע עוד 30 אלף שקלים.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
