משנים אסטרטגיה פרסומית: טל פרידמן יהיה הפרזנטור של ווישור
חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק 0.61% בחרה בפרזנטור חדש - הקומיקאי טל פרידמן. המהלך מגיע לאחר החלפת משרד הפרסום לאחרונה, כפי שפורסם ב"ביז מדיה". הבחירה בפרידמן נבעה מבניית אסטרטגיה חדשה למותג שתבוא לידי ביטוי בשפה הפרסומית, עם המעבר למשרד הפרסום בורודה קפלן.
לטענת ווישור, האסטרטגיה של הקמפיין חושפת את ההליך השקוף והנגיש של חברת הביטוח הדיגיטלית מול הלקוחות, כך שיוכלו לבחור בקלות ובנוחות את הביטוח המשתלם ביותר.
השבוע צולם בחשאי הקמפיין, באתר נסתר, ובו מציג פרידמן דמות קומית חדשה החושפת את הדילמה סביב בחירת הביטוח, בה נתקל כל לקוח. הסט הייחודי נבנה כך שיוכל לאפשר פעלולים שונים. מי שחתום על הקריאטיב של הקמפיין הוא גיא בורודה, ובמאי הפרסומת הוא אדם סנדרסון. הקמפיין צפוי לעלות בפריסה ארצית ויכלול טלוויזיה, רדיו, קידום דיגיטל, סושיאל ועוד
כפי שפורסם ב"ביז מדיה", בווישור החליטו להחליף את משרד הפרסום הקודם זרמון גרופ, ולאחר פגישות שהתקיימו עם מספר משרדי פרסום, נבחר בורודה קפלן. על פי הערכות, תקציב הפרסום של ווישור יעמוד על כ-10 מיליון שקל השנה.
בשנתיים האחרונות הוביל את קמפיין ווישורהמנטליסט נמרוד הראל בסדרת סרטונים, כאשר באחרון שבהם השתתפה גם אביבית בר זוהר. גורמים בשוק הפרסום העריכו לאחרונה כי הבחירה בטאלנט הייתה לא מדויקת, ולא הייתה הלימה בין המוצר החדשני לבין התקשורת השיווקית שלו.
פיני שחר, מנהל תחום דיגיטל, שירות ותביעות בווישור ביטוח, מסר היום כי "אנחנו שמחים לעלות עם הקמפיין החדש שמדגיש את הערכים של החברה. אנחנו פועלים בדרכים רבות כדי להנגיש ולייצר ללקוחות תהליך שקוף, כך שיוכלו להבין להתאים את הפוליסה בעצמם. המטרה היא להפוך את הביטוח למוצר נגיש, משתלם וקל עבור הלקוחות בכל שעה באמצעים דיגיטליים".
לדברי רון קפלן, מנכ"ל משרד הפרסום בורודהקפלן, "הקמפיין החדש מבליט את ווישור כחברת הביטוח המתקדמת ביותר וכזו שנותנת לצרכן הסופי הצעת ערך שאינו יכול להתעלם ממנה. הדרך לשם עוברת באמצעות שפה הומוריסטית ובולטת שמייצרת הזדהות בקרב הקהל הישראלי".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.