משנים אסטרטגיה פרסומית: טל פרידמן יהיה הפרזנטור של ווישור
חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק 4.08% בחרה בפרזנטור חדש - הקומיקאי טל פרידמן. המהלך מגיע לאחר החלפת משרד הפרסום לאחרונה, כפי שפורסם ב"ביז מדיה". הבחירה בפרידמן נבעה מבניית אסטרטגיה חדשה למותג שתבוא לידי ביטוי בשפה הפרסומית, עם המעבר למשרד הפרסום בורודה קפלן.
לטענת ווישור, האסטרטגיה של הקמפיין חושפת את ההליך השקוף והנגיש של חברת הביטוח הדיגיטלית מול הלקוחות, כך שיוכלו לבחור בקלות ובנוחות את הביטוח המשתלם ביותר.
השבוע צולם בחשאי הקמפיין, באתר נסתר, ובו מציג פרידמן דמות קומית חדשה החושפת את הדילמה סביב בחירת הביטוח, בה נתקל כל לקוח. הסט הייחודי נבנה כך שיוכל לאפשר פעלולים שונים. מי שחתום על הקריאטיב של הקמפיין הוא גיא בורודה, ובמאי הפרסומת הוא אדם סנדרסון. הקמפיין צפוי לעלות בפריסה ארצית ויכלול טלוויזיה, רדיו, קידום דיגיטל, סושיאל ועוד
כפי שפורסם ב"ביז מדיה", בווישור החליטו להחליף את משרד הפרסום הקודם זרמון גרופ, ולאחר פגישות שהתקיימו עם מספר משרדי פרסום, נבחר בורודה קפלן. על פי הערכות, תקציב הפרסום של ווישור יעמוד על כ-10 מיליון שקל השנה.
בשנתיים האחרונות הוביל את קמפיין ווישורהמנטליסט נמרוד הראל בסדרת סרטונים, כאשר באחרון שבהם השתתפה גם אביבית בר זוהר. גורמים בשוק הפרסום העריכו לאחרונה כי הבחירה בטאלנט הייתה לא מדויקת, ולא הייתה הלימה בין המוצר החדשני לבין התקשורת השיווקית שלו.
פיני שחר, מנהל תחום דיגיטל, שירות ותביעות בווישור ביטוח, מסר היום כי "אנחנו שמחים לעלות עם הקמפיין החדש שמדגיש את הערכים של החברה. אנחנו פועלים בדרכים רבות כדי להנגיש ולייצר ללקוחות תהליך שקוף, כך שיוכלו להבין להתאים את הפוליסה בעצמם. המטרה היא להפוך את הביטוח למוצר נגיש, משתלם וקל עבור הלקוחות בכל שעה באמצעים דיגיטליים".
לדברי רון קפלן, מנכ"ל משרד הפרסום בורודהקפלן, "הקמפיין החדש מבליט את ווישור כחברת הביטוח המתקדמת ביותר וכזו שנותנת לצרכן הסופי הצעת ערך שאינו יכול להתעלם ממנה. הדרך לשם עוברת באמצעות שפה הומוריסטית ובולטת שמייצרת הזדהות בקרב הקהל הישראלי".
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
