טל פרידמן בקמפיין ווישור
צילום: צילום ישראל כהן

משנים אסטרטגיה פרסומית: טל פרידמן יהיה הפרזנטור של ווישור

חברת הביטוח הדיגיטלית בחרה לאחרונה במשרד הפרסום בורודה קפלן, שוויתר על הפרזנטור הקודם נמרוד הראל לטובת פרידמן. השבוע יעלה הקמפיין החדש שלה
אלכסנדר כץ |

חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק 5.04%  בחרה בפרזנטור חדש - הקומיקאי טל פרידמן. המהלך מגיע לאחר החלפת משרד הפרסום לאחרונה, כפי שפורסם ב"ביז מדיה". הבחירה בפרידמן נבעה מבניית אסטרטגיה חדשה למותג שתבוא לידי ביטוי בשפה הפרסומית, עם המעבר למשרד הפרסום בורודה קפלן.

לטענת ווישור, האסטרטגיה של הקמפיין חושפת את ההליך השקוף והנגיש של חברת הביטוח הדיגיטלית מול הלקוחות, כך שיוכלו לבחור בקלות ובנוחות את הביטוח המשתלם ביותר.

השבוע צולם בחשאי הקמפיין, באתר נסתר, ובו מציג פרידמן דמות קומית חדשה החושפת את הדילמה סביב בחירת הביטוח, בה נתקל כל לקוח. הסט הייחודי נבנה כך שיוכל לאפשר פעלולים שונים. מי שחתום על הקריאטיב של הקמפיין הוא גיא בורודה, ובמאי הפרסומת הוא אדם סנדרסון. הקמפיין צפוי לעלות בפריסה ארצית ויכלול טלוויזיה, רדיו, קידום דיגיטל, סושיאל ועוד

 

כפי שפורסם ב"ביז מדיה", בווישור החליטו להחליף את משרד הפרסום הקודם זרמון גרופ, ולאחר פגישות שהתקיימו עם מספר משרדי פרסום, נבחר בורודה קפלן. על פי הערכות, תקציב הפרסום של ווישור יעמוד על כ-10 מיליון שקל השנה.

בשנתיים האחרונות הוביל את קמפיין ווישורהמנטליסט נמרוד הראל בסדרת סרטונים, כאשר באחרון שבהם השתתפה גם אביבית בר זוהר. גורמים בשוק הפרסום העריכו לאחרונה כי הבחירה בטאלנט הייתה לא מדויקת, ולא הייתה הלימה בין המוצר החדשני לבין התקשורת השיווקית שלו.

 

פיני שחר, מנהל תחום דיגיטל, שירות ותביעות בווישור ביטוח, מסר היום כי "אנחנו שמחים לעלות עם הקמפיין החדש שמדגיש את הערכים של החברה. אנחנו פועלים בדרכים רבות כדי להנגיש ולייצר ללקוחות תהליך שקוף, כך שיוכלו להבין להתאים את הפוליסה בעצמם. המטרה היא להפוך את הביטוח למוצר נגיש, משתלם וקל עבור הלקוחות בכל שעה באמצעים דיגיטליים".

 

לדברי רון קפלן, מנכ"ל משרד הפרסום בורודהקפלן, "הקמפיין החדש מבליט את ווישור כחברת הביטוח המתקדמת ביותר וכזו שנותנת לצרכן הסופי הצעת ערך שאינו יכול להתעלם ממנה. הדרך לשם עוברת באמצעות שפה הומוריסטית ובולטת שמייצרת הזדהות בקרב הקהל הישראלי".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.