מי שלא רצה אותו ב"גלובס" יקבל אותו ב"מעריב"
"מעריב" מקבוצת ג'רוזלם פוסט נמצא בבעלות איש העסקים אלי עזור מ-2014. כעת מנסים ב"מעריב" להיכנס חזרה לתחום הכלכלי, בעיקר לשוק ההון. בעיתון מתכוונים להשיק שבועון כלכלי חדש שיופץ מדי שבוע עם העיתון היומי, אך יהיה נפרד ממערכת העיתון.
אלי ציפורי כיהן בתפקידים בכירים ב"גלובס" בעת שהעיתון היה בשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, ולא פעם נטען נגדו כי הביע עמדות שהתאימו לצרכיו העסקיים של פישמן. ציפורי פוטר מ"גלובס" בספטמבר 2019. מו"לית "גלובס", אלונה בר־און, הבהירה בחשבון הטוויטר שלה כי פיטוריו של ציפורי נעשו על רקע התנהלותו האישית, ולא על רקע פוליטי.
ציפורי החל בשנה האחרונה להביע תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, סביב כתבי האישום נגדו, וכיום הוא נחשב מקורב לאישים במעגלים הקרובים לרה"מ. בין היתר, הוא הופיע בהפגנות של תומכי נתניהו ותקף בחריפות עיתונאים ובכירים במערכת אכיפת החוק.
- "תמר פטרוליום מתנהלת במבנה הוצאות מנופח"
- אהרון פרנקל על הגדלת ההשקעה בתמר, על השקעות נוספות בארץ ועל אלי עזור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שמו של עזור הוזכר כמה פעמים בשבועות האחרונים על רקע פרסום עדויות בתיקי נתניהו על ידי העיתונאי רביב דרוקר. על פי עדותו של השר גלעד ארדן, שהיה שר התקשורת, עזור פנה אליו כדי לסייע לבעלי בזק שאול אלוביץ' במניעת יישומה של רפורמה בתחום, שעלולה הייתה לפגוע בבזק.
דרוקר פירסם גם את עדותו של עזור עצמו בתיק 2000. במענה לשאלה אם הוא מתערב בעבודה העיתונאית, אמר עזור: "אני מתערב, אבל זה נדיר". עזור הוסיף וטען כי ב"מעריב" אין קו מערכתי אחיד: "יש בעד ביבי ונגד ביבי".
- 3.לפחות מישהו שחושב ולא רוקד לצלילי החליל של אנטי ביבי (ל"ת)יש צדק 24/02/2020 12:06הגב לתגובה זו
- 2.דני דויטו 24/02/2020 09:39הגב לתגובה זווככה חברים הורסים מותג עוד לפני שזה הושק...
- 1.נו באמת 24/02/2020 09:28הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.