פה לא יופיע לוגו: דוריטוס פונה לדור ה-"אנטי פרסום"
קשה לחדור את שריון הקשקשים של המוח האנושי שרק רוצה להגיע הביתה בשלום ולהנחית את עיניו התשושות מול הבינג' של הסדרה האהובה עליו או הסדרה שהצליח בקלות לשרוד את הפרקים הראשונים. בתגובה לכך, העולם למד להכיר את הטירגוט שנועד לייצר חשיפה רלוונטית שמתאימה את עצמה לגולש, ממשקים כמו אלו של Spotify, נטפליקס ואמזון לדוגמה, לומדים את טעמנו האישי ומתאימים לנו את התוכן שאנחנו רוצים לראות או לשמוע. אלפי סרטוני הדרכה של מוצרים ושירותים שמגיעים מכיוונים שונים וממחישים לנו את המוצר כל פעם מזווית חדשה, עושים אותנו מאושרים, כי כשזה רלוונטי אנחנו אוהבים את זה ומבקשים עוד, גם אם זה סרטון שמציג לנו זווית אחרת של שואב האבק שאנחנו כל כך רוצים. רלוונטיות, שחשובה לכולם - במיוחד לדור שלמד לזהות פרסומות מקילומטרים, דור שלא קורא עיתונים, חלקו גם לא רואה טלוויזיה, אלא אם כן היא משודרת בבינג', VOD או יוטיוב לייב. דור שמגיל אפס יודע להיכנס לאפליקציות, לזהות פרסומת ולחכות לכפתור דלג. דור שלא מחפש מסרים פרסומיים אגרסיביים, דור ה-Z (שנולדו החל משנת 2000 ועד היום) או כמו שהמותג דוריטוס אוהב לקרוא לו - דור "האנטי פרסום". דוריטוס לוקחת את זה לשלב הבא ויוצאת בקמפיין "אנטי פרסום". בקמפיין שהושק השבוע במהלך טקס פרסי המוזיקה של MTV, לא תמצאו את המילה דוריטוס ולא תראו את הלוגו של דוריטוס, פשוט כי זה לא מעניין את הקהל הצעיר שלה. כחלק מהקמפיין דוריטוס מסירה את הלוגו מכל התכנים, גם מהרשתות החברתיות והשם דוריטוס הוחלף לשם LogoGoesHere. לא כל שפת המותג נעלמה. הקמפיין שומר על הצבעים אדום וכחול ועל מוטיב המשולש של דוריטוס.








- 2.הסרטים של דיזל באייטם, מעולים (ל"ת)ארז מיטל 01/09/2019 10:38הגב לתגובה זו
- 1.אדם 29/08/2019 23:34הגב לתגובה זותגידו אם יד על הלב , תורידו שניה את חרדות הפרנסה והעתיד, אבל כולנו כבר יודעים שזה לא יכול להמשיך עוד ככה להרבה זמן , ואני אפילו לא מדבר על העובדה הבסיסית שאנשים כבר לא אוהבים פרסומות כמו פעם, הם ( הפרסומות) באות תמיד לא טוב בזמן ובתקופה שכל דקה האצבע לוקחת למסך אחר, וכמובן הצפייה הנדחית . אני מדבר על זה שכאילו כלום לא השתנה אצלנו בתחום , עדיין מייצרים אותם שבלונות אותם שטיקים אותם סיפורי מותג שבחייאת את מי הם מעניינים חוץ מהמותג בחול שמשלם על זה , וכל המחזמרים המעייפים האלה ומשרדים גדולים מאוד שלא מתאמצים אפילו לחדש ועושים את אותם פרסומות עם אותם כוכבים באותו זמן ( מה נסגר ראובני ?) תצאו תגדלו ביצים תפסיקו לעשות מכל מותג מעבדה וסקרים ופילוחים ופשוט תחזירו את החשק ואת הפאן כדי שיזכרו אתכם כדי שיחפשו אתכם כדי שבאמת ישירו אתכם כי זה מגניב ( סחטיין מקדלונדס יהושע ) ובעיקר נפסיק ללקק לעצמנו את הביצים , כי באמת של החיים הסיבה שיש דירוגים וזכורות ואהובות ןכל השיט הזה זה האמא של הפייק וואט אבר . בקיצור לטובת כולנו בוא לא נהיה מאוסים וטרחנים ונבין שהעולם השתנה ורק אנחנו לא ....
- בתכל'ס צודק (ל"ת)שירי 01/09/2019 14:43הגב לתגובה זו