מחקר: 85% מהמילניאל'ס ביצעו רכישה לאחר צפייה בתוכן וידאו
מחקר חדש של חברת Brightcove שהתפרסם לאחרונה מגלה כי 85% מדור המילניאל, בני 18-34, דיווחו כי רכשו מוצר או שירות כלשהו לאחר שצפו בתוכן וידאו שיווקי-פרסומי של אותו המותג.
סקר האונליין שנערך בקרב 4,446 בוגרים בארה"ב, בריטניה ואוסטרליה במהלך חודש ספטמבר 2018 מגלה נתונים רבים על ההשפעה של צפייה בווידאו על כוונות רכישה. מתוך סך כל הקהל, 76% דיווחו כי ביצעו רכישה לאחר צפייה בווידאו.
ניתוח העדפות הצרכנים בכל הנוגע לתוכן שיווקי-פרסומי מגלה שתי סיבות מפתח שמציבות את הווידאו בלב הפעילות הפרסומית. הראשונה היא הזכירות הגבוהה של וידאו - 21% מהצרכנים בכלל ו-29% מהמילניאל'ס מעידים כי הווידאו זכור יותר מכל שאר הפורמטים שבהם תוכן מוגש; השנייה היא המעורבות הגבוהה, כאשר 45% מהקהל הכללי ו-56% מהמילניאל'ס חשים שווידאו מניע למעורבות יותר מכל פורמט תוכן אחר.
ממצאים נוספים שעלו בסקר מגלים כי 53% מהקהל (66% במילניאל'ס) מדווחים על מעורבות כלשהי עם מותג לאחר שצפו בתוכן ווידאו שלו בסושיאל. פעולות המעורבות השכיחות ביותר (שתיהן בהיקף של 20%) שדווחו הן ביקור באתר המותג וחיפוש מעמיק יותר אודותיו.
- צריכים משכנתא ומעדיפים לא לצאת מהבית? בבנק לאומי אפשר לסגור הכול מרחוק
- האם זכרתם לדווח? פלטפורמה חדשה תאפשר דיווח מקוון על עזיבת העבודה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נתון מעניין נוסף מגלה כי 45% מהקהל (57% מהמילניאל'ס) מעידים על רצונם להנעה לפעולה שקשורה בתוכן הווידאו שבו צפו. יתרה מכך, 35% מהקהל (41% מילניאל'ס) הביעו רצון ללינקים בסופם של סרטוני הווידאו שיוכלו להוביל אותם למידע נוסף על המותג ועל מה שיש לו להציע.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.