פרפל פותחת שנה עם לקוחות חדשים: JEEP ו-SpaceIL ביניהם

כמו כן החברה תטפל בתקציבי הסושיאל והדיגיטל של רשת הסטוק היפנית MINISO שנכנסה לאחרונה לארץ, חברת מימון ישיר ועמותת לתת
משה בנימין | (1)

סוכנות הדיגיטל פרפל בבעלות אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור פותחת את השנה העברית עם 5 לקוחות חדשים. ביניהם SpaceIL העמותה הישראלית שעובדת על שיגור חללית ישראלית ראשונה לירח בפברואר 2019, וחלק הסושיאל של מותג רכבי השטח Jeep. 

 

בנוסף החברה צירפה ללקוחותיה את MINISO, רשת חנויות הסטוק היפניות שכבר פתחה 2 חנויות בישראל, באשדוד ובקניון עזריאלי תל אביב. עוד הצטרפו למשרד התקציבים של מימון ישיר ועמוד הפייסבוק הבינלאומי של עמותת לתת, שבמסגרתו תנהל פרפל את  קידום פעילות התרומות בקרב חובבי ישראל ברחבי העולם.

 

אלעד שמעוני, שותף וסמנכ"ל לקוחות בפרפל: "שנה אחר שנה, אנחנו רואים את ההתחזקות של פעילות המותגים במדיה החברתית. אנחנו גאים ומברכים על הצטרפותם של לקוחות מרתקים אלו ומודים להם על האמון והבחירה בפרפל".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה הרצל נדחק לתמונה... (ל"ת)
    כותל 02/10/2018 12:09
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.