בלאנקו. לא מפקירים פצועים בשטח
צילום: יח"צ

המנצח הגדול ב'תרמנו במשרד': Blanco ומודעת 'פצועים בשטח'

תחרות הפרסום של אייס ונור הסתיימה ו-Blanco זכה במקום ה-1 וה-3 עם עבודות לעמותות 'לא מפקירים פצועים בשטח' ו'עתיד הנגב המערבי'. באומן שני עם 'רוח נשית'
כתבי אייס |

זה היה כל כך צמוד, עניין של נקודות בודדות לכאן או לכאן, ובסוף - נקבעה העבודה הזוכה בתחרות תרמנו במשרד של אתר אייס וחברת פרסום החוצות נור. כ-5,000 איש הצביעו בשבוע האחרון עבור 10 העבודות הסופיות, באמצעות מערכת ההצבעות של אפליקציית Apester.

 

תחרות "תרמנו במשרד" כללה עבודות שהתקבלו ממשרדי הפרסום ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב, במסגרתה המתמודדים יצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה הייתה ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.

 

המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, קיבלו המתמודדים את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.

 

 

ומי ניצח בתחרות?

 

 

המנצח הגדול של התחרות הוא משרד הפרסום Blanco, עם 2 עבודות בשלישייה הפותחת. העבודה של Blanco עבור עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" זכתה לציון סופי 74.51 וניצחה את תחרות "תרמנו במשרד".

 

במקום השני, עם ציון של 72.65 זכתה המודעה של משרד הפרסום באומן ב ריבנאי עבור עמותת "רוח נשית". 

 

עבודה נוספת של Blanco עבור עמותת "התנועה לעתיד הנגב המערבי" זכתה בציון 70.36 ותפסה את המקום ה-3 בתחרות. 

והנה הניקוד של כל העבודות:

איך העבודות זכו לניקוד בתחרות?  

 

 

ועדה מיוחדת שהורכבה על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור והפרסומאי אסי שביט, על תקן שופט מקצועי אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, דירגה את עשרות העבודות שהתקבלו, ודירגה את 10 המובילות. אותן עבודות הוצגו בשלב הבא לגולשים, כדי שהם ינקדו אותן כפי שעושים בתחרויות פרסום: כל עבודה זכתה למדליית זהב או כסף או ארד. הציון הסופי שהוא שיקלול של ציוני הגולשים (50%) עם ציוני השופטים (50%).

 

העבודה הזוכה של Blanco עבור עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" תעלה כשילוט חוצות במיקום מרכזי לבחירת נור, וכטפט בעמוד הראשי של אתר אייס ותקודם בפריסת באנרים באתר. כמו כן יקבל המשרד הזוכה קמפיין עצמי באייס - לטובת המשרד עצמו. שווי המדיה לשלט הזוכה עומד על 80 אלף שקלים בשלטי נור, כולל הפקה, ושווי מדיה של 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום.

 

שווי המדיה לעבודה במקום השני – של באומן בר ריבנאי עבור עמותת "רוח נשית" עומד על 15 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה, ו-15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום. העבודה במקום השלישי – גם כן של Blanco עבור "התנועה לעתיד הנגב המערבי", תזכה לשווי מדיה של 5,000 שקלים באייס למשרד הפרסום.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.