המנצח הגדול ב'תרמנו במשרד': Blanco ומודעת 'פצועים בשטח'
זה היה כל כך צמוד, עניין של נקודות בודדות לכאן או לכאן, ובסוף - נקבעה העבודה הזוכה בתחרות תרמנו במשרד של אתר אייס וחברת פרסום החוצות נור. כ-5,000 איש הצביעו בשבוע האחרון עבור 10 העבודות הסופיות, באמצעות מערכת ההצבעות של אפליקציית Apester.
תחרות "תרמנו במשרד" כללה עבודות שהתקבלו ממשרדי הפרסום ובתי הספר לפרסום וקריאייטיב, במסגרתה המתמודדים יצרו שילוט חוצות קריאייטיבי בדגש על חדשנות בדרך הצגת השלט, עבור עמותות הפועלות בישראל. המטרה הייתה ליצור שילוט מפתיע ולא סטנדרטי, תוך שימוש במבנה הקיר לצרכי הקריאיטיב המיוחד.
המטרה של התחרות היא להירתם עבור העמותות השונות העוסקות ביום-יום בתרומה לקהילה ובטיפול בסוגיות שהמדינה מתקשה או לא עוסקת בהן כלל, בעיצומן של חגיגות שנת ה-70 למדינה. כדי לקחת חלק בתחרות, קיבלו המתמודדים את אישור העמותה המיוצגת לעצם ההשתתפות ולקריאייטיב המוצג.
ומי ניצח בתחרות?
המנצח הגדול של התחרות הוא משרד הפרסום Blanco, עם 2 עבודות בשלישייה הפותחת. העבודה של Blanco עבור עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" זכתה לציון סופי 74.51 וניצחה את תחרות "תרמנו במשרד".
במקום השני, עם ציון של 72.65 זכתה המודעה של משרד הפרסום באומן ב ריבנאי עבור עמותת "רוח נשית".
עבודה נוספת של Blanco עבור עמותת "התנועה לעתיד הנגב המערבי" זכתה בציון 70.36 ותפסה את המקום ה-3 בתחרות.
והנה הניקוד של כל העבודות:
איך העבודות זכו לניקוד בתחרות?
ועדה מיוחדת שהורכבה על ידי 2 נציגי אייס, 2 נציגי נור והפרסומאי אסי שביט, על תקן שופט מקצועי אובייקטיבי חיצוני שאינו מקושר לאף משרד פרסום, דירגה את עשרות העבודות שהתקבלו, ודירגה את 10 המובילות. אותן עבודות הוצגו בשלב הבא לגולשים, כדי שהם ינקדו אותן כפי שעושים בתחרויות פרסום: כל עבודה זכתה למדליית זהב או כסף או ארד. הציון הסופי שהוא שיקלול של ציוני הגולשים (50%) עם ציוני השופטים (50%).
העבודה הזוכה של Blanco עבור עמותת "לא מפקירים פצועים בשטח" תעלה כשילוט חוצות במיקום מרכזי לבחירת נור, וכטפט בעמוד הראשי של אתר אייס ותקודם בפריסת באנרים באתר. כמו כן יקבל המשרד הזוכה קמפיין עצמי באייס - לטובת המשרד עצמו. שווי המדיה לשלט הזוכה עומד על 80 אלף שקלים בשלטי נור, כולל הפקה, ושווי מדיה של 30 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום.
שווי המדיה לעבודה במקום השני – של באומן בר ריבנאי עבור עמותת "רוח נשית" עומד על 15 אלף שקלים בשלטי נור לעמותה כולל הפקה, ו-15 אלף שקלים באייס למשרד הפרסום. העבודה במקום השלישי – גם כן של Blanco עבור "התנועה לעתיד הנגב המערבי", תזכה לשווי מדיה של 5,000 שקלים באייס למשרד הפרסום.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
