סיבוב בחוץ וחזרה הביתה: תקציב הודיס חזר ל-Awesome
חצי שנה בלבד לאחר שהעבירו את קמפיין הטלוויזיה לידי מנצ', HOODIES מקבוצת האחזקות שכוללת גם את קרולינה למקה, טופ טן, אורבניקה ואקססורייז חוזרת לסוכנות המיתוג Awesome של מעיין פרוינד סיגלר.
באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום לידי מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. הטיפול בקטלוג החנויות ובמיתוג נותר בזמנו בידי פרוינד ואילו החוצות, הדיגיטל והטלוויזיה עבר לידי מנצ'.
כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור שני הצדדים ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. לאייס נודע כי מלכתחילה במסגרת הסיכום עם מנצ' דובר על קמפיין אחד שלאחריו יבחנו הצדדים האם להמשיך בהתקשרות באותם התנאים.
גם הקמפיין החדש עבור קולקציית החורף של המותג, שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און, יליד 1996. רפאלי שילדה את ביתה השנייה אל, לפני מספר ימים, צילמה את הקמפיין לפני כ-3 חודשים.
HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים.
- 3.ברברה 20/11/2017 14:10הגב לתגובה זומנצ' פשוט פישלו עם הלקוח הזה ועשו לא טובה
- 2.דרור רפאלי 24/10/2017 14:46הגב לתגובה זואוסום זה משרד אחלה מן אחלה. אם נמשיך לקבל חזרה את מי שמזלזל, עוזב, ובסוף נשאר עם הזית ביד, במקום לבעוט בו ושיסתדר, זה לא יוסיף לכבוד המקצועי שלנו. זה מוסיף לחשבון הבנק אבל לטווח הקצר בלבד. לקוחות עאלק. סוחרי טקסטיל של בזארים
- אורלי 24/10/2017 20:20הגב לתגובה זומסגיר מאיזה משרד אתה . ס ממנצ
- אוסום אופוסום 24/10/2017 19:45הגב לתגובה זומניח שמנץ פתחו את ה&%* כי היו צריכים פרסומת אופנה לפורטפוליו ואחרי שקיבלו אחת לא הסכימו לקבל ב*%& שוב. עכשיו הודיס יחפשו את הזונה הבאה לפתוח לה את ה%$*
- רינת 24/10/2017 20:21מנצ הם לא מנצ ולכן העיפו אותם . וחזרו לישרים האמיתיים
- פרסומאים של העולם החדש לעולם לא יעשו כסף. (ל"ת)רביב 24/10/2017 18:22הגב לתגובה זו
- מנצ עשו בשכל. לקוח הפסד שממרר את החיים לכל מי שעובד איתו. תנחומיי לאוסום (ל"ת)שגיא 24/10/2017 19:42
- 1.חברה קרובה 24/10/2017 13:57הגב לתגובה זוכיף לראות שיש עדיין לקוחות חכמים שרואים את האמת על לאן כדאי ללכת ולאן לא. ביי מנצי
- אלטמן הקטן 24/10/2017 19:41הגב לתגובה זומהכרותי את הודיז אני מנחש שמנץ זה אלה שאמרו להם ביי ביי אחרי שגילו גם הם בדרך הקשה שזה גם לא לקוח מנץי וגם לא אוהבים לשלם. אין ספק אחד שלא רב איתם מבימאים ועד חברות הפקה ומשרדי פרסום
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
