בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס
צילום: אייל נבו

סיבוב בחוץ וחזרה הביתה: תקציב הודיס חזר ל-Awesome

הניסיון לבדוק מה מציע השוק לא נרשם כהצלחה כבירה ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. גם הקמפיין החדש שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און
משה בנימין | (9)

חצי שנה בלבד לאחר שהעבירו את קמפיין הטלוויזיה לידי מנצ', HOODIES מקבוצת האחזקות שכוללת גם את קרולינה למקה, טופ טן, אורבניקה ואקססורייז חוזרת לסוכנות המיתוג Awesome של מעיין פרוינד סיגלר.

באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום לידי מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. הטיפול בקטלוג החנויות ובמיתוג נותר בזמנו בידי פרוינד ואילו החוצות, הדיגיטל והטלוויזיה עבר לידי מנצ'.

כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור שני הצדדים ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. לאייס נודע כי מלכתחילה במסגרת הסיכום עם מנצ' דובר על קמפיין אחד שלאחריו יבחנו הצדדים האם להמשיך בהתקשרות באותם התנאים.  

גם הקמפיין החדש עבור קולקציית החורף של המותג, שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און, יליד 1996. רפאלי שילדה את ביתה השנייה אל, לפני מספר ימים, צילמה את הקמפיין לפני כ-3 חודשים.

HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ברברה 20/11/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    מנצ' פשוט פישלו עם הלקוח הזה ועשו לא טובה
  • 2.
    דרור רפאלי 24/10/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    אוסום זה משרד אחלה מן אחלה. אם נמשיך לקבל חזרה את מי שמזלזל, עוזב, ובסוף נשאר עם הזית ביד, במקום לבעוט בו ושיסתדר, זה לא יוסיף לכבוד המקצועי שלנו. זה מוסיף לחשבון הבנק אבל לטווח הקצר בלבד. לקוחות עאלק. סוחרי טקסטיל של בזארים
  • אורלי 24/10/2017 20:20
    הגב לתגובה זו
    מסגיר מאיזה משרד אתה . ס ממנצ
  • אוסום אופוסום 24/10/2017 19:45
    הגב לתגובה זו
    מניח שמנץ פתחו את ה&%* כי היו צריכים פרסומת אופנה לפורטפוליו ואחרי שקיבלו אחת לא הסכימו לקבל ב*%& שוב. עכשיו הודיס יחפשו את הזונה הבאה לפתוח לה את ה%$*
  • רינת 24/10/2017 20:21
    מנצ הם לא מנצ ולכן העיפו אותם . וחזרו לישרים האמיתיים
  • פרסומאים של העולם החדש לעולם לא יעשו כסף. (ל"ת)
    רביב 24/10/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
  • מנצ עשו בשכל. לקוח הפסד שממרר את החיים לכל מי שעובד איתו. תנחומיי לאוסום (ל"ת)
    שגיא 24/10/2017 19:42
  • 1.
    חברה קרובה 24/10/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות שיש עדיין לקוחות חכמים שרואים את האמת על לאן כדאי ללכת ולאן לא. ביי מנצי
  • אלטמן הקטן 24/10/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    מהכרותי את הודיז אני מנחש שמנץ זה אלה שאמרו להם ביי ביי אחרי שגילו גם הם בדרך הקשה שזה גם לא לקוח מנץי וגם לא אוהבים לשלם. אין ספק אחד שלא רב איתם מבימאים ועד חברות הפקה ומשרדי פרסום
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.