בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס
צילום: אייל נבו

סיבוב בחוץ וחזרה הביתה: תקציב הודיס חזר ל-Awesome

הניסיון לבדוק מה מציע השוק לא נרשם כהצלחה כבירה ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. גם הקמפיין החדש שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און
משה בנימין | (9)

חצי שנה בלבד לאחר שהעבירו את קמפיין הטלוויזיה לידי מנצ', HOODIES מקבוצת האחזקות שכוללת גם את קרולינה למקה, טופ טן, אורבניקה ואקססורייז חוזרת לסוכנות המיתוג Awesome של מעיין פרוינד סיגלר.

באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום לידי מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. הטיפול בקטלוג החנויות ובמיתוג נותר בזמנו בידי פרוינד ואילו החוצות, הדיגיטל והטלוויזיה עבר לידי מנצ'.

כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור שני הצדדים ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. לאייס נודע כי מלכתחילה במסגרת הסיכום עם מנצ' דובר על קמפיין אחד שלאחריו יבחנו הצדדים האם להמשיך בהתקשרות באותם התנאים.  

גם הקמפיין החדש עבור קולקציית החורף של המותג, שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און, יליד 1996. רפאלי שילדה את ביתה השנייה אל, לפני מספר ימים, צילמה את הקמפיין לפני כ-3 חודשים.

HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ברברה 20/11/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    מנצ' פשוט פישלו עם הלקוח הזה ועשו לא טובה
  • 2.
    דרור רפאלי 24/10/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    אוסום זה משרד אחלה מן אחלה. אם נמשיך לקבל חזרה את מי שמזלזל, עוזב, ובסוף נשאר עם הזית ביד, במקום לבעוט בו ושיסתדר, זה לא יוסיף לכבוד המקצועי שלנו. זה מוסיף לחשבון הבנק אבל לטווח הקצר בלבד. לקוחות עאלק. סוחרי טקסטיל של בזארים
  • אורלי 24/10/2017 20:20
    הגב לתגובה זו
    מסגיר מאיזה משרד אתה . ס ממנצ
  • אוסום אופוסום 24/10/2017 19:45
    הגב לתגובה זו
    מניח שמנץ פתחו את ה&%* כי היו צריכים פרסומת אופנה לפורטפוליו ואחרי שקיבלו אחת לא הסכימו לקבל ב*%& שוב. עכשיו הודיס יחפשו את הזונה הבאה לפתוח לה את ה%$*
  • רינת 24/10/2017 20:21
    מנצ הם לא מנצ ולכן העיפו אותם . וחזרו לישרים האמיתיים
  • פרסומאים של העולם החדש לעולם לא יעשו כסף. (ל"ת)
    רביב 24/10/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
  • מנצ עשו בשכל. לקוח הפסד שממרר את החיים לכל מי שעובד איתו. תנחומיי לאוסום (ל"ת)
    שגיא 24/10/2017 19:42
  • 1.
    חברה קרובה 24/10/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות שיש עדיין לקוחות חכמים שרואים את האמת על לאן כדאי ללכת ולאן לא. ביי מנצי
  • אלטמן הקטן 24/10/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    מהכרותי את הודיז אני מנחש שמנץ זה אלה שאמרו להם ביי ביי אחרי שגילו גם הם בדרך הקשה שזה גם לא לקוח מנץי וגם לא אוהבים לשלם. אין ספק אחד שלא רב איתם מבימאים ועד חברות הפקה ומשרדי פרסום
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.