בר רפאלי ואחיה און. קמפיין הודיס
צילום: אייל נבו

סיבוב בחוץ וחזרה הביתה: תקציב הודיס חזר ל-Awesome

הניסיון לבדוק מה מציע השוק לא נרשם כהצלחה כבירה ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. גם הקמפיין החדש שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און
משה בנימין | (9)

חצי שנה בלבד לאחר שהעבירו את קמפיין הטלוויזיה לידי מנצ', HOODIES מקבוצת האחזקות שכוללת גם את קרולינה למקה, טופ טן, אורבניקה ואקססורייז חוזרת לסוכנות המיתוג Awesome של מעיין פרוינד סיגלר.

באפריל 2016 העבירה HOODIES את תקציב הפרסום לידי מנצ' עבור קמפיין בכיכובה של בר רפאלי, שגם מחזיקה במניות קבוצת האחזקות ומשמשת כשותפה. הטיפול בקטלוג החנויות ובמיתוג נותר בזמנו בידי פרוינד ואילו החוצות, הדיגיטל והטלוויזיה עבר לידי מנצ'.

כעת נראה שהניסיון לבדוק מה מציע השוק מחוץ לסוכנות המיתוג שעמה המותג "גדל" לא נרשם כהצלחה כבירה עבור שני הצדדים ומותג האופנה עושה פניית פרסה בחזרה. לאייס נודע כי מלכתחילה במסגרת הסיכום עם מנצ' דובר על קמפיין אחד שלאחריו יבחנו הצדדים האם להמשיך בהתקשרות באותם התנאים.  

גם הקמפיין החדש עבור קולקציית החורף של המותג, שיעלה בשבוע הקרוב, צולם בכיכובה של בר רפאלי, והפעם לצד אחיה הקטן און, יליד 1996. רפאלי שילדה את ביתה השנייה אל, לפני מספר ימים, צילמה את הקמפיין לפני כ-3 חודשים.

HOODIES הוא חלק מקבוצת האחזקות שכוללת את רשת המשקפיים קרולינה למקה, טופ טן, רשת הדיסקאונט אורבניקה ורשת אקססורייז ש-26.4% ממניותיה נרכשו על ידי קבוצת קסטרו לפי שווי של 350 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ברברה 20/11/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    מנצ' פשוט פישלו עם הלקוח הזה ועשו לא טובה
  • 2.
    דרור רפאלי 24/10/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    אוסום זה משרד אחלה מן אחלה. אם נמשיך לקבל חזרה את מי שמזלזל, עוזב, ובסוף נשאר עם הזית ביד, במקום לבעוט בו ושיסתדר, זה לא יוסיף לכבוד המקצועי שלנו. זה מוסיף לחשבון הבנק אבל לטווח הקצר בלבד. לקוחות עאלק. סוחרי טקסטיל של בזארים
  • אורלי 24/10/2017 20:20
    הגב לתגובה זו
    מסגיר מאיזה משרד אתה . ס ממנצ
  • אוסום אופוסום 24/10/2017 19:45
    הגב לתגובה זו
    מניח שמנץ פתחו את ה&%* כי היו צריכים פרסומת אופנה לפורטפוליו ואחרי שקיבלו אחת לא הסכימו לקבל ב*%& שוב. עכשיו הודיס יחפשו את הזונה הבאה לפתוח לה את ה%$*
  • רינת 24/10/2017 20:21
    מנצ הם לא מנצ ולכן העיפו אותם . וחזרו לישרים האמיתיים
  • פרסומאים של העולם החדש לעולם לא יעשו כסף. (ל"ת)
    רביב 24/10/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
  • מנצ עשו בשכל. לקוח הפסד שממרר את החיים לכל מי שעובד איתו. תנחומיי לאוסום (ל"ת)
    שגיא 24/10/2017 19:42
  • 1.
    חברה קרובה 24/10/2017 13:57
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות שיש עדיין לקוחות חכמים שרואים את האמת על לאן כדאי ללכת ולאן לא. ביי מנצי
  • אלטמן הקטן 24/10/2017 19:41
    הגב לתגובה זו
    מהכרותי את הודיז אני מנחש שמנץ זה אלה שאמרו להם ביי ביי אחרי שגילו גם הם בדרך הקשה שזה גם לא לקוח מנץי וגם לא אוהבים לשלם. אין ספק אחד שלא רב איתם מבימאים ועד חברות הפקה ומשרדי פרסום
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.