מטרנה. מחכה לאמהות בוואטסאפ
צילום: יח"צ/ צילום מסך

כבר לא בפיילוט: מטרנה פותחת את הייעוץ בוואטסאפ לכולן

לאחר השקה שקטה, מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות
משה בנימין | (1)

חצי שנה לאחר שהשיקה את שירות הייעוץ בוואטסאפ לאמהות במתכונת פיילוט מצומצמת, מטרנה פותחת את השירות לכולן. 

 

השבוע מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות. לכל קבוצה יש גם יועצת מקצועית השייכת למרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה ואימהות יכולות להתייעץ איתה. לכל קבוצה מותאמת יועצת מקצועית על פי מאפייני הקבוצה: יועצת שינה, יועצת תזונה, ויועצת הנקה.

שמוליק קיטייניק, סמנכ"ל האסטרטגיה של JWT ישראל, משרד הפרסום של מטרנה המלווה את המהלך: "במשך הרבה זמן חשבנו יחד עם מטרנה איך אנחנו מוצאים דרכים חדשות לדבר עם אימהות ולתת להן מענה לצרכים שלהן. מטרנה הייתה תמיד החברה שהובילה את השיח עם אימהות בפלטפורמות השונות, אבל הרגשנו שבעידן המובייל והציפיה לתשובה מקצועית מיידית אנחנו צריכים להביא משהו שעוד לא היה. מטרנה גרופEAT הוא שילוב של שתי תובנות צרכניות עמוקות. האחת שאימהות מחפשות לתקשר עם אמהות אחרות שנמצאות באותו מצב או שלב, והשני הוא מה שכל אמא היתה רוצה, ברגעים שבהם חייבים עצה, יועצת מקצועית לצידה". 

המהלך השיווקי מלווה בסרט פרסומת שעלה אמש לאוויר.

 

קרדיטים

המפרסם: מטרנה 

משרד: JWT 

מנכ"ל: יורם דמבינסקי 

סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק 

סמנכ"ל קריאייטיב: אסף כץ 

קופי: נועם קראוזה 

סופרוויזרית: שירלי אנגל

תקציבאית: דנה ניסן 

מנהלת הפקה: שרון בן דוד

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מהלך שיווקי מבריק (ל"ת)
    מצייץ 21/12/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.