כבר לא בפיילוט: מטרנה פותחת את הייעוץ בוואטסאפ לכולן

לאחר השקה שקטה, מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות
משה בנימין | (1)

חצי שנה לאחר שהשיקה את שירות הייעוץ בוואטסאפ לאמהות במתכונת פיילוט מצומצמת, מטרנה פותחת את השירות לכולן. 

 

השבוע מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות. לכל קבוצה יש גם יועצת מקצועית השייכת למרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה ואימהות יכולות להתייעץ איתה. לכל קבוצה מותאמת יועצת מקצועית על פי מאפייני הקבוצה: יועצת שינה, יועצת תזונה, ויועצת הנקה.

שמוליק קיטייניק, סמנכ"ל האסטרטגיה של JWT ישראל, משרד הפרסום של מטרנה המלווה את המהלך: "במשך הרבה זמן חשבנו יחד עם מטרנה איך אנחנו מוצאים דרכים חדשות לדבר עם אימהות ולתת להן מענה לצרכים שלהן. מטרנה הייתה תמיד החברה שהובילה את השיח עם אימהות בפלטפורמות השונות, אבל הרגשנו שבעידן המובייל והציפיה לתשובה מקצועית מיידית אנחנו צריכים להביא משהו שעוד לא היה. מטרנה גרופEAT הוא שילוב של שתי תובנות צרכניות עמוקות. האחת שאימהות מחפשות לתקשר עם אמהות אחרות שנמצאות באותו מצב או שלב, והשני הוא מה שכל אמא היתה רוצה, ברגעים שבהם חייבים עצה, יועצת מקצועית לצידה". 

המהלך השיווקי מלווה בסרט פרסומת שעלה אמש לאוויר.

 

קרדיטים

המפרסם: מטרנה 

משרד: JWT 

מנכ"ל: יורם דמבינסקי 

סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק 

סמנכ"ל קריאייטיב: אסף כץ 

קופי: נועם קראוזה 

סופרוויזרית: שירלי אנגל

תקציבאית: דנה ניסן 

מנהלת הפקה: שרון בן דוד

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מהלך שיווקי מבריק (ל"ת)
    מצייץ 21/12/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.