כבר לא בפיילוט: מטרנה פותחת את הייעוץ בוואטסאפ לכולן
חצי שנה לאחר שהשיקה את שירות הייעוץ בוואטסאפ לאמהות במתכונת פיילוט מצומצמת, מטרנה פותחת את השירות לכולן.
השבוע מטרנה "מעלה את הווליום" ומשיקה את השירות באופן מאסיבי תחת השם גרופEAT, שירות שבאמצעותו אימהות יכולות להירשם, באתר מטרנה, לאחת מ-4 קבוצות וואטסאפ ייעודיות. לכל קבוצה יש גם יועצת מקצועית השייכת למרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה ואימהות יכולות להתייעץ איתה. לכל קבוצה מותאמת יועצת מקצועית על פי מאפייני הקבוצה: יועצת שינה, יועצת תזונה, ויועצת הנקה.
שמוליק קיטייניק, סמנכ"ל האסטרטגיה של JWT ישראל, משרד הפרסום של מטרנה המלווה את המהלך: "במשך הרבה זמן חשבנו יחד עם מטרנה איך אנחנו מוצאים דרכים חדשות לדבר עם אימהות ולתת להן מענה לצרכים שלהן. מטרנה הייתה תמיד החברה שהובילה את השיח עם אימהות בפלטפורמות השונות, אבל הרגשנו שבעידן המובייל והציפיה לתשובה מקצועית מיידית אנחנו צריכים להביא משהו שעוד לא היה. מטרנה גרופEAT הוא שילוב של שתי תובנות צרכניות עמוקות. האחת שאימהות מחפשות לתקשר עם אמהות אחרות שנמצאות באותו מצב או שלב, והשני הוא מה שכל אמא היתה רוצה, ברגעים שבהם חייבים עצה, יועצת מקצועית לצידה".
המהלך השיווקי מלווה בסרט פרסומת שעלה אמש לאוויר.
קרדיטים
המפרסם: מטרנה
משרד: JWT
מנכ"ל: יורם דמבינסקי
סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק
סמנכ"ל קריאייטיב: אסף כץ
קופי: נועם קראוזה
סופרוויזרית: שירלי אנגל
תקציבאית: דנה ניסן
מנהלת הפקה: שרון בן דוד
- 1.מהלך שיווקי מבריק (ל"ת)מצייץ 21/12/2016 14:20הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
