פישר פרייס: 'המיזם' זינקה למרות "הפרשה", 'כלבוטק' קיבלה כמעט 20%
המיזם (רשת, ערוץ 2) מתחזקת וזוכה אמש (יום ב') לנתון רייטינג ממוצע של 24.8% עם 665 אלף צופים, יממה לאחר שפרשת עו"ד רונאל פישר, ששימש כשופט בתכנית, התפוצצה - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
ואולם, ההתחזקות הזו לא הגיע על חשבון ערוץ 10 שהצליח לרשום נתון יוצא דופן לתקופה האחרונה - עם פרק על העוקץ הסיני בכלבוטק (ערוץ 10), שזכה ב-19.5%. כזכור, מגיש התכנית רפי גינת, שימש עד לפני כשבוע כמנכ"ל הערוץ, והתפוטר מתפקידו על רקע אי ההצלחה על המסך ומבחינה פיננסית.
הפלטפורמות ב-2 הערוצים הקפיצו גם את התכניות ששודרו לאחריהן: משדר מיוחד של חדשות הלילה (חדשות 2) הניב 20.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 13.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 9.1% ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 7.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 12.6%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.5%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.2% והסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9) עם 3.3%.
בגזרת החדשות: האירועים הביטחוניים הניבו נתוני רייטינג גבוהים לרוב מהדורות החדשות. 'חדשות 2' ארוכה מן הרגיל קיבלה 28.5%, וגם 'חדשות 10' הרשימה עם 13.4%. מנגד, 'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-4.2% וגם 'המוסף' (ערוץ 1) שאחריה קיבל 3.6%. גם בערוץ 9 דובר הרוסית, רשמה מהדורת 'חדשות 20:00' נתון נאה של 2.7% ביחס לנתון הממוצע שסובב סביב 2%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
