אבי כץ כובש יעד נוסף: קמפיין יחסי הציבור של קופיקס זכה ב'אריה השואג'

קמפיין היח"צ של 'פליזר תקשורת' עבור הקפה ב-5 שקלים שמשגע את השוק, קטף את קמפיין השנה. ומי עוד נמצא ברשימת הזוכים השנה? כנסו כנסו
אלכסנדר כץ | (9)

10 חודשים לאחר שהקפה ב-5 שקלים פרץ לחיינו, ומהלך החדרתו לשוק של מותג בתי הקפה קופיקס נבחר לקמפיין היח"צ הטוב של השנה. אמש (יום ד') קיבל הקמפיין את פרס האריה השואג של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל באירוע שהתקיים בתיאטרון הקאמרי.

אל תחרות 'האריה השואג' הוגשו למעלה מ-40 קמפיינים ועבודות יחסי ציבור, ולדברי האיגוד נרשמה השנה עלייה בהגשות מצידם של משרדי בוטיק מהתחום.

בקמפיין השנה ביחסי ציבור בשנת 2013 הזוכים הם: משרד פיליזר תקשורת, בבעלותה וניהולה של אשת יחסי הציבור נאוה פיליזר, בקמפיין 'קופיקס' - "מהפכה חברתית צרכנית".

בראש חבר השופטים עמד פרופ' יחיאל (חיליק) לימור, מומחה לתקשורת מכותבי הספר 'יחסי ציבור אסטרטגיה וטקטיקה' הוצאת האוניברסיטה הפתוחה. את התחרות ריכזו יועצי התקשורת ליאורה לייבוביץ ואיתן הרשקו, דובר האיגוד. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור האיגוד על ידי חברת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד.

על קמפיין היח"צ של קופיקס היה חתום משרד פיליזר תקשורת בבעלותה וניהולה של אשת יחסי הציבור נאוה פיליזר. במהלך הטקס ניתן אות הוקרה של האיגוד ליו"ר לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, על הניהול המערכתי של התקשורת בסיקור ביקור האפיפיור בישראל.

הזוכים בקטגוריות השונות הם:

קמעונאות וצרכנות - טרה השקת גבינת נעם - תומר סגיס, דובר קבוצת קוקה קולה ישראל.

ניהול משברים - קמפיין המאבק נגד ייצוא גז טבעי - משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ.

עסקים קטנים - אחוזת ראשונים - משרד יחסי הציבור איטל בציר אלשיך תקשורת.

טכנולוגיה וסלולר - חגיגת העשור לוויקפדיה העברית - איציק אדרי.

מגזר שלישי ורביעי - הטיפול הרפואי בפצועים הסורים במרכז הרפואי לגליל - אמיר ירחי, מנכ"ל עמותת ידידי המרכז הרפואי הגליל נהריה.

בריאות ורפואה - פונדקאות לכל - משרד יחסי הציבור רוזנטל תקשורת.

לייף סטייל - מעצב הפנים ירון טל - משרד יחסי הציבור דור אלדר תקשורת ויחסי ציבור.

ממשל, שלטון מקומי ותאגידים - מערך ההסברה הלאומי וארכיון המדינה - ערן רופלידיס.

איכות סביבה - קמפיין הגז הטבעי בכיכובם של שקע, תקע ושטקר - חברת החשמל.

גור אריה - עבודות סטודנטים - יחסי ציבור שנתיים לעמותת אתגרים - מירב קליש, טל חרמון, שירי מילר, ליטל זגורסקי, נטלי רביץ, רחלי ברזילאי ואורי אילין - המרכז הבינתחומי הרצליה.

"אין יריבות עם עיתונאים, לא להיגרר למריבות"

איציק כגן, יו"ר האיגוד ליועצי תקשורת ויחסי ציבור בישראל, אמר בנאומו אתמול כי "אנחנו חווים משברים - כלי תקשורת שונים בקשיים, חלקם נסגרים, בחלק אחר מתחלפים בעלים. זה מחד. מן העבר השני, עבורנו, העוסקים בייעוץ תקשורתי, מצטמצם מרחב האפשרויות להגיע לציבור".

לדבריו, "עובדת המצב המשברי הזה, מוצאת ביטוי בכמה פנים. לא מעט הופכים מעיתונאים, לעיתונאים לשעבר, ובהווה ליועצי תקשורת, אנשי יחסי ציבור ודוברים. במהלך השנה האחרונה היינו עדים למחלוקות בין עיתונאים לבין יועצי תקשורת, מחלוקות שחלקן אף גלש להשתלחויות ויצר כותרות. אני מבקש להדגיש: אין לנו יריבות עם העיתונאים. אסור לכולנו להיגרר למריבות. ולכן, חברנו למהלך אותו מנחה ומוביל יו"ר לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן ליצירת קוד אתי וכללי משחק מחייבים. כאשר נשלים את העבודה, בכוונתנו לפנות לעמיתינו העיתונאים כדי ליצור אמנה ולהחיל כללים מוסכמים ומחייבים את כולנו".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אמיר 11/07/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    יצא לי לעבוד איתם, חבורת נשים מאד מקצועית. נאוה פליזר המנכ"לית אישה נעימה עם המון ניסיון ביח"צ.
  • 6.
    כמה רוע וחוסר פירגון. הייתי. היה נהדר ברמה! (ל"ת)
    דן ברוך 03/07/2014 19:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחת שיודעת 03/07/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    צמד ליבוביץ - הרשקו הפכו ערב נוצץ בעבר לערב עלוב ומביך אתמול. אף אחד לא יודע על מה הזוכים זכו והאירוע היה כמו תחנת רכבת שהזוכים עלו לבמה וירדו. חוץ מזה אירוע כזה שלא זוכה לשום תקשורת????? שיתבייש אותו אחד שקורא לעצמו דובר של היח"צנים. ליבוביץ והרשקו - נכשלתם! תתפטרו ותשאירו העבודה לאנשי המקצוע שיודעים ומבינים!
  • ליאורה לייבוביץ 15/07/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    אחת שיודעת.. בואי תראי מה את יודעת. להתחבא כמו שפן ולהשמיץ? שחקנית ענקית, או אולי קמפיינרית בגרוש??? שמתחבאת בזהות בדויה רוצה לעשות בואי. לא נולדנו בתפקיד ולא נמות בו. כל מי שרוצה לעשות ולתרום מוזמן. רק אחרי שתעשי תהייה לך הזכות לבקר.
  • 4.
    אחד שיודיע 03/07/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    לא נטל חלק בתחרות . כל הכבוד לנאוה פיליזר בהחלט כבוד והיא בהחלט ראויה אבל זו לא חוכמה גדולה לעשות יחצ לקפה ב5 שקלים כל כלי מדיה ישתף עם זה פעולה . אף משרד מהקטנים שהתחרו אינו מוכר לא ידוע ואף אחד מעולם לא שמע עליו לצערי קודם. התחרות מיותרת, כל עוד המשרדים הגדולים והשחקנים הגדולים בענף היחצ לא נוטלים בו חלק . קמפייניים איזוטריים שוליים ובלתי ידועים ולא רלוונטים זכו לצערי . התחרות פשוט לא רלוונטית לצערי במתכונת הזו שיהיה בהצלחה בהמשך
  • 3.
    ערב מביך (ל"ת)
    דנה 03/07/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כבוד גדול לנאווה ולצוות הנהדר. מקצוענות!! (ל"ת)
    ורד 03/07/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פשוט עצוב 03/07/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    טקס שעבד עליו הקלח. אף משרד מה -50 הגדולים לא נטל חלק. קמפיינים לא רלוונטים זכו. זה לא אריה שואג זה בקושי חתול מיילל
  • עידוק 03/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    המצאת מושג חדש? היו שם לפחות שני משרדים גדולים (קפץ לי לעין המשרד של בן חורין, שכל שנה משתלטים שם).. זה לא מוריד מהעובדה שהיה טקס מביך. לקהל לא הייתה שום דרך לדעת למה מישהו זכה - לא טרחו להציג אפילו שקופית מהקמפיינים... פשוט מביך.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״