ההסתדרות לגופי השידור: די להעסקה פוגענית של עובדי מקצועות הסט בהפקות
ההסתדרות פנתה היום (יום ב') לגופי השידור וחברות ההפקה, בדרישה להסדיר את תנאי העסקת עובדי מקצועות הסט בהפקות קולנוע וטלוויזיה. ההסתדרות דרשה לפתוח במו"מ מול גופי השידור וחברות ההפקה על מנת להסדיר את תנאי העסקתם של עובדי הצוותים הטכניים והאומנותיים בהפקות הטלוויזיה והקולנוע (עובדי מקצועות הסט) בהסכם קיבוצי, וזאת על רקע המבוי הסתום שאליו נקלעה לאחרונה ההידברות מול איגוד המפיקים.
היום העביר אמיר ירון, סגן יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, מכתב לאותם גופים בו נכתב כי "המטרה היא לשפר את תנאי עבודתם, לעגן את זכויותיהם ולחזק את מקצועות הסט, שהינם בליבת היצירה הישראלית על גווניה השונים". ירון ציין עוד כי "בקרוב ניצור קשר לתיאום פגישה בנושא. אנו תקווה כי תיענו בחיוב לפנייה זו וכי נתחיל במשא ומתן בהקדם".
כבר שנים שמרבית עובדי הצוות הטכני והאמנותי בהפקות הקולנוע והטלוויזיה, מועסקים כפרילנסרים - אופן העסקה הפוגע לדברי ההסתדרות בביטחונם התעסוקתי ומונע מהם זכויות מגן חשובות. לדברי ההסתדרות, צלמים, תאורנים, מאפרים, מלבישים, עוזרי במאי, מעצבים אומנותיים ועוד בעלי מקצועות הסט, נשים וגברים כאחד, נאלצים להתמודד נורמות עבודה בלתי סבירות על פניו.
בהסתדרות מציינים כי העובדים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה נאלצים לעבוד למעלה מ-12 שעות ביום וזאת בשל רצונן של חברות שונות להוריד את עלויות ההפקה ולצמצם את כמות ימי הצילום. במקרים רבים, כך אומרים בהסתדרות, עובדים מקבלים את שכרם לאחר חודשיים בשיטת השוטף פלוס 60 אם לא יותר, ללא תנאים סוציאליים וביטחון תעסוקתי.
- עובדי בנק הפועלים הכריזו על סכסוך עבודה
- עובד מדינה? השכר שלך באוגוסט עלול להיפגע, אבל...
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אמיר ירון, סגן יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, אמר היום, "רבים מעובדי מקצועות הסט מועסקים בצורת העסקה פוגענית שאינה משקפת את מהות ההעסקה האמיתית שלהם. בימים אלו אנו מסיימים ניסוח טיוטת הסכם קיבוצי, אותו אנו נחושים לקדם כעוגן ראשון להסדרת תנאי העסקת עובדים אלו".
עידן אור, מנכ"ל אקט (איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה) ויו"ר ועד הפעולה, הוסיף: "המאבק שלנו הוא לא רק נגד צורת העסקה פוגענית של מאות אנשי מקצוע מתחום הקולנוע והטלוויזיה, אלא על דמותה ועתידה של היצירה המקומית. אנו לא נאבקים כאן על מותרות אלא על הסדרה בסיסית של תנאי העסקה שפויים, כמו למשל קיצור יום העבודה על הסט וקביעת שכר הוגן לעבודת יצירה. יחד עם ההסתדרות, אנו נחושים יותר מאי פעם ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להבטיח את זכויות עובדי הענף בהסכם קיבוצי".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
