תקציבי הפרסום של משווקת TEKA ו-NORMANDE למשרד לעומק התודעה

לאחר שנים בהן טופלו בפוגל התקציבים של היבואנית 'קלינטון סחר' מחליפים ידיים. ב-2013 עמד היקף ההוצאה לפרסום על מיליון דולר במחירי מחירון
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה TEKA לעומק התודעה

תקציבי הפרסום של חברת קלינטון סחר משווקת מותגי TEKA ו-NORMANDE עוברים למשרד הפרסום 'לעומק התודעה' זאת לאחר שנים בהן טופלו במשרד הפרסום פוגל OGILVY.

לפני כשבוע עלה לטלוויזיה סרטון הפרסומת הראשון של קלינטון סחר ל-2014 עבור מותג התנורים TEKA. בשנה שעברה התמקד הקמפיין של היבואנית במותג המקררים מבית TEKA - בפרסומת שנעשתה באמצעות פוגל. בשנת 2013 עמד היקף ההוצאה לפרסום על כמיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום.

למעשה, הפרידה מפוגל אוגילבי נעשתה עוד במחצית השנה שעברה לאחר קמפיין המקררים שנחשב להצלחה. בחודשים אלו בחר אסי ארביב, הבעלים של 'קלינטון סחר', ומי שגם מקבל את ההחלטות בגזרת השיווק והפרסום, לעבוד באופן עצמאי תוך שהוא מגשש בשוק אחר משרד פרסום שייכנס למשבצת של פוגל.

פרסומת לעומק התודעה עבור תנורי TEKA

הפרסומת של פוגל עבור מקררי TEKA מ-2013

ממשרד הפרסום 'לעומק התודעה' ומחברת 'קלינטון סחר' לא התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אחלה סרט (ל"ת)
    מנהל מותג 01/04/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מיקו 01/04/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    מותג על שנראה כמו פח בפרסומת
  • 7.
    לעומק לא מפסיקים לצמוח (ל"ת)
    עידן 01/04/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    פרסומאי 01/04/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    של פוגל יותר טוב בהרבה
  • 5.
    בלאנקו 01/04/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    וואלה מגיע לפוגל. משרד שככה מנצל את העובדים שלו ומעביד אותם 12 ו-13 שעות בלי תגמול ראוי מגיע לו שזה קורה לו. לא שבלעומק התודעה המצב שונה אבל ניחא.
  • 4.
    יאיר 31/03/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    הלוואי שיכולתי לכתוב בשמי האמיתי. המשרד הזה צומח בעקביות ובצורה מרשימה. אולי פעם אכבד אותם בנוכחותי :-)
  • 3.
    אחלה קמפיין (ל"ת)
    דנה 31/03/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    סרט חמוד לאללה (ל"ת)
    יוסי 31/03/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וזה מה שיצא (ל"ת)
    קוטי 31/03/2014 14:30
    הגב לתגובה זו