תקציבי הפרסום של משווקת TEKA ו-NORMANDE למשרד לעומק התודעה
תקציבי הפרסום של חברת
לפני כשבוע עלה לטלוויזיה סרטון הפרסומת הראשון של קלינטון סחר ל-2014 עבור מותג התנורים TEKA. בשנה שעברה התמקד הקמפיין של היבואנית במותג המקררים מבית TEKA - בפרסומת שנעשתה באמצעות פוגל. בשנת 2013 עמד היקף ההוצאה לפרסום על כמיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום.
למעשה, הפרידה מפוגל אוגילבי נעשתה עוד במחצית השנה שעברה לאחר קמפיין המקררים שנחשב להצלחה. בחודשים אלו בחר אסי ארביב, הבעלים של 'קלינטון סחר', ומי שגם מקבל את ההחלטות בגזרת השיווק והפרסום, לעבוד באופן עצמאי תוך שהוא מגשש בשוק אחר משרד פרסום שייכנס למשבצת של פוגל.
פרסומת לעומק התודעה עבור תנורי TEKA
הפרסומת של פוגל עבור מקררי TEKA מ-2013
ממשרד הפרסום 'לעומק התודעה' ומחברת 'קלינטון סחר' לא התקבלה תגובה.
- 9.אחלה סרט (ל"ת)מנהל מותג 01/04/2014 13:50הגב לתגובה זו
- 8.מיקו 01/04/2014 12:34הגב לתגובה זומותג על שנראה כמו פח בפרסומת
- 7.לעומק לא מפסיקים לצמוח (ל"ת)עידן 01/04/2014 12:34הגב לתגובה זו
- 6.פרסומאי 01/04/2014 12:13הגב לתגובה זושל פוגל יותר טוב בהרבה
- 5.בלאנקו 01/04/2014 09:35הגב לתגובה זווואלה מגיע לפוגל. משרד שככה מנצל את העובדים שלו ומעביד אותם 12 ו-13 שעות בלי תגמול ראוי מגיע לו שזה קורה לו. לא שבלעומק התודעה המצב שונה אבל ניחא.
- 4.יאיר 31/03/2014 15:00הגב לתגובה זוהלוואי שיכולתי לכתוב בשמי האמיתי. המשרד הזה צומח בעקביות ובצורה מרשימה. אולי פעם אכבד אותם בנוכחותי :-)
- 3.אחלה קמפיין (ל"ת)דנה 31/03/2014 14:52הגב לתגובה זו
- 2.סרט חמוד לאללה (ל"ת)יוסי 31/03/2014 14:38הגב לתגובה זו
- 1.וזה מה שיצא (ל"ת)קוטי 31/03/2014 14:30הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.