סוגרת עונה עם סוף הוליוודי: כמעט 31% לפרק האחרון העונה של 'להיות איתה'
הפרק על מנת זיכרון הילדות, הניב עבור מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) 35.2%, נמוך מזה של מוצ"ש שעבר - אז קיבלה התכנית 38.4%. כך עולה על פי נתוני ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
פרק סיום העונה של להיות איתה (קשת, ערוץ 2), הסדרה שכתב אסי עזר, רשם 30.9%, זהה לשיא העונתי שקיבלה הסדרה באחד מפרקי העונה. הממוצע העונתי של הסדרה עמד על 26.7%. בפרק הסיום - איך לא - בחרה המגה-דוגמנית נועה הולנדר בוחרת באופה עמוס על פני הכוכב הבינ"ל שהיה בן זוגה בעבר. לא הוליווד?
מנגד, שידור חוזר של 'אמבוש' (ערוץ 10) הסתפק ב-3.2%, 'מאמא ליגה' (ערוץ 10) חלשה עם 5%. בהמשך הערב, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-19.7%, 'רוצים הביתה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 11.9%, ושידור חוזר של 'שמועות' (ערוץ 10) עם צחי קומה, קיבל 2.8%.
בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) חזקה עם 26.3%, 'המגזין' (ערוץ 10) עם 8.8%, מהדורת 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם 4.7%, מהדורת 'רואים עולם' (ערוץ 1) קיבלה 5.3%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שישי
ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) קיבלה 26.1%, לפני שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) עם 12.6%. '2 על 2' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.6%. מנגד, שידור חוזר של 'המתנחל' (ערוץ 10) קיבל 3.6%, ושידור חוזר של הסרט '2 ימים בפריז' (ערוץ 10) הסתפק ב-2.3%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) זכתה ב-17.5%, היחלשות מ-19.9% בשבוע שעבר. מאידך, אחרי הנתון הנמוך של השבוע שעבר - 3.8%, שלשום זינקה 'שישי' (ערוץ 10) ל-6.2% ועקפה את 'יומן' (ערוץ 1) ששניבה 5.2%.
חמישי
עובדה (קשת, ערוץ 2) בפרק על מנהיג הימין האנטישמי בהונגריה, שגילה כי הוא יהודי, זכה ב- 25.8%. הסדרה פלפלים צהובים (קשת, ערוץ 2) עם 20%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
מנגד, משחק היורוליג בין ריאל מדריד למכבי תל אביב (ערוץ 10) רשם שיא עונתי עם 14.3%, למשדר שהחל ב-21:45. עוד לפני כן, קיבל שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) 9.3%.
'העולם הלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 12.1%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 6.7%, 'הלילה' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 5.9%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 3.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 24.1% מול 'חדשות 10' עם 9.5%.
- 1.מה עם רצועת הערב? הרייטינג נמוך אז לא מודדים (ל"ת)חמישי חלש 02/02/2014 11:26הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
