20 קופירייטרים לקמפיין אחד: EZ WAY גייסה כוכבי פייסבוק לתחרות פוסטים
לכל אחד מאיתנו יש כמה חברים בפייסבוק, טוב לא ממש חברים שלנו, אלא כוכבי פייסבוק שכולם עוקבים אחריהם: כותבים מוכשרים, מצחיקנים מקוריים, קופירייטרים מובטלים עם הרבה זמן פנוי/או בלי שנייה לנשום ןכן הלאה. בתמורה לטפיחה על האגו שלהם - הם מתחייבים לנפק מידי יום, או מדי שעה סטטוס מצחיק/מתחכם/עם חומר למחשבה/תשלימו בעצמכם, ולפעמים נדמה שהם ממש "עובדים בזה".
חברת הפסיכומטרי EZ WAY ומשרד הפרסום ברזני לוי זיהו את הפוטנציאל שטמון בכל אותם כותבים שנונים ורתמה אותם ואת צי העוקבים המסור שלהם לקמפיין פייסבוק חדש שעלה היום (יום א') לאוויר.
משרד הפרסום גייס 20 מהכותבים המוכרים ביותר לקמפיין שבמרכזו תחרות סטטוסים על ביטוי פסיכומטרי מתחלף - עליו מחליטים מדי יום. הכותבים משלבים את הביטוי בסטטוס שלהם, מתייגים את עמוד הפייסבוק של EZ WAY, ובמקביל, עולה הסטטוס בעמוד של החברה. הכותב שיצבור הכי הרבה אינטראקציה (לייקים ושיתופים), יזכה בחופשה בתאילנד, ולגולשים שמצביעים יחולק בכל יום טאבלט. בעמוד הפעילות ואפילו לא בתקנון לא מציינים את זהות הטאבלט - כך למי שבונה על iPAD - כנראה שהסיכוי נמוך.
לעמוד הפעילות -
בין הכותבים שהוזמנו לקחת חלק בקמפיין, ויש מי שטוען שהתמסחרו ומכרו את כשרונם ונשמתם לשטן נמנים: יותם זימרי, אסף אפלבוים, נועה אנג'ל, איציק שאשו, דני קמושביץ', איתן כליף, אלירן גולדשטיין, ג'ולי ארביב, ג'ול ווין, יאיר אורבך, שי בראל, אמיר מויאל, ליאור סלע, רפאל בן מוחה, שני שטלריד, גל ברקן, אילן נחמיאס, אביב אזרד, צבי דבוש ומעוז שושני.
חלק מהכותבים כבר נדרשו להגיב לביקורת על השתתפותם בקמפיין, ועשו זאת בחינניות. יותם זמרי פירסם היום פוסט ובו ציין: "מצחיק שיש אנשים שכועסים עלי קצת על כך שהסכמתי לכתוב סטטוסים לתחרות ומכרתי את נשמתי לשטן כדבריהם. חבר'ה, אני קופירייטר, אני אמכור כליה בשביל קמפיין טוב לשואבי אבק".
מוקדם יותר היום כתב זמרי, כחלק מהתחרות של EZ WAY: "אין לי בעיה שהנחתום יעיד על עיסתו, יש לי בעיה שהנחתום לוקח על קצת עיסה עם ריבה לחנוכה 138 שקלים". כותב נוסף, אילן נחמיאס כתב: "אין הנחתום מעיד על עיסתו, אלא אם כן אתה נחתום, והתחתנת עם עיסה, שהסתבכה בפלילים, והתביעה מציעה לך כסף טוב ורילוקיישן לקוסטה ריקה בתור עד מדינה, ואז יש מצב". דרך אגב, זיהיתם כבר את הביטוי המתחלף?
- 9.הכותבים הכי גרועים בעולם מביך (ל"ת)ענת 29/06/2017 12:02הגב לתגובה זו
- 8.אבל למה 11/11/2013 13:21הגב לתגובה זולמה אני אמור לצפות בפרסום חינם הזה של הפסיכומטרי שמעניין לי את איבר הרבייה? אני לא זוכה בטיסה לתאילנד, אני כן מקבל סטטוסים מפוקפקים שממצים את עצמם ועוד מואשם בחוסר פירגון. חברים, עברתם את הגבול, וחבל שאתם לא מודעים לזה.
- 7.מי שעובד בחינם, שלא יתלונן אחר כך על השכר שלו (ל"ת)יואב 11/11/2013 09:47הגב לתגובה זו
- 6.הטובים ביותר מתחרים בחינם על חופשה מצ׳וקמקת.. (ל"ת)כואב הלב 10/11/2013 20:13הגב לתגובה זו
- 5.עשיתי עיסיתי כיסיתי 10/11/2013 19:02הגב לתגובה זואצלנו גם מוציאים את העיסה וגם מעידים עליה בלי כרטיס! ימותו הפראיירים!
- 4.מהתעשיה 10/11/2013 17:37הגב לתגובה זוכולם מבטיחים מתנה כזאת, טיזה לשם, תעלה תמונה, תוריד תגובה, תכתוב משהו, תמחק מישהו...תענוג לראות שמשתמשים בכלים החזקים של פייסבוק ומדברים לקהל בגובה העיניים. מדליק. סחתיין עליכם.
- חה 11/11/2013 13:22הגב לתגובה זוהיחידים שבעד הקמפיין הזה הם חברת הפסיכומטרי והמשתתפים בתחרות. כל היתר סובלים מהטרלה אינסופית בפייסבוק שלהם.
- 3.ג 10/11/2013 17:07הגב לתגובה זוהאפשרות לזכות בכרטיס לתאילנד זה לא תשלום עבור עבודת קופי
- 2.קובי 10/11/2013 16:58הגב לתגובה זוכמה מביך? ברמה שהם עוד מסוגלים להגיש את זה לקאן
- אבל בלי תחרות. ניצחת. (ל"ת)קובי. גם אתה מביך. 10/11/2013 17:34הגב לתגובה זו
- 1.איה 10/11/2013 16:53הגב לתגובה זואתם משרד חדשי ומוכשר
- יוסי 10/11/2013 17:03הגב לתגובה זואז נראה לי ששם יותר צחוקים מלימודים, אבל דווקא מתאים לי. גם חצי מהאתר שלהם משחקי למידה.
- נו באמת... 10/11/2013 17:32כשאתה עושה פעילות פייסבוק כדאי שתהיה רלוונטי לקהל שלך. וכן, כשמצחיק לך ונעים לך אתה גם לומד. האמת היא שאין הרבה הבדל בין בתי הספר לפסיכומטרי בקורס עצמו - כולם נותנים את אותו הדבר אבל מתיימרים לצאת בהצהרות. לעומת זאת, איזי לא יצאו בהצהרות ואני בטוחה שיש להם סיבה מבחינתם ובכל זאת העלו פעילות בת זונה שגרמה לך להגיב. אז אולי לפני שעצם הביקורת שלך מתעקמת - תנוח קצת.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
