ירון ברובינסקי דייט בחשיכה
צילום: צילום מסך: ערוץ 2
רייטינג

במוצ"ש לא נפגשים: 'דייט בחשיכה' ירדה ל-19.2%, 'הכפר' ממשיכה לאכזב

2 הערוצים המסחריים לא הציגו נתוני רייטינג מרשימים אמש. בשישי: 'אולפן שישי' זינקה, 'כלוב הזהב' נחלשה, והסרט 'שומרי הסף' הניב 4% בערוץ 1
אלכסנדר כץ |

תכנית הדייטים של רשת מאבדת 10% בשבוע, ולא בגלל רייטינג מטורף אצל המתחרים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2) רשמה 19.2%, מול 21.5% לפני שבוע.

תכנית הריאליטי הכפר (ערוץ 10), מאבדת נקודה ביחס למוצ"ש שעברה ל-8.7%, אבל עולה ב-2 נקודות מול יום רביעי האחרון. בסך הכל הרייטינג של התכנית לא מספק הרבה נחת לערוץ.

שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) רשם 7.8%, החלק השלישי והאחרון של סדרת הדוקו 'מלכוד 73' (הרשות השנייה) קיבל 7.1%, והדיון על התכנית הניב 4.3%. 'גאדגט טים' (ערוץ 10) קיבלה 4.9%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) רשמה 11.1%, מול 'המטה' (ערוץ 10) עם 2.2%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) נחתכה ב-20% ביחס לשבוע שעבר, כשירדה מ-24.4% ל-19.7%, 'המגזין' (ערוץ 10) רשמה 9%, ו'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 6.3%.

בשישי

כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) נחלשת ביחס להשקה החלשה בשבוע שעבר, אז קיבלה 17.5%. בשישי האחרון הנתון עמד על 16.2%. תכנית הקידום ה-X של עברי לידר (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.7%. שי בשישי (ערוץ 10) עם רייטינג נאה של 7.6%, מה נסגר (ערוץ 10) עם 4.6%.

סרט הדוקו המדובר שומרי הסף (ערוץ 1) של דרור מורה, הוקרן בשישי האחרון לראשונה בטלוויזיה, לאחר שערוץ 1 כבר שידר לפני מספר חודשים את הסדרה 'שומרי הסף', הרחבה של הסרט. בשישי הסרט רשם 4%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה מ-16.9% ל-18.5%, 'יומן' (ערוץ 1) קיבלה 6.5%, ו'שישי' (ערוץ 10) עם 4.4%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.