21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הקומבינות שאלו המחזיקים ב-3 דירות ויותר כבר בוחנים - כדי למזער את הפגיעה

עוד לפני שהמס המיוחד של כחלון על המחזיקים ב-3 דירות ויותר נכנס לתוקף, המשקיעים כבר בוחנים אפשרויות

 |  164
המשקיעים הכבדים
Share
משקיעי הנדל"ן הכבדים בלחץ. מבירור שערך Bizportal עולה כי למשרדי עורכי הדין ורואי החשבון זרמו בשבוע האחרון שיחות טלפון רבות מצד כאלו המחזיקים במספר דירות ורוצים להבין האם ניתן לבטל או למזער את רוע הגזירה שצפויה להיכנס לתוקף ב-1 בינואר הקרוב.


המיסוי החדש שהוצע תחת חוק ההסדרים בתקציב המדינה לשנים 2017- 2018 שהופץ לפני כשבוע וחצי הציג כי בעלי דירה שלישית צפויים לשלם 1% משווי הנכס ועד לסכום מקסימלי של 1,500 שקל בחודש לכל דירה החל מהדירה השלישית, כך שהמס המקסימלי יהיה 18,000 שקל בשנה לכל לדירה - סכום לא קטן לדירה שלישית אחת אבל למי שמרובה דירות להשקעה המספרים יכולים להגיע לעשרות רבות ועד מאות אלפי שקלים. אז הישראלי מהר מאוד מתחיל לחשוב על קומבינות להתחמקות מתשלום המס.

העברת הנכסים על שם הילדים
האפשרות הראשונה היא העברת בעלות הדירות על שמם של הילדים או הנכדים של המשקיע, זאת משום שחוקי המס מאפשרים להעביר דירה במתנה לבן משפחה קרוב עם פטור ממס שבח ותשלום של עד שליש בלבד ממס הרכישה.בנקיטת צעד מסוג זה עולה החשש שפקיד השומה יבין את מטרת הצעד ויטען כי מדובר ב'עסקה מלאכותית', במיוחד אם הילדים שהדירה תועבר על שמם הם קטינים. "ישנו סעיף מפורש בחוק במקרים אלה לפיו פקיד השומה יכול להתעלם מהעברת הדירה ולמסות את הדירות הנוספות", כך רו"ח עו"ד שמוליק הירשפלד, שותף במשרד שטיינמץ עמינח.במידה והנכס הועבר לילד או נכד שהוא בוגר ומעל גיל 18, נוצרת בעיה אפשרית לפיה אלו לא יהיו זכאים בעתיד להטבות המס לרוכשי דירה ראשונה. כלומר, אותו ילד בוגר לא יוכל לגשת ל'מחיר למשתכן'. כמו כן, ההטבות הקיימות במס לרוכשי דירה ראשונה לא יחולו עליו (כלומר במידה וירצה לרכוש דירה, יוגדר כמשקיע). כמו כן, בקבלת דירה במתנה ישנה תקופת צינון של 3-4 שנים ואם הדירה נמכרת בשנים אלו הפטור ממס שבח מבוטל.

הקמת חברה 
המשקיעים יכולים לבחור לצקת את הנכסים שבבעלותם לתוך חברה חדשה בבעלותם והיא זו שתנהל את הנכסים ואף יהיה ניתן לנכות את הוצאות המימון מהכנסות השכירות.

אך גם כאן צפים החסרונות והראשון הוא תשלום מלא של מס רכישה (מצד החברה הקונה) ומס שבח (של המשקיע שלכאורה מוכר). עו"ד ליאת קיסרי, שותפה במשרד ברנע ושות', אומרת כי יש אפשרות לבקש מרשות המסים בקשה ייחודית להנחה על מס הרכישה והשבח כאשר "לא בטוח שבקשה כזו תוביל להטבות אך במקרים מסוימים אפשר להגיע להבנות".

כמו כן, יש להבין שמדובר בהקמת עסק לכל דבר ולכך גם עלויות והוצאות נוספות; העברת הנכסים לחברה, לעבוד עם רו"ח שינהל את ספרי החברה, אגרות רשם החברות ועוד שמסתכמים באלפי שקלים. "מדובר בהוצאות רבות ולכן הייתי אומרת שרק בהכנסות של למעלה מ-30 אלף שקל בחודש על שכירות יש לשקול פתיחת חברה ובכפוף לשווי הנכסים", ציינה קיסרי. 

גישור באמצעות העלאת שכר הדירה
מכלל החסרונות והעלויות אי אפשר שלא לחשוב שהפתרון המצוי בידו של המשקיע הוא העלאת שכר הדירה ובכך לגשר על הפגיעה בהכנסה מן הנכסים. הרי עדיין לא ידוע אם החוק יעבור ומה תהיו תחולתו הסופית ולכן עולה השאלה אם המשקיעים לא פשוט יעדיפו להמתין, כך שגם אם החוק יעבור, יתכן ויבוטל לאחר מספר שנים מועטות ואז ההפסד הכי מזערי הוא בהמתנה ללא נקיטת צעדים - פרט לגישור האפשרי על ידי העלאת שכר הדירה.

עו"ד קיסרי התייחסה לכך ואמרה: "יכול להיות באמת שלא ישתלם להתעסק עם זה ולהתחיל להעביר את הדירות. אבל אם החוק יעמוד 10 שנים - מדובר בכסף רב. ויש גם את עניין המס על השכרת הדירות (כ-10%) ומהבחינה הזו מדובר בכפל מס לבעלי הנכסים, ומי יודע אולי תהיה הטבה על המיסוי הכפול הזה. סביר שבעלי הדירות בתל אביב ובמעגל הראשון (רעננה הרצליה וכדומה) יוכל לעלות את שכ"ד בכמה מאות שקלים ולכסות את ההכבדה, אך בפריפריה זה עשוי להיות הרבה יותר בעייתי".

עו"ד רמי יולוס ממשרד יולוס-גזית ושות' מוסר כי "חד משמעי אני צופה שמשקיעי הנדל"ן ינסו למזער את הפגיעה בכל דרך אפשרית, כאשר הדבר הראשון הוא כמובן העלאת דמי השכירות. אם אתה מחזיק ב-3 דירות, אז העלאה של כמה מאות שקלים על כל דירה בשכירות החודשית זה דבר שיכול לעבור. מעבר לכך, כמות הפתרונות היצירתיים היא גדולה מאוד, מהקמת חברה ועד איחוד של דירות בתוך בניין והשכרתן בצורה של חדרים. צריך להבין שכל זמן שלאנשים אין אלטרנטיבה לכסף כי הריביות אפסיות - הם ינסו להמשיך להחזיק בדירות ולהשתמש באותם פתרונות יצירתיים."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

164 תגובות ב-82 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
82 המום 20/01/2017 15:17 כחלון בזיון שלא מבחין בין נכים ולא מבין את הצרכים שלהם
בושה שאדם שעבד מ 4:00 לפנות בוקר עד 12:00 בלילה ומאחר והוא היה עצמאי הוא היה צריך לדאוג לפנסיה שלו תוך כדי שהוא היה קצין בצה"ל שאהב ללכת למילואים והיו לו 45 ימי מילואים בשנה וכאשר שלחו לו תעודת שחרור ממילואים הוא כתב מכתב ובו הוא פגוע שמשחררים אותו אז נתנו לו עוד 5 שנים ולאחר מכן כבר לא עזר לו והוא השתחרר לעת זקנתו החליט לבנות לו פנסיה למכור את העסק ולקנות דירות ואז עודדו אנשים לעשות כך בגלל שוק השכירות (עד היום קיים חוק בניין להשכרה שאפילו מבטל את חוק דירה שלישית אך זה רק לטייקונים כי צריך הרבה דירות) והיום האיש הזה שעבד כל כך קשה וחטף כדור מטווח קרוב מאוד בשדה הקרב והוא נכה צה"ל 5% וכיום לצערנו הוא חולה במחלת הדימנציה ואין לכחלון מושג כמה כסף צריך כדי לתמוך בו והוא לא מקבל שום סיוע מביטוח לאומי כי הוא לא זכאי ועכשיו אנחנו לא יודעים מה לעשות עם החוק החדש הזה שפשוט כפל מס קנס שוד והכי בזיון שהפכו את האנשים האלו לגנבים שדופקים את הצעירים בו בזמן שאבא של שר האוצר שתה עראק במקום לעבוד. האיש הזה הוא בזיון שמפלג את העם אך רוב העם לא קונה את ההתחסדות שלו שהוא דואג לצעירים ולא מעשן
81 אבי 24/12/2016 16:43 למה לא למסות משקיעים של 2 דירות
הרי אם כוונת החוק להגדיל את היצע הדירות בואו נמסה את כל המשקיעים..גם אלה עם 2 דירות..הרי לא הגיוני למסות משקיע עם 3 דירות שערך 3 הדירות שלו 3 מיליון ולא למסות משקיע של 2 דירות שערכם 20 מיליון שח..אם רוצים למסות הון שיהיה מס הוגן על שווי ההון
80 הלן 29/09/2016 22:33 כחלון לא רק אידיוט הבעיה שהוא גם שהוא גם מושחת (ל"ת)
79 יוסי יוסי 23/08/2016 17:03 אל תחפשו איפה שהאור- חפשו גם איפה שחשוך - בחור הענק של
אל תחפשו איפה שהאור- חפשו גם איפה שחשוך - בחור הענק של הפנסיה התקציבית , קומץ של אנשים עושק 80% מאזרחי המדינה, כולל זקנים, נכים, חולים, סטודנטים, גני ילדים, נוער בסיכון, כל זה מוזנח בגלל קומץ אנשים
78 משה 22/08/2016 19:42 בעלי 3 דירות - חזירות
אתם לא חיים פה לבד במדינה הזאת? רוצים להרוויח? לא חשבון מחוסרי דיור זה כבר חזירות !!!! כחלון עזוב אותך ממוצצי הדם יש הרבה מאחוריך!! ישר כח!!!
אביב 06/02/2017 22:12 אין שכל אין דאגות
יש לך מזל
77 לוגיקה פשוטה 20/08/2016 18:43 תמיד ימצאו פתרונות
משקיעים גדולים פשוט יגדילו את כמות הנכסים שלהם בחול אולי בתווך הקצר יתפנו כמה מאוד דירות אבל כסף גדול יזרום לחול והמדינה תפסיד בגדול ולכן גם כל התושבים היה צריך לחשוב על מס שלא יבריח את המשקיעים
76 לב 16/08/2016 00:40 מס על דירה 3
לא משקעים בדירות יותר. כי לא כדאי. לא משקיעים בבורסה משלמים על רווח 25 אחוז ומי מרוויח בכלל אז לא כדאי להשקיע בארץ שלנו. ומי מנהל את אוצר המדינה כחלון. משלמים מיסים על עבודה, משלמים מיסים על קניות מע"מ. משלמים על רכישת רכב עשרות אחוזים. משלמים על קנית דירה מס רכוש. משלמים על מכירת דירה עשרות אחוזים. כך מנהלים מדינה ?.
75 משה 16/08/2016 00:16 למסות בעלי דירות החל מדירה חמישית.
לאדם שיש לו 5 דירות יש יכולת לעמוד במס. לאנשים מבוגרים שחסכו והגיעו ל3-4 דירות שבאחת מהן הם גרים והשאר דירות קטנות או חצויות לילדים בהם לא צריך לפגוע.
74 משכיר 12/08/2016 11:48 2.5 דירות מה דינם
1. אני גר 1. קניתי להשקעה ו 1. יש לי בה שותף חצי שייך לי ?
אייל 13/08/2016 18:04 דין החצי הוא כדין שלמה במקרה שלך
ע"פ החוק, אם אתה שותף ברבע ומטה תהיה פשוט. שליש או חצי נחשב כאילו אתה בעל הנכס. בקיצר - תשלם מס כמו גדול.
73 מיואש 11/08/2016 17:10 כחלון אישר 30 אחוז העלאת שכר למגזר הציבורי
הוא צריך למלא את התציב לאחר שוד הקופה הציבורית על ידי החבר ניסן קורן יור ההסתדרות
72 שוכר מסכן 11/08/2016 10:22 כחלון תודה בעל הבית העלה ב 10% שכ"ד
בכל האזור והערים בסביבה המחירים טסים!!!!! הצבעתי כחלון קיבלתי פטיש בראש
71 . 11/08/2016 09:59 מחפשים פתרונות קלים למחדל של שנים ועוד גוזרים קופון. (ל"ת)
70 צורי 10/08/2016 23:01 כחלון החליט מעמד הביניים יתמוך בניזקקים-במקום המדינה
כחלון קורא לנו קבוצות אינטרסים מה האינטרס שלו ? 1. לדפוק את אלה שיש להם - לא חשוב שהם עבדו בשכל ובעמל רב וחסו וחשבו לטווח הארוך 2. לקחת מהם ולתת לכל מי שחסר לו ולחסוך מכספי המדינה 3. ולאברכים , ולמיתנחלים וכו וכו פשוט עוד כספים לחלוקה למתבטלים ועוד מאלה שעמלו לעצמם לא ייאמן איזה גאון
69 חי 10/08/2016 10:30 כחלון גורם לציבור גדול להיות עצלנים כנסו
כחלון גורם לציבור גדול להיות עצלנים ורק לקבל וכל זה על מנת שהוא יקבל יותר מנדטים בבחירות הבאות ממשלה של אחנטרסים בושה ועצוב לחיות בא
נתי 10/08/2016 16:42 כחלון פשוט מנסה לכסות את הגרעון שהוא יצר בהפחתת מס
החברות ועל הדרך מנסה גם לעשות קולות שכאילו עושה משהו לצעירים.
68 חי 10/08/2016 10:23 ירושלים
כחלון דואג רק לכיסה שלו בכנסת לא יכול להיות שהוא עוזר לצד אחד ולצד השני מזיק אנחנו רכשנו את הדירות בהלוואות מהבנק אף אחד לא אמר לנו כי בעתיד נשלם מסים בנוסף למס שאנו משלמים כיום היגרם לנו נזק עצום מאחר ועים המיסים החדשים אנו נצתרך למכור את הדירות ולהפסיד כסף רב מכווה שכחלון יעוף מתפקיד שר האוצר
הורים 11/08/2016 17:29 נראה לי שיאיר לפיד צוחק כל הדרך אל הכנסת
האחראי על מצוקת הדיור הסביר שגם אנשי מחיר למשתכן, דקה אחרי שרכשו את דירתם הופכים לבעלי אינטרסים של בעלי דירות כולל הרצון שמחיר הדירות לא ירד. הצעירים ששוכרים דירות לעומת זאת יהיו אלה הנפגעים מהחוק. כחלון לא מתחשב בשאלה האם יש לך 10 דירות על שמך וגרים בהם 10 ילדים שלך. הרבה אנשים מצאו את עצמם רושמים דירות לילדים ומגלים שבמקרה גירושין נשארו בלי דירה לא להם ולא לילדים. לכן יש שמעדיפים שהילדים יגורו חינם בדירות שלהם. כחלון, מעדיף לתת לילדים להתמודד על דירה במחיר למשתכן במקום לאפשר להורים לתת להם לגור בדירה של ההורים.
יוסי 09/03/2017 23:50 מי זה יאיר לפיד?
אה... שר האוצר לשעבר שרצה למסות ירושה....
67 שאפיק 10/08/2016 10:04 לא עדיף לתת למשקיעים אלטרנטיבה כמו קרנות ריט? (ל"ת)
66 דוד 10/08/2016 09:32 שום
קומבינות ,שר האוצר מחופש לכבשה משחק אותה שר כלכלי חברתי רוצה להפוך את המדינה לכלכלת צפון קוריאה. הדירות נרכשו בכסף ששולם מס, שולם מס רכישה משולם מס 10% על השכרה.
65 שולמן 10/08/2016 09:21 סתם אוויר חם.בחיים לא יעבור בכנסת.לכולם שם יותר מ3 דירו (ל"ת)
64 העשירים יתחמקו 10/08/2016 08:44 כחלון רוצה לדפוק את מעמד הביניים חסרי פנסיה תקציבית
העשירים יעבירו את הדירות לחברות בע"מ
63 רו"ח מבין 10/08/2016 08:27 אין כבר פטור משבח דירת מגורים על כן אין תקופת צינון
לפני שנת 2014 היה נהוג לפטור ממסי שבח מכירת דירות למגורים להשקעה. ב 2014 ביטלו את הפטור כך שיש מס שבח לינארי החל משנת 2014, לכן בניגוד לעבר אין תקופת צינון של 4 שנים בין מכירת דירה זו או אחרת היות כי כבר אין פטור, קפיש?
62 משקיע כבד 10/08/2016 07:52 לשלם המס להעלות שכ"ד על שאר הנכסים
נניח מאה ש"ח תוספת לחודש ואז האוצר יחנק הרי המס שפתיים הזה הוא פופוליסטי למימון החרדו_יו"שניקים.מחירי הדירות ממילא ימשיכו לזנק אחרי תקופת עיכול קצרה.
61 מיואשת 10/08/2016 07:49 העאלאת שכ"ד בתל אביב לא תעבור
כבר היום מתקשים אנשים לשלם את שכ"ד בתל אביב שלא לדבר על "הדירות" המזעזעות. יש גבול כמה אפשר לחלוב את השוכרים
60 א.מ 10/08/2016 07:20 מי יעביר על שם הילדים?חחח ילדים של היום לא יחזירו !כי
הם רודפי בצע כהוריהם.חוץ מזה כמה הורים היו רוצים שילדיהם ידעו איזה וכמה נכסים יש להם?
. 11/08/2016 10:03 עדיף לילדים מאשר לתת לכחלון שיתן למי שלא עובד. (ל"ת)
נתי 10/08/2016 16:44 יש מספיק משפחות שהילדים יודעים מה יש להורים ויסתדרו (ל"ת)
משה 10/08/2016 12:38 מס על דירות
יש למעלה מ מאתיי
59 חכם מיימון 10/08/2016 06:58 ניסיון ההטעיה של משקיעי הדירות. קראו ותבינו...
מאחר והרוב המוחלט של משכירי הדירות הם בעלי דירה נוספת אחת כלומר בבעלותם 2 בלבד הם לא יפגעו מהמס החדש ויוכלו להשכיר את הנכס שבבעלותם באותו המחיר. לעומת זאת בעלי דירות הסובלים מריבוי נכסים (3 דירות ויותר) הבעיה תהיה כולה רק שלהם משום שיעמדו בפני 2 ברירות : ליישר קו עם הרוב המוחלט של משכירי הדירות ולא לנסות לגלגל את המס לשוכרים או למכור את הדירה השלישית ומעלה דבר שייטיב עם חסרי הדיור שיקנו את הדירות הללו.
58 רונן 10/08/2016 01:20 חוסר ההבנה
מי שחושב שהברחת משקעים משוק הנדל״ן יוריד את מחיר הדיור בתל אביב , גבעתיים ר״ג , פשוט לא מבין בנדל״ן , שכולם רוצים לגור במנהטן , ומנהטן שלנו קטנה בכל מצב המחיר ישאר גבוה , לסוגיית המס על כמות דירות : מגוחך : ממתי המס על כמות ולא על הכנסה משכירות , שני פנטהוזים במתחם u יכניסו יחד 50 אלף ש״ח ושלוש דירות בשוכנה ד בב״ש יכניסו 7.500 ש״ח , חכם !!!!
אביתר 10/08/2016 21:38 חוסר הבנה
אותי לא מעניין הפנטאוז בU כי מי שיקנה אותו הוא לא מחוסר דיור.אבל בבאר שבע ישתחררו 2 דירות לחסרי דיור וזה מה שחשוב.
דב 13/08/2016 11:55 חוסר הבנה
ישתחררו הדירות ואתה חושב שחסרי הדיור יקלו את הדירות חינם ? הבעיה שלהם חוסר כסף !
57 רונן 10/08/2016 01:20 חוסר ההבנה
מי שחושב שהברחת משקעים משוק הנדל״ן יוריד את מחיר הדיור בתל אביב , גבעתיים ר״ג , פשוט לא מבין בנדל״ן , שכולם רוצים לגור במנהטן , ומנהטן שלנו קטנה בכל מצב המחיר ישאר גבוה , לסוגיית המס על כמות דירות : מגוחך : ממתי המס על כמות ולא על הכנסה משכירות , שני פנטהוזים במתחם u יכניסו יחד 50 אלף ש״ח ושלוש דירות בשוכנה ד בב״ש יכניסו 7.500 ש״ח , חכם !!!!
56 מומחה מס 09/08/2016 23:44 תכנוני מס של ילדים
ממש עלוב לא ציפיתי לרמה כזו נמוכה של תכנונים. רמה של כיתה א
55 הילדים!!! 09/08/2016 22:26 יש הרבה משקיעים שקונים במחיר למשתכן על שם (ל"ת)
54 שוכר שמשאיר נקי 09/08/2016 21:32 בעל הדירה רצה העלאה. הודעתי לרשויות המס שהוא התחמק שנים
אני משלם 2800 ויש לו דירה נוספת שהוא משכיר ולכן אני בטוח שהוא הרוויח מעל 5,080 בחודש. עכשיו הוא ישלם 10 מס מחזור רטרואקטיבית על שתי הדירות ובקרוב ישלם גם את המס החדש של כחלון. אגב בסוף הסכמתי לתוספת של 50 שקל שירגיש טוב עם עצמו
הראל 14/08/2016 17:09 ממש גיבור
יש פתגם בתנך שאומר למלשינים לא תהיה תקווה
נתי 10/08/2016 16:47 הקנאה שלך מטמטמת את השכל. יש חודשים שהדירה עומדת ריקה
וממש התרשמנו שנידבת לו 50, וממש מאמינים לכול שטות שלך. שילמת כמו טטאלה עוד 300-500 ש"ח ואמרת יפה תודה!
53 רן 09/08/2016 21:05 חרטא
אם היו רוצים להעביר על שם הילדים היו עושים. אם יעבירו הילדים יפסידו הטבה של מחיר למשתכן ולמה שהילדים יסכימו. לגבי חברה, יש הוצאות נלוות ועובדה שלא עושים עד עכשיו. לגבי העלאת שכר דירה, אם היו יכולים אז היו מעלים כבר עכשיו
נתי 10/08/2016 16:48 בתור אחד שאין לו בלטה אחת ביד יש לך מושגים מאד מוזרים
והאמת מצחיקים לגביהשיקולים והתכנונים הכלכליים של משכיר.
שמטוב 09/08/2016 21:35 מחיר למשתכן זו עוד בדיחה של משה כשלון
רק אחד מעשרים איש יקבל את ההטבה הזו, לכן זו הנחה חסרת משמעות.
תגובה 09/08/2016 21:31 איך אפשר לקבוע זאת על כל החוזים במדינה?
אינך יודע בודאות כי כל חוזה וחוזה שכירות במדינה נחתם תוך כדי מיקסום רווחים למשקיע, ישנם משקיעים שהם מוצלחים יותר מאחרים, ישנם משקיעים שחשוב להם לתת שירות טוב ולא רק ההכנסה. נניח יש שתי דירות באותה שכונה ואותה קומה וכיווני אויר, אבל האחת מושכרת ב- 3000 ש"ח והשניה ב- 2800 ש"ח. האם המשקיע שמשכיר ב- 2800 לא יוכל לעלות את שכר הדירה ל3000? אני חושב שכן.
נתי 10/08/2016 16:48 שנייהם יעלו ל3500 (ל"ת)
52 משקיע בורסה 09/08/2016 20:46 אני השקעתי בבורסה
אני השקעתי בבורסה והרווח הרבה יותר מהשעה בנדלן מי שהשקיע בנדלן אולי עשה 100 אחוז על המחיר כן בבורסה עשיתי על מדדים הרבה יותר מ 200 אחוז
ואני רק מופסד!! 09/08/2016 22:18 קשקשן!! בדיוק לפני שנה כשעלה המס רכישה נכנסתי למדד 25 (ל"ת)
51 משקיע בורסה 09/08/2016 20:46 אני השקעתי בבורסה
אני השקעתי בבורסה והרווח הרבה יותר מהשעה בנדלן מי שהשקיע בנדלן אולי עשה 100 אחוז על המחיר כן בבורסה עשיתי על מדדים הרבה יותר מ 200 אחוז
משקיע 09/08/2016 23:58 גם אני שקעתי בבורסה
ספר לסבתא. 200% במדדים אגחים הפסידו בתקופה מסויימת תכין שעורי בית
50 רחמים 09/08/2016 19:24 המס הבא הוא מס שבח של 50 אחוז מיום הקניה
למי שמחזיק 3 דירות ומעלה למי שלא ימכור תוך 3 חודשים את הדירה קדימה כחלון תכה בהם חחה
צורי 10/08/2016 23:05 כן זה בדיוק קהל היעד - קינאה ושינאה
לא יעזור לשוק הדיור אבל בעל דירה לא ימכור זה רק עוד דרך כחלונית לקחת כסף לחלוקה למי שהמימשל חייב לו בהסכמים ולא יותר כותרות לחוד מציאות כאן
49 איל 09/08/2016 19:19 צריכים להכות את משקיעי הדירות למגורים מכה ניצחת
בגללם המחירים קפצו
ככככ 11/08/2016 17:34 רוב המשקיעים קנו בשנים שישראלים רכשו באירופה וברה"ב
והמדינה התחננה שיקנו בארץ. עד 2008 מחירי הדירות רק ירדו.
מיואש 11/08/2016 17:12 צריך להכות את עובדי המגזר הציבורי
ששדודדים את הקןפה הציבורית
תיש 09/08/2016 22:53 צריך להכות את בוחרי כולנו והליכוד
דרך העלאת שכ"ד. אני הקפצתי 7% ובחוזים הבאים בעוד 8%. לשוכרים אמרתי שיבכו לכחלוש
בגד 09/08/2016 20:36 ואיפה יגורו אלו שאין להם הון מספיק לקנות דירה?
לא כולם רוצים לגור אצל ההורים. לפחות שיבנו כמו ברוסיה, דירות שיכון על חשבון המדינה.
די לכולנו ולליכוד 11/08/2016 15:10 שיגורו אצל כחלון בוילה
הם הלוא בחרו בו אז שיתן להם לישון אצלו
בלגולה 10/08/2016 07:03 יש לי חדשות טובות בשבילך !!!
מאחר והרוב המוחלט של משכירי הדירות הם בעלי דירה נוספת אחת כלומר בבעלותם 2 בלבד הם לא יפגעו מהמס החדש ויוכלו להשכיר את הנכס שבבעלותם באותו המחיר. לעומת זאת בעלי דירות הסובלים מריבוי נכסים (3 דירות ויותר) הבעיה תהיה כולה רק שלהם משום שיעמדו בפני 2 ברירות : ליישר קו עם הרוב המוחלט של משכירי הדירות ולא לנסות לגלגל את המס לשוכרים או למכור את הדירה השלישית ומעלה כמובן שהרבה דירות יזרקו לשוק והמחירים ירדו פלאים, דבר שייטיב עם חסרי הדיור שיקנו את הדירות הללו.
ישראלי 10/08/2016 00:10 הדירה לא נעלמת, אתה יודע?
אספן הדירות ימכור דירתו או למשקיע חדש, שימשיך להשכיר אותו הדבר או שימכור לזוג צעיר, שיפנה דירה אחרת.
IM 09/08/2016 22:01 כמות הדירות הכוללת לא תשתנה.... (ל"ת)
48 אריה 09/08/2016 19:07 הכבדת המס על 3 דירות
כחלון מכניס את ידו לכיסנו.עבדנו שנים רבות,רכשנו נדלן וקיבלנו ירושה,שילמנו מסים כחוק וכנדרש ועכשו שוב מכניסים את היד לאזרח הפשוט כשלמדינה עודפים בתקציב,אבל צריך לממן את ההסכמים הקואליציוני.כחלון-אתה כשלון גמור ובובה של ביבי!!!!!!!
ישראלי 10/08/2016 00:13 רעיון מהפכני...
תמכרו את הדירה השלישית! וואו. מדהים. הדירה הזו שתמכרו תהיה דירה אחת מתוספת היצע הדירות בשנה הקרובה. בהצלחה. אתם יכולים לשים אותה ביד2 כבר עכשיו. כדאי שתמהרו כי בקרוב מאד עוד אלפי מוכרים להוטים ינסו למכור.
חלאס 09/08/2016 22:46 רכשתם נדלן והוא עלה או שאתם מרוויחים על ההשכרה צריך
לשלם שוב מס כמו כל רווח כמו רווח בתוכנית חיסכון או בבורסה נגמר אוכלי חינם שהרסו את המשק מקובינות בגלל הריבית האפסית
נתי 10/08/2016 16:51 חחח, את אוכל את הלב על כול עליה נוספת כול חודש, אז תלעס (ל"ת)
אורי 09/08/2016 22:23 אתה לא מבין שעל רווח צריך לשלם מס.מה כלכך קשה.
אדם קם בבקר ,הולך לעבודה,וחייב לשלם מס הכנסה+ביטוח לאומי+מס בריאות,אז על רווח מהשכרה לא צריך לשלם מס. איזה עוות זה.מטומטם מי שהתחיל עם זה. ככה אנחנו מייצרים עוותים במשק הישראלי,ואי אפשר אחר כך לשנות את זה.(עובדי קבלן,דור א,דור ב,דור ג, פרילנסרים,פנסיה תקציבית,קביעות,ועוד ועוד ועוד.)
דביל 16/08/2016 16:26 שלא מבין
גם אם לא תשכיר דירה שלישית שבבעלותך,ולא תרוויח שכירות עדיין משלמים מס של 1%
47 יאיר 09/08/2016 19:05 כדאי למכור וזהו...עשו סיבוב מספיק שישקיעו בבורסה (ל"ת)
46 חסוי 09/08/2016 19:04 פרסמו נא את התגובה המוחרמת של אילן (ל"ת)
45 בן הארון 09/08/2016 18:35 יש דירות שיש שכר דירה נמוך במיוחד, שם כנראה יעלו.
בדירות שהשכר דירה לא עלה מספר שנים, יש דירות בתל אביב ששכר הדירה נמוך מהשוק ב- 1000-1500, כנראה ששם תהיה עלייה כך שנטל המס יתחלק עם השוכרים. טוב לא יצא מזה אבל אלא המנהיגים שלנו.
השוכרים ידפקו 09/08/2016 20:10 החוק ידפוק הרבה שוכרים שלא תהיה להם ברירה אלא לשלם
כל המשכירים יישרו קו ולשוכרים לא תהיה ברירה
בלגולה 10/08/2016 07:06 יש לי חדשות טובות בשבילך !!!
מאחר והרוב המוחלט של משכירי הדירות הם בעלי דירה נוספת אחת כלומר בבעלותם 2 בלבד הם לא יפגעו מהמס החדש ויוכלו להשכיר את הנכס שבבעלותם באותו המחיר. לעומת זאת בעלי דירות הסובלים מריבוי נכסים (3 דירות ויותר) הבעיה תהיה כולה רק שלהם משום שיעמדו בפני 2 ברירות : ליישר קו עם הרוב המוחלט של משכירי הדירות ולא לנסות לגלגל את המס לשוכרים או למכור את הדירה השלישית ומעלה דבר שייטיב עם חסרי הדיור שיקנו את הדירות הללו.
44 אילן 09/08/2016 18:25 חרם על תגובה!!!
האתר מחרים תגובות על אף שאין בתגובות שפה נלוזה!! תגובות עם בקורת על סגנון הכתיבה מוחרמות ומנודות!! אחלה דיקטטורה ביזפורטל!!
43 יצחק 09/08/2016 18:19 כחלון נתן מט לספסרים מנפחי הבועה
עלה והצלח אל תירא ואל תפחד
43-יצחק 09/08/2016 19:32 אשרי המאמין
זה ישיג בדיוק תואה הפוכה: שנאה לאחר ואפס לנזקק.
שמטוב 09/08/2016 19:15 השר משה כשלון לא יעבור את אחוז החתימה. בעלי דירה לא
ימכרו את דירתם כי לא משתלם למכור לא עכשיו ולא עוד 10 שנים. מחיר הדירות לא ירד. השר משה כשלון שלא טרח לבנות עשרות אלפי דירות היום ועסוק רק בגימיקים יסיים את הקריירה הפוליטית שלו עוד שנתיים בבחירות הקרובות. מפלגתו, אם בכלל תרוץ לכנסת, לא תעבור את אחוז החסימה. הממשלה הבאה תבטל את כל החוקים של משה כשלון. אם חוקי הגזל של משה כשלון לא יבוטלו אחרת זה יהיה אסון כלכלי למדינה: כל המשקיעים הקטנים לא ישקיעו אגורה בארץ בשום צורה (מתוך ידיעה שיחמסו את רכושו בארץ בבוא היום). הכסף של משקיעים קטנים מכל הסוגים יברח להשקעות בחו"ל בארצות שמכבדים השקעות. מאחר ומשקיעים קטנים לא ישקיעו יותר בדירות להשכרה. משקיעים גדולים ישקיעו בדיור להשכרה והם יגבו דמי שכירות כפולים. לפני מספר שנים ביטלו מיסוי של בעלי דירות על השכרה כי התחננו לפניה בעלי הדירות שישכירו אותן. היום אף אחד לא יאמין להבטחות הממשלה. ההשכרה, אם בכלל תהיה, תעבור ליידי הטייקונים שידפקו אותנו כמו בכל קטע שעליו הם משתלטים. דמי שכירות כפולים יהיו העונש על הטיפשות של אילו שבחרו במפלגת משה כשלון (אני ידעתי שמשה כשלון הוא מפלגת לווין של ביבי).
ישראלי 10/08/2016 00:16 למה לא משתלם למכור? להפך!
אידיוט מי שלא ממהר למכור. עשית רווח מדהים מעליית ערך בשנים האחרונות. אין משקיע אחד שלא מורווח, ובגדול. באמת לא יקרה כלום אם תמכור דירה אחת מאוסף הדירות שלך. כדאי שתמהר כי בקרוב מאד אלפי משקיעים הולכים לשים את הדירה ה 3 שלהם ביד2, והמחירים הולכים לרדת.
42 חבר של כחלון 09/08/2016 18:05 בלית ברירה יבטל את המס על הבורסה ואז בעלי הדירות ימכרו
את דירותיהם וירוצו לבורסה. המניות ריט 1 וסלע קפיטל עושות הרבה יותר מדירה להשקעה !.
41 לכל ההומלסים תרגיעו 09/08/2016 18:00 אין סיכוי שהחוק יעבור מבלי שיהיה שווי נכסים מידתי למס
בג"ץ יצחק על פחלון
ברור 09/08/2016 18:34 רק מפגר יכול לתת פטור לעשירים על 2 נכסים יקרים
ולהטיל מס על אדם ששווי 3 דירותיו 1 מיליון יחד, וגם הכל עם משכנתא
ישראלי 10/08/2016 00:24 אותו אדם תופס 2 דירות
זה לא משנה כמה הדירה שווה, אלא שאספן הדירות תופס הרבה דירות לעצמו. הגיע הזמן שאספני הדירות יפרקו סחורה.
40 בן אהרון 09/08/2016 17:56 בסוף כנראה שבתל אביב נטל המס יפול על השוכרים (ל"ת)
ישראלי 10/08/2016 00:18 יש המון דירות בת"א
לכן אספן דירות חמדן מדי יתקע עם דירה ריקה. לכל דירה יש המון מתחרות, של משקיעי גב' כהן עם דירה יחידה להשכרה, ואצלם אין מס. אז בחירה שלך: או לשלם יותר מס או למכור את הדירה ה 3.
39 לא לוותר 09/08/2016 17:54 בעל הדירה שלי רצה שבוע שעבר תוספת של 300 ש"ח
לחודש. אנחנו 3 בחורים בדירה. משלמים 4,800 על דירה בגבעתיים. אמרנו לו שאנחנו לא מסכימים. הוא ויתר והתקפל
אביב 10/08/2016 16:55 איזה פטישים, רק עשיתם שריר והוא התקפל, עכשיו להתעורר (ל"ת)
גילי 09/08/2016 19:55 כן אבל סביר להניח שיעיף אותך כשהחוזה יסתיים!!
ואז כשתחפש דירה כל המחירםי כבר יהיו לאחר עליות - אתה ממש גיבור!! תשלם כמו גבר ותהיה קורבן של כחלון עם כבוד!!!
חחח 09/08/2016 18:59 אתם נשמעים מאוד אמינים...חחח.... (ל"ת)
38 דוד 09/08/2016 17:38 מדינה של חחמלוגים נתנו רבית 0 ובוכים למה קונים בתים (ל"ת)
37 איזי 09/08/2016 17:38 כמה פעמים אפשר לשלם מס
בתחילה שלמנו מס הכנסה על הכסף שהרווחנוכשקנינו דירה שולם מס רכישה ומעמ ומיסי קנייהעל הפריטים החייבים במס קנייהוכעת שכר הדירה חייב במס מעל התקרה 5100וכעת עוד מס ...ניראה לי שכדאי להשקיע בחולרחוק מעיניהם של חמדני המיסוישם לא סופרים לך דירותביי ביי
ישראלי 10/08/2016 00:26 אז תמכור
אל תאיים. תמכור! אתה לא באמת חייב להחזיק סטוק של דירות. מצא לך השקעה אלטרנטיבית לדירה ה3. זה לגמרי בסדר.
די לכולנו ולליכוד 11/08/2016 15:14 ישראלי מרושע וקנאי
מה אתה מקנא באנשים שעבדו קשה וחסכו? הם לא לקחו ממך חתיכת בטלן אכלו לי שתו לי אתה בטח כמו מירי רקב וארז ביטון הניצול שואה לכאורה חחחח
בגד 09/08/2016 20:39 למי שמשקיע בישראל - כמה שיותר
קניה דירה בחו"ל , שלם מס כחוק בישראל ולא ירדפו אותך הכחלונים. שהוא ידאג לאלה שאין להם דירות. אם כולם ישקיעו בחו"ל, ממי ישכרו דירות הגיבורים?
ישראלי 10/08/2016 00:25 רוב השוק זה גב' כהן
אספני הדירות הם מיעוט והם מוזמנים למכור דירתם ה 3.
אין אין 09/08/2016 23:47 הם יקנו במחיר נורמלי זו המטרה חמוד (ל"ת)
גו'גו מהנגזר הציבורי 09/08/2016 19:44 כמה שיותר ! כדי ששכרי הגבוה ימשיך ויעלה בבטחה :-) (ל"ת)
36 דוד 09/08/2016 17:38 צריך דחוף לעלות רבית לפחות ב5 אחוז מי שלו צריך ימכור מה (ל"ת)
בגד 09/08/2016 20:39 צודק. ואפילו ב- 7% (ל"ת)
יצחק 09/08/2016 18:16 ןאז הדולר יתמוטט ואיתו היצואנים (ל"ת)
35 שוכר ותיק 09/08/2016 17:16 בעל הבית שלי רצה להוסיף לי 10% , ירקתי עליו והוא התקפל
גם ויתר עם התוספת, גם נתן חוזה חדש לשנתיים במחיר קבוע, וגם ישים מקלחון חדש
שמטוב 09/08/2016 19:18 סיפורי סבתא. אילו הייתה נוהג כך הוא לא היה משכיר לך
בשביל מה הוא זקוק לשוכר חוכמולוג.
ליצן 09/08/2016 17:57 כולנו מאמינים לסיפור הפיות שלך...חחח... (ל"ת)
34 אלון 09/08/2016 17:13 צפו לעליה של 2-3% במחיר לשוכרים (ל"ת)
33 א 09/08/2016 17:09 תפסיקו להפחיד אותנו
אם המשכירים היו יכולים להעלות שכ"ד הם כבר היו עושים את זה מזמן. הם לא יכולים . עם המס החדש או בלעדיו.
שמטוב 09/08/2016 19:20 הם יכולים להעלות שכירות דמי ואתה יכול לגור ברחוב
אם לא תשלם. הבעיה שלך היא שלך אין איפא לגור בעוד בעלי בתים יכולים לא להשכיר דירה מספר שנים.
ישראלי 10/08/2016 00:30 זהו, שגב' כהן תשמח להשכיר ל-א
על גב' כהן, עם דירה אחת להשכרה, אין מס. לכן אם אספן הדירות החמדן ינסה להקפיץ מחיר א יעזוב אותו לדירה אחרת, והמשכיר החמדן יתקע עם דירה ריקה. א משלם כסף טוב. לא חכם לוותר עליו. ואני לא מכיר את א.
32 רמי 09/08/2016 17:02 בעלי הדירות יעלו את השכירות ומי שידפק זה השוכרים
השוכרים שימשיכו לשלם שכירות גבוהה ולא יוכלו להתקדם. ככה זה העשירים הופכים יותר עשירים מהכסף שלך אלו שאין להם.
31 אחד 09/08/2016 16:45 להעלות שכ"ד...
תמיד מועלת האפשרות האוילית הזו כאילו שמדובר בבעלי אחוזה ומשרתים... מחר יעלו את הדלק איך נשלם את הדלק של היאכטה ? נעלה השכ"ד... זהו שככה לא עובדת כלכלה. בשנים האחרונות קנו ספסרי הדירות על ימין ועל שמאל והציפו שוק השכירות בהרבה מעבר לביקוש הטבעי ולכן תשואת השכירות בארץ היא הנמוכה בעולם אחרי טיוואן. על מנת שהשכ"ד יעלה צריך להגדיל הביקוש או להקטין ההיצע. אבל עבור כל דירה שתשתחרר מספסר היא תרכש ע"י שוכר לשעבר... כלומר דבר לא ישתנה וגם שכ"ד לא יכול לעלות! משכיר שינסה להעלות ישאר עם דירה ריקה.
30 שלומי 09/08/2016 16:35 למה בריבית 0 אין אלטרנטיבה? מה עם הבורסה? (ל"ת)
29 שמוליק 09/08/2016 16:35 עצות יפות לכסף הטיפש... הכסף החכם כבר מזמן יצא
עם כל האי וודאות שקיימת פה, אין מה להשאר בשוק..לכו בעקבות הכסף החכם.
רונית,חחחחח 09/08/2016 18:01 יאללה שמוליק בא נעבור לאג"ח ממשלתית..... (ל"ת)
ישראלי 10/08/2016 00:31 עדיף קונצרני סולידי
גם בדירה יש סיכונים, לכן אין להשוותה לאגח ממשלתי אלא לקונצרני סולידי.
שמטוב 09/08/2016 19:21 לא צריך להשקיע בארץ. אם אין תמורה ההשעה תלך לארץ אחרת. (ל"ת)
28 אורן 09/08/2016 16:33 תיקון טעות בכתבה
במידה ומעבירים את הנכסים לחברה חדשה ומחזיקים במניות של החברה למשך שנתיים אזי בהתאם לסעיף 104 לפקודת מס הכנסה ניתן לקבל פטור ממס על השבח
27 אליעזר 09/08/2016 16:29 העברת בעות לילדים
לא פשוט כל כך אם הילדים נשואים תמיד תמיד יהיו וויכוחים מי קיבל יותר ואיך זה לא פשוט הכלות והחתנים לא יוותרו וישאירו את הדירות על שמם בלבד דבר שמוביל בהכרח לקנאה וויכוח וצרות עין מי קיבל יותר או פחות שנית אם הילדים קטינים לא יכולים לרשום טאבו בכלום ואז צריך לשלם טוב טוב מס כחוק אז שום קומבינה לא תעזור תמיד תהיה קנאה ותככים משפחתיים לא יעזור כלום המס הולך לפי מס תז ואם יש 3 דירות בטאבו אז תז מראה מה יש וגובים מס בהתאמה לא יעזור זה מה יש וזהו
26 יונה 09/08/2016 16:28 הילד יפסיד את הזכויות לדירה ראשונה...
את מחיר השכירות בעלי הדירות רוצים להעלות תמיד
אביב 10/08/2016 16:58 כבר קנה ועכשיו תהיה לו עוד אחת, וגם שכ"ד עולה:) (ל"ת)
בגד 09/08/2016 20:41 מצחיק. כמה כסף זה כבר שווה? (ל"ת)
25 ויש עוד הרבה הטבות!! 09/08/2016 16:24 אפשר גם להתגרש פיקטיבית. ואז הדירות נספרות בנפרד (ל"ת)
הנורמאלים נדפקים... 15/08/2016 02:08 במדינה יש הטבות לבטלנים, לעצלנים, לחד הוריות ולעבריינים (ל"ת)
24 כותבי תרחישים 09/08/2016 16:18 מחסור הדיור=מכוון=בהוראה=ונומק=עי בובו פלוס הנגיד
להלן הנימוק: דאגה לעמיד הבנקים להלן ההוראה/ההונאה של דור שלם של חסרי דיור-בש 2011 התח הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה/הזיה הבניה ירדה=בשנית ירדה=: בשנים 2012-2015 כמות הבניה ירדה ל 43500 דירות בממוצע לשנה שימו לב מזה כ 5 שנים ושלושה שרי אוצר-שיכון כמות הבניה פחות מ 44000 דירות בממוצע לתיזכורת -בשנות התשעים היו 6 מליון תושבים אריק שרון זל בנה 161000 ד בשנתיים- 1997-8 אריק בנה כשמחירי הסחורות הברזל היו נמוכים- בנה כאשר מנופי הזרקת בטון היו רק לגובה 5-6- לעומת הזרקה 12-14קומות בהווה- בעולם ציוד הבניה השתכלל מאוד משנות ה 90 בארהב בונים 12 קומות בשנה אריק בנה כי הוא היה ממלכתי= המחסור המכוון זה פגיע בתלכיד הלאומי זה מחייב וועדת חקירה- למי שיקר וגרם למחסור
גילי 09/08/2016 19:57 אחי אתה לא כותב ברור חבל על הזמן שלך (ל"ת)
23 מחיר למשתכן 09/08/2016 16:17 מסכן הילד לא יוכל לגשת למחיר למשתכן חחח
הילד פשוט יקנה דירה בארץ נורמלית ויגור שם ולא בישרא הל
אביב 10/08/2016 16:59 כבר ניגש והרוויח ועכשיו תהיה לו עוד דירה עם עליית שכ"ד (ל"ת)
22 התעמרות באזרח 09/08/2016 16:16 לפיד התעמר במשקיעי הבורסה עם חובת הגשת דוח מחזור
כחלון מתעמר בבעלי 3 דירות . לא ברור למה אנשים טורחים להגיע לקלפי ולבחור מי ירע להם יותר צריך לתבוע את כל השקרנים שמבטיחים ועושים אחרת
21 אבנר 09/08/2016 16:11 כל הכתבה פרסומת סמויה לרו"ח ועורכי הדין (ל"ת)
20 דוד 09/08/2016 16:10 רמת גן
נראה לי שכחלון אבד היצירתיות אדם שיש לו 3 דירות בשווי של חצי דירה של כחלון ביבי או ברק ישלם היטל אבל הם לא ואם אחת הדירות מיועדת למגורי אחותו שהיא עולה חדשה מה עליו לעשות להכריח אותו להעבירה על שם אחותו.?
19 קליפ 09/08/2016 16:02 להעלות את שכ"ד לדיירים נשמע פתרון מקסים!!!
ברור שהעשירים,בעלי מאות הדירות לא ישלמו אגורה. לשם מה הם בזזו את קופת המדינה???
א 09/08/2016 17:11 הם לא יכולים להעלות שכד
אם היו יכולים היו מעלים כבר היום
אביב 10/08/2016 16:59 חכה ותראה בחידוש החוז\ה (ל"ת)
18 חצרוני 09/08/2016 16:00 כמה שהוא צדק (ל"ת)
17 בעלי 3 דירות 09/08/2016 15:59 יש בעלי 3 דירות עם משכנתא . השכ"ד הולך למשכנתא
בדרך כלל זה דירות זולות שאף זוג צעיר לא רוצה לגור שם אם הם לא יצליחו למכור את הדירה הם לא יעמדו במשכנתא והבנק ימכור זבל בזול. זה החוק של קחלון אף צעיר עם שכל לא יקנה בית בן 60 שנה להריסה.
ישראלי 10/08/2016 00:36 למה שלא יקנה?
אם יהרסו את הבית ויבנו מחדש אז הצעיר יהנה מדירה חדשה. אם הדירה מספיק טובה כדי לשכור אותה אז היא גם מספיק טובה כדי לקנות אותה. קדימה. שים את דירתך ה 3 ביד2 ותפטר כבר מהדירה.
פראיירים לא מתים lol 09/08/2016 18:08 אז אתה אומר שהם עלולים להפסיד ?
אוי יו יויי איך זה יכול להיות?הרי בקורס לימדו אותך שבנדל"ן אף פעם לא מפסידים ושערך הדירה תמיד עולה... Lol
16 אזרח 09/08/2016 15:58 מי שמשקיע אמיתי וחכם כבר בתהליך או אחרי מכירת הדירות
שבבעלותו. כי כולם יודעים ובנק ישראל צועק את זה שנדלן זה מסוכן בישראל לכן מי שלא חזיר עד הסוף כבר מממש את נכסיו ומי שיהיר יותר וחזיר ורוצה לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלימה יחטוף באבי אביו כי הנפילות כבר פה (הבעיה שרוב המשקיעים הם אנשים פשוטים שבגלל עיוותים קיבלו משכנתא על דירה נוספת ללא צורך להביא כסף מהבית על חשבון הדירה שבבעלותם הם הכלל יושנים ומלטפים את בטנם כאילו הם מלכי העולם וכשתגיע המכה שתעיר אותם יהיה להם מאוחר וגם את דירתם הראשונה יפסידו בהצלחה למי שקורא שורות אלו כי עיני אינה צרה עליו אלא להפך כי כמו שאמרתי העשירים האמיתיים כל הזמן עם היד על הדופק והם כבר יוצאים בשקט בשקט)
15 לקפוץ מהגג 09/08/2016 15:57 בגין ביטל את מס הרכוש ואמר שזה מפרק משפחות . קח לו
לא סתם אמר לקפוץ מהגג הוא מפרק משפחות.גורם לבעיות משפטיות ויוצר עוד דור של מסכנים שיתקעו בדירות זבל של הוריהם כי לא יוכלו לקת משכנתא בעתיד. מנשל הורים מרכושם עוד בחייהם ובסוף זה יפול על המדינה . כחלון אדם רע ולא חכם למען האדרת שמו הוא פוגע באנשים. גם אם ימכרו את הדירות קחלון יפסיד . אף אחד לא יקנה פה יותר דירה להשקעה
14 יהודה 09/08/2016 15:54 מס על דירות (ל"ת)
13 זיו 09/08/2016 15:50 כחלון אשרייך (ל"ת)
12 זיו 09/08/2016 15:49 שישלמו עד עכשיו הכניסו הרבה כסף
מה קרהjQuery20309827517731257605_1470746854454 התרגלתם לדפוק את העם החלש ולהרוויח הרבה כסף מהשכירויות אז הגיע הזמן שגם אתם תשלמו כסףתפסיקו לבכות זה מגעיל הקמצנות והחמדנות הזו
11 משה 09/08/2016 15:48 כחלון כישלון
מספיק להפחיד שכל צעד יביא לעליית מחירי השכירות. האם כשהפחיתו את המס דמי השכירות ירדו ? כמובן שלא. בעל הבית תמיד ינסה למקסם את המחיר המיירבי שניתן לגבות.
10 כלכלן 09/08/2016 15:48 כחלון עושה נכון מאד אבל הפוך
כחלון כשלון מוחלט
9 משקיע נדלן 09/08/2016 15:48 אני ממש לא בלחץ,אני מעלה את ההפרש פשוט... (ל"ת)
8 ידפקו את השוכרים 09/08/2016 15:47 מה אכפת לי,אני מעלה לכל דירה ב-1500 ש"ח והם ישלמו!! (ל"ת)
יאיר 09/08/2016 16:10 אם היית יכול להעלות את שכ"ד היית כבר מעלה
ולא מחכה לכחלון ולמס החדש.אז תאיים על מישהו אחר.סתם דיבורים.
7 פרוס 09/08/2016 15:47 מכירת הדירות
לדיירים שלי אין כסף לקנות דירה.בצער רב אצטרך למכור את הדירות שברשותי וכחלון ימצא להם מקום לישון...חא מתכונן לעמוד בתנאים החדשים .
מאיר 09/08/2016 21:00 בהצלחה
נראה אם תוכל למצוא קונים, מי יקנה ממך עכשיו דירות אולי אם תוריד מאוד את המחיר חבל תפסיד
6 משה 09/08/2016 15:47 כחלון כישלון
נדרש ביטול אפליית המס ולא תעלולים . 1. לבטל מסלול הפטור ומסלול 10 אחוז. 2. לקבוע מסלול מס 25 אחוז ללא הכרה בהוצאות או מסלול מס שולי עם הכרה בהוצאות. מספיק לספסד את בעלי הנכסים ע"ח קופת המדינה.
אורי 09/08/2016 22:26 6, אתה צודק 100%. (ל"ת)
5 איש צדק 09/08/2016 15:46 בבג"צ לא ניראה לי שיעבירו את החוק הטיפשי והלא צודק הזה. (ל"ת)
קליפ 09/08/2016 16:04 ברור! לשופטים הגנבים יש מאות דירות!!! (ל"ת)
אביב 10/08/2016 17:02 לא, זה פשוט חוק מס רכוש מפלה! (ל"ת)
גילי 09/08/2016 20:01 למה גנבים?
כי הם יותר מוצלחים ממך? כי עבדו כל דקה פנויה שהיתה להם בחיים? ואתה בקושי טלפן בחברת תקשורת ומקנא? תתבייש!!
4 שואל 09/08/2016 15:40 מה התכלית בצעד
האם לאוצר יש תחשיב מדויק בכמה כסף מדובר וכיצד הוא יועבר לטובת ההנחה במחירי דירות לזוגות הצעירים ? הרי בקרוב יועבר חוק המונע מהציבור לדעת את פרטי חלוקת התקציב כיאה לדיקטטורה. מי מכם משלה את עצמו שהכספים הללו ישמשו להפחתה אמיתית במחירי הדירות? מספיק עם המשחקים התחפושות למיניהן הגיע הזמן שהאוצר יפחית את תקבוליו המופקעים ממכירות קרקע ואז דירה תהיה חלום שיתכן ויהיה בר השגה ולא בר הצגה כפי שהוא היום.
3 עדו 09/08/2016 15:38 איזו קומבינות ? ומי השרלטן ?
הכותב טוען ל"קומבינות" מצד "משקיעי הנדלן" שכבר התארגנו והוא מתאר פעולות לגיטמיות של אנשים שמותר להם לעשות פעולות חוקיות לניהול רכושם לדעתי השרלטן הוא כותב הכתבה שלא ברור מה מטרתה גילוי נאות בראשותי רק דירה אחת
ענת 10/08/2016 06:08 כחלון הכלומניק מרסק את המדינה
למה לא נוגע בכל המגזר הציבורי שמקבל פנסיה תקציבית? למה לא נוגע בכל בעלי הדירות שמפוצלות שמרוויחים על כל דירה פי 2-3 במקרה הטוב? כי המערכת לא יעילה? רק עושק את אלו ששכ"ד מהווה להם את הפנסיה אחרי שעבדו כל החיים, שילמו מיסים כחוק. שילמו מס רכישה של 8%, לא התפתו לחלק את הדירה. לא הקימו חברה על מנת לנכות הוצאות. כחלון פשוט הופך את הישרים לקומבינטורים בלית ברירה ונותן פרנסה לעו"ד ורו"ח. במקום להעניש 200,000 איש שיש להם כביכול 2 דירות אבל בפועל יש להם 5 דירות כי פיצלו אותם וכבר שנים מרמים את המערכת. תתבייש לך כחלון! כביכול שר חברתי...בולשיט. איפה המיסוי של כל אלו מרוויחים מעל 100,000 שח בחודש? ויש המונים כאלו. למה לא לקחת מהם? כי אלו חברים שלך כחלון?
2 דב 09/08/2016 15:37 כחלון=כישלון
יש לנו כאן מקרה מובהק של אדם שהשתן עלה לו לראש, והכישורים שלו מתאימים לחנות לאבזרי מכוניות. הרצף הזה של הנחתות נוראיות במשמעותן, כעת מיסוי מפעל הפיס, ואיסור פתיחת קזינו, ועוד, יש להן משמעות אחת: חיסול היוזמה החופשית; התערבות המדינה עמוק בכיסי האזרחים, והתוצאה ההפוכה מהמבוקשת: בריחת כספים לחו"ל, ויותר כסף שחור. ראש הממשלה צריך לעצור מיד את ההשתוללות הזאת. אך חוששני כי יש לנו מקרה שמעון פרס נוסף: כל עוד התקשורת אוהדת ומגבה, אנו לא נבין לאן הכישלון הזה מוביל אותנו.
1 לורנסינו 09/08/2016 15:30 כחלון - מלך ישראל !!!
כחלון צודק 100 אחוז !!! ולדגנרטים שאינם מבינים וצועקים ללא הכרה כנגדו, אסביר במילים פשוטות: תארו לעצמכם שישנו אחוז מסוים באוכלוסייה שיש בידו די כסף לרכוש ישירות ממפעלי המזון, את כל התוצרת שהם מייצרים, מבלי שתישאר שום תוצרת בשוק, במגמה למכור אותו במחיר גבוה יותר ולעשוק את ההמונים העניים. מחד כל אידיוט יאמר - שוק חופשי! שילמתי עליו מס! ובלה בלה בלה של חמדנים. בפועל אין אנשים מעוותים נוכלים גנבים גזלנים מהזבל האנושי הזה. דירות למגורים הם כמו אוכל. מדינה יכולה לומר לאזרחיה, הדירות נועדו בעיקר למגורים ופחות להשקעה. אתם יכולים להרוויח על עוד דירה אחת, אבל שלוש דירות, זו כבר גזילה וכניסה ודריסה ברגל גסה של זכויות הפרט לחיים בסיסיים. וכשהזבל הזה זועק בכל מרום חמס על שמגבילים אותו לדרוס את הציבור המתקשה, למרות שיש לו למעלה משלוש דירות, בעוד השאר נאנקים בשכירות כעבדים מודרניים - אין לי אלא לומר לשר כחלון - אל תשים עליהם. תמעך אותם דק עד עפר ! אני ומשפחתי בכל מקרה הולכים להצביע לך בבחירות הבאות בעניים עצומות !!! עלה והצלח.
דניאל 09/08/2016 16:43 אנשים הופכים את ישראל לבינונית ונשענת על בעלי הון
המלחמה של כחלון היא במעמד הביניים והעשירונים ה - 9 ו - 10 אשר מנסים לצמוח על ידי עבודה קשה להגדיל את ההון שלהם. כחלון וראש רשות המסים שיש לו שאיפות לייעץ בעתיד לתאגידי המס הגדולים כיועץ מסחרי, הולכים לטובתם ומנסים להתנכל לבעלי חברות יחידים, אשר מוכנים לצרוך פחות היום כדי להגדיל את הונם ובמקביל מנסים למסות את מי שרכשו בעבר דירות בכסף שכבר מוסה וממוסה ב - 10% או במס שולי. למה? למה להטיל עוד מס? אה, כי יש חרדים שלא עובדים, ויש חובשי כיפה משיחיים שעושים הרבה מאוד ילדים וצריך לארגן להם ביטחון וכבישים ותשתיות בדיזנעבה. אז כן הם מהווים היום חצי מהעם ובעתיד יהוו יותר. וכל מי שחושב שתל אביב זה ישראל שיתסכל טוב טוב בפריפריה ומסביב, ישראל הופכת לדאע"ש יהודית. לא פחות. נשלטת על ידי טייקונים ובמקביל עם בור, שלא שולט בגורלו מצד אחד וקל מאוד לשלהב אותו מצד שני. זה מתכון להרס מעמד הביניים.
צופה 09/08/2016 16:00 חוץ מלכתוב יפה אתה בור ועם הארץ והוסיפו לי
פה שאתה גם טיפש ..וזה מאדם שאינו מחזיק דירה..רק השכירות תעלה לנו !!בגללך לא עונה לטלפונים של הבעל בית של הדירה
מני 09/08/2016 15:44 לא יאמן כמה כואב לך מאנשים מצליחים בעלי 3 דירות (ל"ת)
מנותק 09/08/2016 15:55 לא יאמן כמה ניתוק מצידך
להבין לאיזה מצב של יאוש הגיעו אנשים שלא יכולים לרכוש דירה אחת. כאשר יש כאן מעמד של פיאודלים שמוצצים ככל יכולתם את הצעירים ומעוטי היכולת
דב 09/08/2016 17:00 מנותק
אתה צודק לחלוטין. האם אתה סבור, ולו באחוז אחד, שאלה שאינם יכולים לרכוש דירה אחת ייהנו - אני מסיר בפניך את הכובע. אך זה לא יקרה. והסטת השנאה כלפי האחר אולי מרגיעה, אך לא תסייע. חבל שאינך מבין כי שר האוצר הזה שולף ועושה מעשים היסטריים.
גילי 09/08/2016 20:08 אין יותר ערבות הדדית במדינה
אנחנו לא בבולשיביזם של מפא"י יש פה שוק חופשי כמו בארה"ב וכל אחד חושב על טובתו בלבד!! ממש אכפת לי אם להוא ברחוב ממול יש דירה או אין דירה!!! סבא שלי עבד קשה כל החיים היה רופא עבד 25 שעות ביום והרוויח הון- נתן לאבא שלי 2 דירות עכשיו יש לו 3, אז מה לא מגיע לאבא שלי לקבל ירושה על העבודה הקשה של סבא שלי? מה הוא עשה רע למישהו מה הוא פושע? לא!! הוא פשוט יושב ממול ברחוב ואומר לעצמו בלב-מזל שנולדתי לאבא עשיר...מה אתם חושבים שאדם חולה סרטן יבוא למישהו ברחוב ויקלל אותו כי הוא לא חולה? בריאות זה מזל כמו שכסף זה גם יכול להיות מזל ולא צריך להעניש אנשים שהרוויחו או ירשו ביושר את הנכסים ובטח שהם לא צריכים לשבת ולהזדהות עבור אלו שלא!!! הדבר היחיד שניתן לעניים לעשות זה להצביע עבור אחד שיקדם אותם
גל 09/08/2016 18:06 מיסוי דירות
אם נשארו לכחלון מעט בוחרים נאמנים - גם אותם הפסיד.
גל 09/08/2016 18:06 מיסוי דירות
אם נשארו לכחלון מעט בוחרים נאמנים - גם אותם הפסיד.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש