אדידס במתקני JCDecaux: תשיק קולקצייה בתוך חלון ראווה בתחנת אוטובוס
מותג הספורט חובר לחברת החוצות ומשיק קמפיין בתחנת אוטובוס המציג את נעליים מהקולקצייה החדשה ומעליו מסך דיגיטלי המשדר סרטון הדרכה
מותג הספורט אדידס עולה בקמפיין חדשני בתחנות אוטובוס של חברת JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו. בקמפיין החדש תוצג קולקציית נעלי הספורט החדשות של חברת אדידס באופן ייחודי - בתוך חלון ראווה המהווה חלק מתחנת האוטובוס ומציג את הנעליים.
מעל חלון הראווה נמצא גם מסך דיגיטלי המשדר סרטון הדרכה. הקמפיין יעלה ב-200 פוסטרים, מתוכם 5 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב-יפו, בהן יורכב ארגז פרסום מיוחד לטובת המהלך. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-300 אלף שקלים.
פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל: "חברת JCDecaux מקדמת כל העת פרסומים מקוריים וחדשניים אשר הופכים את השהייה בתחנת אוטובוס לחוויה מפתיעה עבור הנוסע או ההולך ברחוב. אנחנו שואפים לייצר את השלטים המקוריים ביותר אשר מעלים את סף הגירוי מפעם לפעם. אנו בטוחים שבקמפיין הנוכחי עשינו זאת בצורה הטובה והייחודית ביותר".
- 3.תגובה ליוזי 26/12/2011 23:08הגב לתגובה זואתה בטח עובד באיזה משרד מדיה והחדירו לך לוריד שיש רק טלויזיה.... אז יוזי פרסום וחוצות היא מדיה אפקטיבית מאוד וגם פרסום בתחנות אטובוס בת"א, אני יודעת שלא מחלקים עמלות כמו בטלויזיה אבל...
- 2.יוזי 25/12/2011 15:16הגב לתגובה זוראיתי את הקמפיין הוא יפה ומושקע. אבל השאלה אם המדיה מספיק חזקה לקדם אותו. נראה שהמדיה של פרסום בתחנות אוטובוס בדעיכה בשנים האחרונות
- 1.למה זה כתוב בלשון עתיד? הקמפיין עלה כבר... (ל"ת)אמיר 23/12/2011 02:07הגב לתגובה זו