תקציב הפרסום של חברת כרטיסי החנייה 'איזי פארק' יטופל ב'לעומק התודעה'

איזי פארק תעלה בקמפיין ראשון לרגל השקת גרסא חדשה לכרטיס החנייה הארצי. הקמפיין שיתרכז בשילוט חוצות ורדיו יעמוד על כמיליון שקלים
כתבי אייס | (5)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של חברת 'איזי פארק' וייעלה לאוויר בקרוב קמפיין ראשון בתקציב של כמיליון שקלים.

איזיפארק פותחת במסע פרסום רחב היקף לרגל השקת גרסא חדשנית לכרטיס החנייה הארצי. הקמפיין יתמקד ברוח המותג וערכיו, תחת הסלוגן 'חונים באיזי'. הקמפיין כולל שילוט חוצות ופרסום ברדיו.

'איזי פארק' מתמחה בפיתוח מערכות חנייה מתקדמות ומספקת פתרונות חנייה מגוונים, לפי דרישות הלקוח. לדברי החברה, מוצריה מיושמים כיום בלמעלה מ-110 ערים ברחבי העולם עם למעלה ממיליון מכשירי חניה שנמכרו עד היום.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לירן 28/08/2011 11:24
    הגב לתגובה זו
    איזה 70 ש"ח - הרי כל עיריה מגבילה למקסימום 3 שעות את החניה בתחומה, כך שגם אם שכחת, מקסימום תחוייב ב-3 שעות חניה. לא נעים אבל גם לא נורא.
  • חסכן 28/08/2011 12:42
    הגב לתגובה זו
    אני חונה בדרך כלל לזמנים קצרים. כשאני חוזר לאוטו אחרי רבע שעה ושוכח לכבות (וזה מעצבן אותי נורא) אז במקום לשלם רק על רבע שעה, אני משלם על 3 שעות... כלומר 1,200 אחוז יותר!!! עדיף לחנות באיזיפארק כי הכרטיס מזכיר לך לכבות אותו בזמן.
  • 1.
    גיל 28/08/2011 10:38
    הגב לתגובה זו
    למעט שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב שמקנה הנחה לתושבי העיר - מה היתרון של המוצר הזה על פני סלופארק/פנגו? למה לי להסתובב עם עוד מוצר שאני עוד צריך להטעין?
  • אחד שנכווה מהסלולר 28/08/2011 10:52
    הגב לתגובה זו
    ותחטוף 70 ש"ח תבין שאין כמו הדבר הצהוב המעצבן שמצפצף לך בחלון ואין סיכוי שתשכח לכבות... :)
  • גיל 28/08/2011 14:42
    כמו שאתה שם את הדבר הצהוב, תשים פתק :) חוץ מזה, למיטב ידיעתי לפנגו יש אפליקציה - כל מה שחסר זה לעשות התאמה קטנה שתזכיר לכם שהפנגו פעיל