איגוד הפרסום: "התערבות ארדן בהחלטות שר התקשורת נודפות ריח רע של בחירות"

"זה לא הזמן לטפל בסגירת ערוץ 10" כך חושב איגוד חברות הפרסום על אפשרות היציאה למכרז חדש. יאיר גלר על ההחלטה: "מחטף פוליטיקאים"
משה בנימין |

"התערבותו הפתאומית של חבר הכנסת גלעד ארדן בהסכמות שהושגו בין שר התקשורת לועדת הכלכלה, נודפות ריח של ערב בחירות. בימים אלה, כאשר מתנהל מהלך של ניסיון מיזוג "רשת" וערוץ 10, אין מקום להתערבות שכזו".

יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום, מסר: "כפי שבירכנו על ניסיון החבירה של "רשת" לערוץ 10, דבר שעשוי ליצור זכיין שני חזק ותחרותי ובדרך זו לייצב את שוק הטלוויזיה בישראל הינו מהלך שיש לתת לו את מירב הסיכויים ואף את חסותו של שר התקשורת".

"לא יעלה על הדעת, אומר גלר," כי בתקופה זו של צמצום ההשקעה בפרסום של ירידת הכנסות הטלוויזיה וניסיונות הצלה כאלה ואחרים, ייעשה מחטף של פוליטיקאים למען כותרות".

"אנו מקווים אומר גלר, "כי שר התקשורת שהודיע היום על התערבותו בנושא יצליח לגרום לצוות המשותף של ועדת הכלכלה והחינוך בכנסת להסיר את ההחלטה שהוביל ארדן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה