נייס תספק שירותי טלקומוניקציה ל-TRUE התאילנדית
נייס חו"ל מערכות הודיעה היום כי ספקית שירותי הטלקומוניקציה המובילה בתאילנד, TRUE , בחרה ב-NICE SmartCenter עבור מוקדי שירות לקוחות מבוססי VoIP של החברה . NICE Peform ופתרונות ניהול כח האדם של נייס שהינם חלק מ-NICE SmartCenter יחליפו פתרונות מתחרים בהם השתמשה החברה. TRUE בחרה למנף את הסינרגיות הקיימות בפתרון NICE SmartCenter, כדי לשפר את רמת שירות הלקוחות, את היכולות הקיימות לפתרון מחלוקות ואת היעילות התפעולית של האירגון.
חברת TRUE הינה ספקית שרותי הטלקום היחידה בתאילנד המציעה מגוון שרותים מלא. החברה מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים ופעילה בחמישה תחומים עיקריים: סלולר, התחום העיסקי, עסקים מקווננים, ערוצי טלויזיה בתשלום, מסחר ותוכן אלקטרוני. מוקדי שירות הלקוחות שלTRUE מטפלים בלמעלה מ-8 מיליון שיחות מלקוחות בשנה ובנושאים שונים הכוללים מידע הנוגע לחשבון הלקוח, צרכי טלפוניה ותמיכה טכנית.
בעזרת NICE SmartCenter תוכל TRUE למנף את הסינרגיות הקיימות בין הפתרונות של נייס להקלטה וניהול כח אדם, במטרה לקשר טוב יותר בין השיחות עם הלקוחות ותהליכי התכנון והניהול של החברה. באמצעות הקלטת 100% מהשיחות הנכנסות והיוצאות במוקדי השירות, תוכל TRUE לשפר את יכולות פתרון המחלוקות בנושאים שונים כגון; חיובים, תשלומים, גביה ומכירה טלפונית. הפתרון של נייס לניהול כח אדם יסייע ל-TRUE לנהל את שיבוץ העובדים במשמרות ביעילות ובאופן אופטימלי.
"אנו שמחים שספקית שירותי הטלקומוניקציה המובילה בתאילנד בחרה בפתרון המקיף שלנו על מנת לשפר את הביצועים במוקדי השירות, החל ברמת נציג השירות, דרך שיפור היעילות התפעולית וכלה ברמת האירגון כולו," אמר דורון בן-סירא, נשיא NICE APAC. "לקוח חדש זה משקף מגמה הולכת וגוברת ברחבי העולם, בה אנו רואים ארגונים ממגוון תחומים הפונים לנייס להחליף מערכות של מתחרים כדי לסייע להם בהשגת מטרותיהם האסטרטגיות והתפעוליות."