נייס תספק שירותי טלקומוניקציה ל-TRUE התאילנדית
נייס חו"ל מערכות הודיעה היום כי ספקית שירותי הטלקומוניקציה המובילה בתאילנד, TRUE , בחרה ב-NICE SmartCenter עבור מוקדי שירות לקוחות מבוססי VoIP של החברה . NICE Peform ופתרונות ניהול כח האדם של נייס שהינם חלק מ-NICE SmartCenter יחליפו פתרונות מתחרים בהם השתמשה החברה. TRUE בחרה למנף את הסינרגיות הקיימות בפתרון NICE SmartCenter, כדי לשפר את רמת שירות הלקוחות, את היכולות הקיימות לפתרון מחלוקות ואת היעילות התפעולית של האירגון.
חברת TRUE הינה ספקית שרותי הטלקום היחידה בתאילנד המציעה מגוון שרותים מלא. החברה מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים ופעילה בחמישה תחומים עיקריים: סלולר, התחום העיסקי, עסקים מקווננים, ערוצי טלויזיה בתשלום, מסחר ותוכן אלקטרוני. מוקדי שירות הלקוחות שלTRUE מטפלים בלמעלה מ-8 מיליון שיחות מלקוחות בשנה ובנושאים שונים הכוללים מידע הנוגע לחשבון הלקוח, צרכי טלפוניה ותמיכה טכנית.
בעזרת NICE SmartCenter תוכל TRUE למנף את הסינרגיות הקיימות בין הפתרונות של נייס להקלטה וניהול כח אדם, במטרה לקשר טוב יותר בין השיחות עם הלקוחות ותהליכי התכנון והניהול של החברה. באמצעות הקלטת 100% מהשיחות הנכנסות והיוצאות במוקדי השירות, תוכל TRUE לשפר את יכולות פתרון המחלוקות בנושאים שונים כגון; חיובים, תשלומים, גביה ומכירה טלפונית. הפתרון של נייס לניהול כח אדם יסייע ל-TRUE לנהל את שיבוץ העובדים במשמרות ביעילות ובאופן אופטימלי.
"אנו שמחים שספקית שירותי הטלקומוניקציה המובילה בתאילנד בחרה בפתרון המקיף שלנו על מנת לשפר את הביצועים במוקדי השירות, החל ברמת נציג השירות, דרך שיפור היעילות התפעולית וכלה ברמת האירגון כולו," אמר דורון בן-סירא, נשיא NICE APAC. "לקוח חדש זה משקף מגמה הולכת וגוברת ברחבי העולם, בה אנו רואים ארגונים ממגוון תחומים הפונים לנייס להחליף מערכות של מתחרים כדי לסייע להם בהשגת מטרותיהם האסטרטגיות והתפעוליות."
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי
צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית
צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- מנכ"ל סיילספורס מתגאה שהחליף 4,000 עובדים ב-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל
החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.
