נייס תספק שירותי טלקומוניקציה ל-TRUE התאילנדית

הפתרון של נייס יחליף פתרון מתחרה – לשיפור רמת השירות, יכולות פתרון מחלוקות והיעילות התפעולית של הארגון
שהם לוי |

נייס חו"ל מערכות הודיעה היום כי ספקית שירותי הטלקומוניקציה המובילה בתאילנד, TRUE , בחרה ב-NICE SmartCenter עבור מוקדי שירות לקוחות מבוססי VoIP של החברה . NICE Peform ופתרונות ניהול כח האדם של נייס שהינם חלק מ-NICE SmartCenter יחליפו פתרונות מתחרים בהם השתמשה החברה. TRUE בחרה למנף את הסינרגיות הקיימות בפתרון NICE SmartCenter, כדי לשפר את רמת שירות הלקוחות, את היכולות הקיימות לפתרון מחלוקות ואת היעילות התפעולית של האירגון.

חברת TRUE הינה ספקית שרותי הטלקום היחידה בתאילנד המציעה מגוון שרותים מלא. החברה מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים ופעילה בחמישה תחומים עיקריים: סלולר, התחום העיסקי, עסקים מקווננים, ערוצי טלויזיה בתשלום, מסחר ותוכן אלקטרוני. מוקדי שירות הלקוחות שלTRUE מטפלים בלמעלה מ-8 מיליון שיחות מלקוחות בשנה ובנושאים שונים הכוללים מידע הנוגע לחשבון הלקוח, צרכי טלפוניה ותמיכה טכנית.

בעזרת NICE SmartCenter תוכל TRUE למנף את הסינרגיות הקיימות בין הפתרונות של נייס להקלטה וניהול כח אדם, במטרה לקשר טוב יותר בין השיחות עם הלקוחות ותהליכי התכנון והניהול של החברה. באמצעות הקלטת 100% מהשיחות הנכנסות והיוצאות במוקדי השירות, תוכל TRUE לשפר את יכולות פתרון המחלוקות בנושאים שונים כגון; חיובים, תשלומים, גביה ומכירה טלפונית. הפתרון של נייס לניהול כח אדם יסייע ל-TRUE לנהל את שיבוץ העובדים במשמרות ביעילות ובאופן אופטימלי.

"אנו שמחים שספקית שירותי הטלקומוניקציה המובילה בתאילנד בחרה בפתרון המקיף שלנו על מנת לשפר את הביצועים במוקדי השירות, החל ברמת נציג השירות, דרך שיפור היעילות התפעולית וכלה ברמת האירגון כולו," אמר דורון בן-סירא, נשיא NICE APAC. "לקוח חדש זה משקף מגמה הולכת וגוברת ברחבי העולם, בה אנו רואים ארגונים ממגוון תחומים הפונים לנייס להחליף מערכות של מתחרים כדי לסייע להם בהשגת מטרותיהם האסטרטגיות והתפעוליות."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אמא ותינוק
צילום: Photo by Pixabay

לבד במערכה: כך הפכו אימהות יחידניות לקורבנות המרכזיים של יוקר המחיה

אלפי נשים בישראל שמגדלות ילדים לבדן נמצאות במלחמת הישרדות מתמדת: הן נאלצות לתמרן כדי לגשר על הפער בין ההוצאות שמזנקות מיום ליום להכנסות שמדשדשות במקום, וחרדות מפני העתיד. הורות עצמאית 2025 קווים לדמותה

ענת גלעד |
נושאים בכתבה משפחה יוקר המחיה

הן נשים חזקות שהגיעו להורות כשהן בשלות ויודעות דבר או שניים על החיים. הן רכשו השכלה גבוהה, התקדמו בקריירה, קנו דירה וחשבו שהעתיד בטוח. עבור הילדים שלהן, הן כל העולם.

אבל אחרי חמש שנים של משברים כלכליים רצופים, מיתון עמוק ומדינה שמיום ליום יותר קשה לחיות בה, אימהות יחידניות רבות לא מצליחות להירדם בלילה מהמחשבה מה יהיה מחר. תחושת הביטחון הכלכלי שקרסה הפכה את חלום ההורות היחידנית למלחמת הישרדות יומיומית.

במדינה שבה יוקר המחיה כבר אינו רק מונח סטטיסטי אלא מציאות חיים יומיומית, משפחות רבות נדרשות לעשות ויתורים כואבים. אבל את אחד המחירים הכבדים ביותר משלמות אימהות יחידניות - נשים שבחרו בהורות ללא בן זוג.

עבור נשים אלו, להחלטה להביא צאצא לעולם קדמה כבר מהתחלה מחשבה עמוקה על היכולת לפרנס אותו או אותה בכבוד ולספק את כל צרכי המשפחה. הן ניגשו לתהליך מתוך תכנון כלכלי קפדני ושיקול דעת, הכינו כסף ליום שחור. אך אף אישה שחלמה להיות אם יחידנית לא יכלה לחזות את רצף המשברים הכלכליים ואת גלי ההתייקרויות שפקדו את ישראל בשנים האחרונות.

גם אלו שפעלו בצורה השקולה ביותר, והקימו תא משפחתי יחידני מתוך בחירה ומודעות כלכלית, לא יכלו להיות חסינות מגל ההתייקרויות הגורף שהגיע לשיאו בשנת 2025, שבו הוצאות משק הבית עלו באלפי שקלים בשנה. התייקרות מוצרי מזון, חשמל, מים וארנונה, שלא לדבר על תחבורה, גנים וצהרונים, יחד עם קיצוצים נוספים ומשכורת שלא מתעדכנת בהתאמה, הפכו את שמיכת התקציב לקצרה עוד יותר עבור מי שמפרנסת לבדה. בתנאי אי-ודאות קיצוניים שכאלה, שבהם גם משפחות עם שני מפרנסים מתקשות לגמור את החודש.