קלוגס דגני בוקר עולה בקמפיין של מיליון וחצי דולר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסות JWT אמור להיות כללי ולתמוך פרסומית בכל מותגי החברה
משה בנימין |

חברת "דגני הבוקר קלוגס", יצרנית דגני הבוקר מס' 1 בעולם, עולה לראשונה בקמפיין חסויות ענק, התומך במותג העל "קלוגס" ובכל שאר מותגי החברה, בהשקעה כוללת של מיליון וחצי דולר.

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום JWT, וישודר לסירוגין בערוצי הטלוויזיה 10, 2 ו- 9 במסגרת שידורי מזג אויר וכן במסגרת תוכניות שונות, במשך כל השנה, תחת הסלוגן: "קלוגס – דגני הבוקר הראשונים בעולם".

לדברי אפרת צור פורת, מנהלת מותג קלוגס: "בחרנו לחשוף את המותג 'דגני הבוקר קלוגס', בקרב הציבור בישראל, כמותג איכותי המוביל את קטגוריית דגני הבוקר בעולם. חברת קלוגס היא הראשונה אשר המציאה את דגני הבוקר לפני למעלה מ- 100 שנים, והיא אחראית להפיכת הקטגוריה לעשירה ודומיננטית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה