אדלר מנצח את באומן, גלר ומרחב-שקד בדרך לתקציב נגב

מנכ"ל נגב, אבי מוטולה הודיע היום (ד') על בחירתו באדלר-חומסקי למשרד הפרסום של החברה
משה בנימין |

אבי מוטולה, מנכ"ל "נגב", הודיע היום על בחירתו באדלר חומסקי & ורשבסקי כמשרד הפרסום של החברה. בכך גבר אדלר חומסקי & ורשבסקי על באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס וענבר-מרחב-שקד שהתמודדו אף הם במכרז של "נגב".

אדלר חומסקי & ורשבסקי יטפלו לא רק בפרסום "נגב" בישראל, אלא גם בארצות הברית ומזרח אירופה. תקציב הפרסום של החברה לשנת 2008 מוערך ב-6 מיליון שקל.

אבי מוטולה: "בחרנו באדלר חומסקי & ורשבסקי ללוות אותנו כשותף אסטרטגי במהלכים אותם מתכננת החברה להוביל, כשהמרכזי הוא הכפלת הפעילות בשוק הבינלאומי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה