4 מיליון דולר למהלך מיתוג מחדש של קניוני ישראל

האסטרטגיה החדשה המושקת תתמקד בפן החברתי, משפחתי ובתרומה לקהילה, תחת סלוגן חדש
משה בנימין |

רשת "קניוני ישראל", מקבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ, יוצאת במהלך פרסומי חדש לשנת 2008, הממצב את קניוני הרשת, כחלק בלתי נפרד מהקהילה, תוך שימוש באסטרטגיית פרסום בנושא חברה, משפחה ותרומה לקהילה.

לרגל השקת המהלך, יוצאת רשת קניוני ישראל, בקמפיין פרסום שנתי, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 4 מליון דולר. לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני ישראל: "על מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יצרה הרשת שפה פרסומית חדשנית, שתלווה את קניוני הרשת. את הקמפיין תלווה "משפחת ישראלי", הכוללת 7 דמויות חדשות, שעוצבו כמשפחה מצוירת, שיילוו את הקמפיין בפעילויות השונות ויתמכו בהעברת מסרים חדשניים לקהל הרחב".

יוזכר, כי רשת "קניוני ישראל" מקבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ, מונה 16 קניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית, ביניהם: הקניון הגדול בפתח תקווה, קניון רחובות, גרנד קניון חיפה(בשיתוף קבוצת זאבי), קניון מלכת שבא באילת ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה