ניסאן: 2 קמפיינים ל-2 מכוניות חדשות

2 הקמפיינים למכוניות עולים באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב-שקד בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון דולר
משה בנימין |

ניסאן, יוצאת השבוע, בשני מסעות פרסום, באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד". האחד - למכונית המשפחתית ניסאן "טידה" והשני - לרכב עבודה/שטח ניסאן "נבארה", בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון דולר.

קמפיין ניסאן "נאברה", יעלה תחת הכותרת: "למי קראת טנדר? וקמפיין ניסאן "טידה", יעלה תחת הכותרת: "ניסאן TIIDA משפחתית ענקית".

רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן", בישראל, מוסר כי: "שני הקמפיינים, מציגים ומדגישים, את המאפיינים הבולטים של הניסאן "טידה" – מכונית משפחתית יפנית מעוצבת, המשלבת נוחות, פאר ומרחב פנימי ענק, לצד הגרסה ה"קשוחה" והיוקרתית של רכב השטח 4X4 ניסאן "נווארה" - בעלת ביצועי השטח מהטובים בקטגוריה, המיועדת לאנשים שמעריכים את השילוב בין הפרקטיות והאיכות, לבין ההנאה מנהיגת השטח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה